Sude beni öperken ister istemez karşılık vermeye başladım. Bir yandan da en yakın arkadaşımla öpüşüyor olmak çok garipti. Arda şaşkın ama zevkli bir ifadeyle bizi izliyordu. Kucağında oturan Sude'nin bacaklarını sıktı. Sude benden ayrılıp sevgilisine gitti tekrar. Uzunca öpüştüler. Arda'nın elleri Sude'nin okul eteğinin altına girmiş, kalçalarını okşuyordu. Bunu izlemek beni daha fazla tahrik etmişti. Yutkunup istekle onları izlemeye devam ettim.
Sude nazikçe çenemden tutup çekti beni. Arda'nın dudaklarından ayrıldı. Sevgilisiyle öpüşmemi istiyordu. Bende ona uydum, gözlerimi kapatıp Arda'yla öpüşmeye başladım. Ortam fazla sıcaklaşmıştı, artık kimse kimin kim olduğunu umursamıyor, herkes zevk alıyordu.
Sude biraz bizi izledikten sonra sevgilisinin kucağından indi. Yere dizlerinin üstüne oturdu ve Arda'nın kemerini açmaya başladı. Bu sırada bizim öpüşmemiz derinleşmişti. Dillerimiz işin içine girmişti. Ellerim Arda'nın saclarinda ve ensesinde dolaşırken onun elleri de belimi okşuyordu. Aralıksız öpüşüyorduk.
Bir anda Arda benden çekilip "siktir" diyerek inledi. Ne oldugunu anlamak için Sude'ye baktım. Arda'nın pantolonunu indirmiş, sikini ağzına almıştı. Ustalıkla dilini kullanıyor, koca penisi tamamen ağzına alıyordu. Bu görüntüyle daha çok ıslandım ve üstümdeki tişörtü tek hamleyle çıkarıp siyah sütyenimle kaldım. Arda'nın dikkati yeniden bana yöneldi, hayranlıkla göğüslerime baktı. "Liz" dedi belli belirsiz bir sesle.
Gözlerini goguslerimden ayırmadan tek hamlede sutyenimin kopçasını açtı ve askıları indirdi. Sütyenim üstümden düştüğünde göz bebeklerinin koyulaştığını hissettim. "Çok" yutkundu, "Çok güzelsin" hızlı bir hamleyle göğüslerime eğildi, önce öpücükler bırakıp okşadı, sonrasında dilini kullandı. "Ahh, evet, ımmm" Arda'nın saçlarını çekiştirdim. Meme uçlarım uyarılmıs, elinin ve dilinin altında eziliyordu. Biraz daha beni emdikten sonra üstümden cekildi, tek eliyle tişörtünü sıyırıp attı.
Çıplak vücudu bir şaheser gibiydi. Koltukta arkasına yaslanıp elini sudenin kafasına atti ve kendine daha çok bastırdı. "Ahh, evet" memnuniyetle inliyordu. Yavaşça üstüne eğilip göğüslerinin arasındaki örümcek şeklindeki dövmeyi öptüm. Bu dövmeyi yaptırdığından beri cok yükseliyordum, farklı bir havası vardı.
Arda bir eli Sude'nin kafasındayken diğerini belimi yerleştirdi ve beni kendine daha çok çekti. Tek tek tüm dövmelerini ve kaslarını yalamaya, öpmeye başladım. Arda eteğimi yukarı çekmiş, kalcami okşuyordu.
Vücuduna izler bırakarak kasiklarina indim. Sude'yi gördüm. Çoktan üstünü tamamen çıkarmış, çırılçıplak kalmıştı. Tamamen soyunmayan tek kişi bendim. Geri çekildim, onlari izlerken eteğimi çıkardım. Sonrasinda külotumu çıkarıp bir kenara fırlattım.
Sude sonunda sakso çekmeyi bırakıp ayağa kalktı, sevgilisinin kucağına oturdu. Arda Sırıtıp ellerini sevgilisinin kalcasina koydu. Sert penise kendi ıslaklığını sürtmeye başladı. Sonra biraz kalçasını kaldırdı, eliyle siki deliğine hizaladi ve üstüne oturup içine aldı. "Ahhmmm" ikiside ayni anda yüksek sesle inledi.
Sude biraz durduktan hızla inip kalkmaya başladı, ellerini Arda'nın omuzlarına koyup destek aldı ve kalcasini ustalıkla hareket ettirdi. "Ahhh, evet, evet, ahhh"
Sanki mümkünmüş gibi daha fazla ıslandım. Parmaklarimi dilime götürüp yaladim, bacaklarimi iki yana açtım ve elimi amima attım. Yavaşça kendimi oksamaya basladım.
Sude çığlıklar atarak kendini sıkmaya basladi, inleyerek boşaldı. Nefes nefese halde Arda'nın omzunda sakinlesmeye çalıştı, dönüp bana bakınca kendimi tatmin etmeye çalıştığımı gördü. Sevgilisinin üstünden kalktı. Arda'da bana baktı. Gözleri bacak aramda takılı kaldı ve Sude'nin içinden çıkınca o da koltukta dizlerinin üstünde durdu. Beni belimden tutup tek koluyla arkama çevirdi. Yüz üstü yatağa yapışmıştım.
Belimin altındaki elini itti, dizlerimi kırıp kalcami yukarı kaldırdım. Koltuğun üstünde domalmistim. Arda ortaya çıkan amıma parmaklarına götürdü, orta parmağını içime soktu. Yavaş yavaş hareket ettirirken çıldırıyordum. "Daha fazlasını istiyorum" dedim sertçe. Arda sırıttı. Bir eli benimle ilgilenirken diğeriyle kendini oksuyordu.
Parmağını içimden çıkardı ve tamamen arkama geçti. Kalcamin arkasında sertliğini hissedince kendimi geriye itip ona sürtündüm, kalçamı hareket ettirdim. Kulağıma yaklaşıp fısıldadı. "Beni mi istiyorsun?" Dudağımı ısırıp kafamı salladım. "Hm,hm" dedim. "Sana istediğini vericem" kulağımın yanından çekildi ve bir kac saniye sonunda onu içimde hissettim. Zevkle "oohh" diye inledim.
Arda kalcalarimdan tutup içimde yavaşça gidip gelmeye başladı. Sude koltukta tam önüme gelip oturdu. Bacaklarını iki yana açıp kendini oksamaya basladi. Kendini tatmin edip zevkle sevgilisinin en yakın arkadaşını sikmesini izliyordu.
Arda hızlanmaya başladı. Inlemelerim arttı. "Ahhh, devam ett, ohh" diye bağırıyordum. Sude'nin kendini parmakladığını görünce bacaklarından tutup onu kendime çektim, onun parmaklarını çıkarıp kendi işaret ve orta parmağımı içine ittim. Biraz oynadıktan sonra parmaklarım içindeyken amını yalamaya başladım. Klitorisini çekiştiriyor, emiyordum.
Sude de Arda da aralıksız inliyordu. Arda'nın sert vuruşları ve sevgilisinin am suyunun tadıyla delirmiş haldeydim. Kendimden geçiyordum. Çok geçmeden bende kasılmaya başladım, Arda vuruşlarını yavaslattı. Bende Sude'den çekildim ve inleyerek Arda'nın penisinin üstüne akmaya başladım. Sularımın bacaklarımdan aktığını hissediyordum. Aynı anda bacak aramda Arda'nın dilini hissettim. Zevkle her yerimi yalayıp bütün sularımı yuttu, bende aynısını onun sevgilisine yapmaya başladım.
Cok gecmeden Sude'de titreyerek ikinciye geldi ve dudaklarıma, parmaklarıma aktı. İştahla hepsini yalayıp yuttum. Arda biraz daha amımda oyalandıktan sonra arkamdan çekildi, yanıma gelip "tadın çok güzelmiş" dedi, sonra dudaklarimdan öptü. Sevgilisinin tadını almış olmalıydı. Benden ayrıldıktan sonra tekrar Sude'ye yöneldi. Onunla biraz öpüşüp çekildi, bir eli penisindeydi, kendini sıvazlıyordu.
Hala bosalmamıştı, Sudeyle göz göze geldik ve aynı anda yere dizlerimizin üstüne çöktük. O büyük, damarlı penisini ağzıma almak istiyordum. İsteğim gerçekleşti ve Arda penisini tamamen ağzıma verdi. Bir yandan göğüslerimi okşarken zevkle ona sakso çekiyor, penisini kökünden ucuna kadar ağzıma sokup çıkartıyordum. Sude'de taşşaklarıyla ilgileniyor, onlari emiyordu. Bazen dillerimiz birbirine değiyor, penisin üstünden öpüşüyorduk. Arda eliyle başımı tuttu, kendine daha çok bastırdı. Kafasını geriye atmis inliyordu. "Siktir, ahhh" sesleri aralıksızdı.
Biraz sonra "boşalıcam" dedi. Ağzımdan çıktı, Sude' de tassaklarindan ayrıldı. Yan yana dillerimizi dışarı çıkartıp döllerini beklemeye başladık. Bir yandan ikimizde göğüslerimizi okşuyorduk, Arda bu görüntüyü izleyerek kafamızın üstünde kendini çekiyordu. Penisi dilimizin ucunda seyiriyor, ucundan zevk sıvıları akıyordu. Sonrasında beyaz sıvısını fışkırtarak sevgilisinin ve benim yüzüme boşaldı. Son damlaya kadar bekledik ve tamamen bittiğinde dilimin ucundaki dölleri yuttum. Sırıtarak yüzüme ve ceneme gelmiş dölleri de topladım, yuttum. Yanıma baktığımda Sude de aynısını yapmıştı. Sırıtıp onu öptüm. Sonra Arda'nın penisinin ucunda kalan bir kaç damlayı da yaladım ve sikini temizledim.
İşimiz bittiğinde Arda kendini koltuğa bıraktı, kafasını geriye atmış tavanı izliyor, ne olduğunu düşünüyordu. Ben ve Sude'de aynısını yaptık. Sonunda sakinlestigimizde Arda Sude'ye "kıskandın mı?" Diye sordu. Hepimiz buna kahkahalarla güldük...
@Arda: 🕸🕷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDI
Roman pour AdolescentsUzun zamandır beraber olan Liz ve Aras, uzak mesafe ilişkisi yaşamak zorunda kalır. Bir süre sonra bunu yürütemeyen ikili, açık ilişkiye geçmeye karar verir.. Poliamori: bireylerin birden çok sevgiliye sahip olabildikleri, söz konusu ilişkiye dahil...