9- Buz

19K 81 4
                                    

Aras'la konuştuktan sonra vakit çok yavaş geçmişti. Ama sonunda akşam oldu ve Yiğit'lerin kapısının önündeydim. Son kez üstümü hafifçe düzelttim, eteğimi cekiştirdim ve saçlarımı geriye attım. Heyecanla zile bastım.

Cok gecmeden Yiğit kusursuz gülümsemesiyle kapıyı açtı. Beni sarılarak karşıladı ve içeri davet etti. Ben kapının önünde nereye gideceğimi bilemezken "Gel, odama çıkalım" dedi ve beni elimden tutup merdivenlere yönlendirdi.

Odasına geldiğimizde bizi mor Led ışıklar karşıladı. Oyuncu odası olduğu belliydi. Her yerde figürler vardı ve bilgisayarının 2 monitörü vardı...

🎠

Dakikalarca bana odasını tanıttı, figürleri, legoları, oyunları.. Fazla ilgi alanım olmasa da sevdigi şeylerden bahsederken çok tatlıydı ve bende bundan mutlu oluyordum.

Resim odasında yaşananlardan sonra çok samimileşmiştik, ama aramızdaki ilişki sadece sex üstüne değildi, hatta o günden sonra sadece öpüşmüştük. Seviştiğim bir arkadaşım gibiydi. Aslında, Sude ve Arda'da öyleydi...

Aklıma gelen ironiyle gülmeden edemedim. Yigit gözlerini CDlerden ayırıp bana döndü ve "Ne oldu, seni sıktım mı?" Diye sordu. Çok fazla tatlı görünüyordu. Kıkırdayıp "Hayır hayır" dedim. "Sadece.. fazla tatlı görünüyorsun böyle"

Yigit'in yüzüne tekrar bir gülümse yerleşti ve ellerini belimi yerleştirdi. Bende kollarımı onun göğüslerine koydum. "Hmm" dedi "Bana bir sözün var, biliyorsun değil mi?" Neyden bahsettiğini tabiki anlamıştım ve bu düşünce bile ortamı ısındırmaya yetmişti.

Abartılı bi tepki verip "Ah, unuttum ya. Ne sözü?" Diye sordum. Yigitin gülümsemesi daha çok ggenişledi. Baş parmağı ve işaret parmağıyla hafifce cenemi tutup dudaklarıma yaklaştı. Dudaklarımızın arasında nerdeyse bir santim bile yoktu.

"Yarım kalan bir işimiz vardı.." konuşurken dudakları bazen dudaklarıma degiyordu ama asla beni öpmüyordu. "Yarım kaldı çünkü ben daha senin içine gir-" sözünü tamamlayamadan dudaklarına yapıştım.

Öpüşmemiz derinleşirken sabırsız bir şekilde fermuarını açmaya çalıştım. Yiğit ayakta beni soyuyor, bir yandan da iyice kendini belli eden yarağı kasıklarıma sürtünüyordu. Zevkten kendimizi kaybettik. Beni tamamen soyunca kendisi tişörtünü çıkardı. Ama baksırını ben çıkarmak istiyordum. Egildim, baksırını tutup yavaşça aşağı çektim.

Pürüzsüz, kocaman siki mor ışığın altında öyle güzel görünüyordu ki.. Ağzım açık kalakaldım. Kendimi toparladım ve sikini tuttum. Oynuyordum, halen kalkmamıştı, ama ona rağmen kocamandı. Ağzıma almak istedim.

Ama yigit beni durdurdu, şaşırıp ona bakarken beni kucakladı ve yatağa yatırdı. Kendisi de odanın köşesindeki Mini Bara ilerledi. Ben şaşkınlıkla onu izlerken dolaptan bir buz kalıbı çıkardı. İşte o an ne yapacağını anlamıştım.

Buz kalıbını alıp yanıma geldi, kalıptan bir buzu çıkardı ve dudaklarının arasına götürdü. Dişleriyle buzu sıkarken üstüme eğildi ve buzu çıplak tenime degdirdi.

Hissettiğim soğuklukla ürperirken belim kavislendi. Yigit profesyonelce buzu karnımın üstünde gezdiriyordu. Sonra yukarı çıktı ve göğüslerimin arasına geldi. Buzla vücudumda bir yol ciziyordu. Sonra sağ göğsüme geldi, buzu göğsümün üstünde dolaştırırken Buz eriyordu ve ben onun dudaklarını daha çok hissediyordum.

Sonunda buz tamamen eriyip yok olmuştu, kabarmış göğüs ucumda dilini dolaştırdı, daireler çizdi. Buzun bıraktığı suları yalıyordu. Sonra göğsümü bir bebek gibi emmeye başladı. "Ahhh" hafifçe ve zevkle inliyor, resmen altında kıvranıyordum. Sağ göğsümde oyalandıktan sonra sola geçti ve onu da bir bebek gibi emdi, ısırdı. İzlerini bıraktı.

Sonra buzla karnımda çizdiği yolu diliyle takip etti, Göğüslerimden kasıklarıma kadar yalayarak indi. Bacak arama geldiğinde bacaklarımı iki yana açtı ve amım tamamen ortaya çıktı. Bu görüntüyü zevkle izledi. Yutkunup bir buz daha aldı, bu sefer ağzına almadan amıma götürdü buzu. Biraz kasıklarımda dolaştırdıktan sonra amımın dudaklarını boydan boya buzla okşadı. Gözlerini ayırmadan altında kıvranmamı izliyordu ve bundan çok zevk alıyordu.

Buz eriyip giderken parmaklarını daha çok üstümde hissettim. Artık buz değil parmakları beni okşuyordu. Sonra ellerini çekti. Afallayip gözlerimi aralamıştım ki bacak aramda dilini hissettim. Gözlerimi sıkıca kapatıp sesli bir inleme bıraktım. "Ahhh, evett, devam et.."

Aldığım zevkin tarifi yoktu. Dili her yerimde geziyor, klitorisime baskı uyguluyor, dudaklarıyla sıkıştırıyordu. Dilini içime gönderdi ve gir çık yapmaya başladı. O kadar kötü haldeydim ki minik dili bana yetmiyordu. "D-daha fazla.. daha fazlasını istiyorum"

Dili içimden çıktı, elleri de kalçalarımdan ayrıldı. Çarşafı sıkıp içime girmesini beklemeye başladım. Ama beklemediğim bir şey oldu, amımın girişinde yakıcı bir soğukluk hissettim. Sonrasında bir buz küpünü yavaşça içime yolladı.

"Ahhh, siktir" amımın yakıcı sıcaklığıyla buzun soğukluğu birleşmişti. Ve bu soğuk bana haz veriyordu. Bir kac saniyeliğine gözlerimi açtığımda yigitin kendini okşayarak beni izlediğini gördüm. Gözlerini kırpmıyordu bile. Çok gecmeden içimdeki buz eridi. Icimdeki bosluk hissiyle bacaklarımı birbirine kapatıp sıktım.

Yigit tekrar tek eliyle bacaklarımı açtı, diger eliyle bir buz daha aldı ve içime yolladı. Bu sefer ellerini çekmedi, buzla beraber 2 parmağını da içime yolladı. "Ihmm" Parmakları gir çık yapmiyor, icimdeki buzu yönlendiriyordu. Buzun soğukluğunu her bir noktamda hissediyordum. Sonrasinda buz içimde eriyip gitti ve geriye sadece parmakları kaldı.

Bu sefer parmaklariyla yavaşça gir çık yapmaya başladı. Ama asla hızlanmıyordu. Beni delirtmek mi istiyordu? "Daha.. daha fazla..." yigit burnundan bi nefes verdi "efendim, duyamadım" dedi. Evet, bilerek yapıyordu. "Daha fazlasını istiyorum Yiğit... Seni istiyorum... içimde olmani istiyorum..." 

Yigit cevabımdan memnun olmuş olmalı ki parmaklarını içimden çıkardı. Bacaklarımı daha çok iki yana açtı. Gözlerimi açıp onu izlemeye başladım. Bacak arama yerleşip üstüme çıktı. Klasik pozisyona geçmiştik. Dirseklerini iki yanıma yerleştirip onlardan güç aldı ve üstüme eğildi, nefesi yüzüme çarpıyordu. Tamamen yerlestiginde erkekliğini vajinamin üstünde hissediyordum.

İçime girmiyordu ama sertliği bana baskı uyguluyordu ve bu bile bosalmama sebep olabilirdi. Amima boydan boya sürtündü. Am dudaklarımı iki yana aciyor, sertliği klitorisimi okşuyordu.

Sonra bir elini aramıza indirdi, eliyle penisini tuttu ve girişime hizaladı. Sonra elini çekti ve yavaşça kendini bana itti...

Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin