18- Doğruluk mu cesaret mi?

14.7K 89 14
                                    

Selam aşklarım!
Bu bölümde 4 karakter ekleniyor, "Karakterler" bölümünde iconlarını atmıştım okumadan önce tekrar bi bakmanızı tavsiye ederim.
İyi eğlencelerrr!! <33

🌟

Sude'yle tüm bu olanlardan sonra aramızda utanç falan kalmamıştı. Okulda Emir'le olan her şeyi Sude'ye anlattım. Okul çıkış saati geldiğinde Sude yanıma geldi.

"Kanka ya, ben feci azgınım bugün. Yiğit tüm gün azgın azgın konusup durdu benle. Üstüne de sen Emir'le olanları anlatınca.."

Sude'ye gülüp "Sen ne zaman azgın değilsin ki zaten" dedim. O da gülmeye başladı. "Ama haklısın" dedim "Bende cok azgınım bugün, reglim yaklaştı zaten.." Sude biraz durup düşündü, "Arda'ya mı gitsek.. Canım sevgilim ikimize de yeter"

"Olur valla, arasana" Ben onaylayınca Sude Arda'yı aradı. Benden biraz uzaklaşıp konuştuktan sonra telefonu kapattı ve mutsuz bi şekilde yanıma geldi. "Gruplaymış evde, fifa oynuyorlarmış."

Bunu duyunca bende ofladım, Arda meşgulse Emir'e gitmeyi planlamıştım ama grupla dediğine göre Emir de zaten ordaydı. Sude bi anda hevesle bana baktı "Bi fikrim var... O beş çocuğu da sikicimiz yapmaya ne dersinn..."

🌟

Sude'yle hemen bi plan yapmıştık. Arda'yla zaten istediğimizi yapıyorduk, Emirle de sevişmiştim. Geriye ayarlamamız gereken 3 oğlan vardı ve hepsini ikna etmemiz cok zordu. Bu yüzden azdırıcı aldık, iki tane de 70'lik tekila aldık ve Arda'nın evine geldik.

İçeri girdigimizde erkekler geniş salona yayılmış, oyun oynuyordu. Konsollar Emir ve Kaan'daydı ve küfürler ederek büyük televizyona bakıyorlardı. Geldiğimizi fark ettiklerinden bile emin değildim.

Arda ve Sude kısa bir sohbete girişmişken Emir'le göz göze geldim. Bana göz kırptı ve tekrar oyuna döndü.

Sude elindeki siyah poşeti havaya kaldırıp "shot zamanı" dedi neşeyle. İkimiz mutfağa ilerledik. Kimse yokken tekilaların içine azdırıcıyı karıştırdık. Shot bardakları, tuz ve limon alıp iceri geri döndük.

Döndüğümüzde Emir ve Kaan'ın oyunu bitmişti. Herkes masadan bir shot aldı. Shot bardaklarını kaldırdık, tokuşurduk ve herkes aynı anda önce bileğindeki tuzu yaladı, sonra shot attı ve ardından limonu ısırdı.

Tadı gerçekten kolonya gibiydi ama garip bi şekilde bundan hoşlanıyorduk. Biraz bekleyip 2. Shotları aldık, yine tokuşurduktan sonra onlarda içildi.

Arda 3. Shotları doldurmaya hazırlanırken Sude "durun" diye bağırdı. "Bi fikrim var, Dc oynayalım. Sadece 1 doğruluk hakkınız var ve cesaret görevlerini yapmayan shot atıyor!"

Herkes kabul ettikten sonra yere oturup çember oluşturduk. Ortaya shotları koyduk ve Arda içeriden boş bir soda şişesi getirdi.

Şişeyi çevirdiğimizde Kaan ve Mert arasında durdu. Kaan soruyor ve Mert cevaplıyordu. Mert doğruluk diyince herkes yuhlamaya başladı. Kaan "bize kimsenin bilmediği bir şey söyle" dedi.

Mert biraz durdu, yutkundu. Sude "Hadi amaa" dedi sabırsızca. Mert yanındaki Uraz'a tutundu. "Şey.. Biz Uraz'laa... Biz Uraz'la sevgili olduk."

Ortama bir anda sessizlik çöktü. Uraz ve Mert'in biseksüel olduğunu biliyorduk ama sevgili olmaları hic aklımın ucundan bile geçmemişti. "Ne?" Ilk konuşan Kaan oldu. İkiliye ve birleşen ellerine şaşkınlıkla bakıyordu.

Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin