Aras'tan
Hepimiz içeri girer girmez kapıyı kapattı ve Jess'i kapıyla kendisi arasına alıp öpmeye başladı. Bende boş durmayıp onları izleyerek üstümdekileri çıkarttım, sadece boxerim kalmıştı.
Robert Jess'i kucağına alıp yatağa taşıdı. Jess'i yatağa bıraktıktan sonra dudaklarından ayrılıp geri çekildi. Yatağın karşısında soyunmaya basladi. Boxerimin üstünden penisimi okşayarak Jess'in karşısına geçtim. Jess tek parça elbisesini hızlıca çıkarıp siyah iç çamaşırları ve jartiyeriyle kaldı. Sonra hemen yataktan inip dizlerinin üstüne çöktü. Elini boxerima atıp bir çırpıda çıkardı.
Hepimiz olabildigince hızlı hareket ediyorduk. Bu anların tadını çıkarmak istesem de içine girmek için sabırsızlanıyordum. Eminim onlar da öyleydi. Jess elleriyle çok oyalanmadan penisimi ağzına aldı. Ucunu emmesiyle hafifçe inledim. Elimi saçlarına götürüp kendime daha çok bastırdım. "Siktir, bebeğim, bu işte gercekten cok iyisin. Ahh..."
Robert da tamamen soyunmuş bir şekilde yanıma geldi. Ben Jess'in agzındayken o da yanağına sürtünmeye başladı. Aşağı yukarı benimkiyle aynı boylarda, beyaz bir aleti vardı. Jess bir elini onun aletine götürdü ve beni emerken onu da eliyle okşamaya basladı. Sonrasında beni ağzından cikardi ve Robert'in penisini aldı. Bu sefer beni eliyle çekiyordu. Saniyelik hareketlerle bir benim bir Robert'in sikini emiyordu.
Sonra Jess ayağa kalktı. Yatağa geçip karşımda domaldı. Bekletmeden arkasına geçtim, Robert Jess'in önüne geçti ve penisini tekrar ağzına verdi.
Penisimi Jess'in çoktan ıslanan amına hafifçe sürttüm. Biraz sürtündükten sonra da kendimi yavaşça icine ittim. Biraz alışmasını bekledikten sonra belimi oynatıp içinde git gel yapmaya başladım. Beni sonuna kadar almış, amı bütün sikimi sarmıştı.
Jess'in iştahla Robert'a sakso cektiginin seslerini duyuyordum ve bu beni sanki mümkünmüş gibi daha çok azdırıyordu. Jess'in kalcasina bir şaplak attım, inlemeye çalıştı ama ağzında koca bir sik varken sadece boguk bir ses çıktı. Robert ağzının içinde küfürler savurup duruyordu. "Kaltak.. Ah.. Kardeşim, bu sürtüğü daha sert becer..." Jess'in içinde daha çok hizlandım.
"Ahh.. Jess.. Dilini ne güzel kullanıyorsun.. Amini ağzından daha sert sikicem bebeğim.." Robert kirli konuşmalarına devam ettikçe hepimiz daha fazla zevk alıyorduk. Daha cok hizlanip sertleştigimde Jess inlemek için Robert'in sikini ağzından çıkardı. Eliyle çekmeye devam ederken "Ahh.. Evet.. Sik.." diye inlemeye başladı.
Sonunda yorulup Jess'in içinden çıktım ve onu Robert'a bıraktım. Bende yandaki koltuğa oturup onları izlemeye başladım, bir yandan da kendimi çekiyordum. Robert Jess'i yüzü kendine dönük şekilde kucağına oturttu, sonra tek bir hamleyle sertçe içine girdi. Sonrasinda hiç beklemeden, sertçe içine giriyordu. "Ah... Evet.." Jess çığlıklar atarak inliyordu.
Bir kac dakika sonra Jess penisin üstünden kalktı ve sularını üstüne akıtmaya başladı. Elini klitorisine atmış okşuyor, çığlıklar atarak boşalıyordu. Sonunda tüm sularını akıttığında arsızca tekrar Robert'ı içine aldı. Robert hiç beklemeden onu sertçe sikmeye başladı.
Elime tükürüp sikime yaydım ve kendime daha çok asıldım. Robert bana doğru "Nasıl, kardeşim? İyi sikiyor muyum bu orospuyu?" Diye sordu. "Çok iyi kardeşim. Şuna baksana, boşaldı ama doymuyor orospu" dedim. Robert "gel de doyuralım şunu" dedi. Jess halinden memnun şekilde sırıtıyor, inlemeye devam ediyordu. Robert'ın ne demek istediğini anlayıp yanlarına gittim.
Robert Jess'in içinden çıkmadan arkaya uzandı, bacakları yataktan çıkıyordu ve Jess'te hala kucagindaydi. Böylece Jess'in götü sikebilecegim şekilde karşımda duruyordu. Elimi kalçasına atıp okşadım sonra büyük bir şaplak attım. Robert hareketlerini durdurmuş, beni bekliyordu. Jess memnuniyetle "ımmm, daha fazlasını istiyorum, daddy" diye inledi. Orta parmağımı Jess'in göt deliğine soktum ve alışıp genislemesini bekledim. Normalden daha kolay almıştı. Orta parmagimla bir kaç git gelden sonra sikimin başını göt deliğine yasladım. Jess'in inlemeleri eşliğinde kendimi ona bastırdım ve yavas yavas içine girdim.
Sonunda yarısını almıştı. Alışması için bir kaç saniye bekledikten sonra kendimi daha çok ittim ve artık tamamen içine girmiştim. Aramızdaki derinin arkasından Robert'ın sert sikini hissedebiliyordum. Bir kac saniye durduktan sonra Robert tekrar hareketlerine başladı ve yavas yavas Jess'in içine girmeye başladı. Bende küçük küçük hareket etmeye başlamıştım.
Bir kac dakikanın ardından bir tempo tutturmuştuk. Önce Robert kendini içine itiyordu, sonra ben, Birimiz geri çıktığında diğeri ileri gidiyordu. Jess çığlıklar atarak inliyor, tırnaklarını Robert'ın omuzlarına batırıyordu.
Robert "Ahh.. Orospu.. Doyuyor musun ha şimdi?" Diye konuşurken hepimiz durmadan inliyorduk. Bunu hayatımda ilk kez yapıyordum ve tarif edilmez bir zevkti.
Jess'i bir süre öyle siktikten sonra içinden çıktık ve ters dönmesini sağladık. Şimdi yüzü bana bakiyordu ve sırtı Robert'ın göğsüne yaslıydı. Robert alttan Jess'in memelerini avucuna alıp sıktı ve kendini arka deliğinden içeri itti.
Jess'in tertemiz, yeni sikilmiş sulu amcığı, Robert'ın elleri arasındaki büyük beyaz memeleri beni deli ediyordu. Bende beklemeden Jess'in amına girdim. Bir elimi Jess'in boğazına atıp sıktım ve onu Robert'a daha çok bastırdım.
Biz sertçe gidip gelirken Jess aramızda eziliyordu. Gözleri kaymaya başlamıştı. Jess kasılırken "geliyorum" diye inledi. Jess titrerken sıcak sıvılarını hissedince içinden çıktım. Jess fışkırarak boşalmaya başladı. Suları her tarafa yayılıyor, penisimin üstüne geliyordu. Robert hala içinden çıkmamıştı ama durmuştu. Jess'in boşalması bittiğinde elimi amına attım ve sularını elime bulaştırdım. Sonra tam klitorisinin üstüne küçük bir tokat attım ve parmaklarımı Jess'in ağzına verdim. Jess parmaklarımı yalayıp kendi sıvılarını yuttu ve "ımm" diye inleyerek gülümsedi.
Tekrar Jess'in içine girdim ve Robert'la senkronize şekilde hareket etmeye devam ettik. Bir kac dakika olmadan bende sona yaklaşmıştım. "Siktir, geliyorum.." diye inledim. Robert "ahh.. Bende.. boşalıcam.." dedi. Hızlanıp döllerimi Jess'in içine fışkırtıyordum ki Robert'ın da inlemelerinden boşaldığını anladım.
İkimiz aynı anda Jess'in iki deliğini de suladık. Tamamen boşalınca Jess'in içinden çıktım. Robert'ın da siki yumuşayıp gotunden çıkmıştı. Jess'in açıkta duran iki deliğinden de beyaz sıvılar taşıyordu. Robert'ın üstünden cekilip yanına yattı, bende Jess'in yanına uzandım.
Dakikalarca öyle uzanıp sakinlesmeyi bekledik. Sonra toparlanıp çıplak bir şekilde biraz sohbet ettik. Robert bana da bir VIP kartı verdi. Eve gitmek için kalkarken Jess yorulduğunu bu gece burda kalacağını söyledi, bende giyinip mekandan ayrıldım. Buraya çok sık geleceğimi anlamıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDI
Teen FictionUzun zamandır beraber olan Liz ve Aras, uzak mesafe ilişkisi yaşamak zorunda kalır. Bir süre sonra bunu yürütemeyen ikili, açık ilişkiye geçmeye karar verir.. Poliamori: bireylerin birden çok sevgiliye sahip olabildikleri, söz konusu ilişkiye dahil...