19- Tekila

18.2K 102 10
                                    

Şişe tekrar çevrildi, ben Kaan'a soruyordum. O an gelip beni becermesini isteyebilirdim, buna ihtiyacım da vardı ama Sude'ye karşı olan çekingenliğin bitmesini istiyordum. "Tekilayı Sude'nin vücudundan iç" dedim. Kaan direkt olarak Arda'ya baktı. Onay almak ister gibiydi. Ardaysa hiç bir şey söylemedi.

Kaan tam yanında oturan Sude'ye baktı. Ortamdaki gerginlik hissediliyordu. Herkes Arda'nın tepkisinden çekiniyordu ama Sude ve ben hiç bir şey yapmayacağını, aksine zevk alacağını biliyorduk.

Kaan ortadaki bardaklara yönelince Sude arkasına uzandı. Üstünde sadece iç çamaşırları vardı. Sırtı zemine uzanmış Kaan'ı bekliyordu ve göğsünün inip kalkışını görebiliyordum.

Kaan shot bardakları yerine tuzu aldı, tekrar Sude'ye döndü. Önce çıplak vücuduna uzunca bir baktı, sonra Sude'nin dizlerinden tutup bacaklarını iki yana açtı. Bacaklarının ortasına yerleşti. Kafası kasıklarına gelirken külotunu çıkartıp onu yalayabilirdi. Kimsenin itirazı olmazdı ama öyle yapmadı. Tuzu aldı ve Sude'nin karnına biraz döktü. Sonrasında kollarını bacaklarının altından geçirdi ve onu kalçalarından tutup kendine daha çok çekti. Dilini çıkartıp tuzu boydan boya yaladı, ama durmadı ve diliyle karnının üstünü yalamaya devam etti.

Sonra kafasını kaldırdı, shot bardaklarından birini aldı ve içindeki tekilayı Sude'nin karnına döktü. Tek koluyla kendi üstündeki tişörtü çıkarıp attı. Dövmeleri ve kasları kusursuzdu. Sıvı düz karnından akıp yere damlamaya başlarken tekilayı yalamaya başladı. Dilinin Sude'nin vücudundaki hareketini görebiliyordum.

Kendimi ister istemez Emir'e sürttüm. Herkesin dikkati Kana ve Sude'deydi. Benim hareketimle Emir'de kendini bana bastırıp hafifçe sürtünmeye başladı. Kaan Sude'nin karnındaki tekilayı tamamen içtikten sonra bir shot daha aldı, bunu göğüslerinin arasına döktü. Sude'nin beli kavislendi, nefesleri derinleşti.

Tekila Sude'nin sütyenin dışında kalan büyük göğüslerinin üstünden köprücük kemiklerine doğru akarken Kaan Sude'nin üstünde biraz daha yukarı çıkıp göğüslerine eğildi. Artık kasıkları birbirine değiyordu ve sevisme pozisyonundalardı. Göğüslerinin arasını, köprücük kemiklerini uzunca yalayıp emdi. Sonra üstünden çekildi yavaşça, Sude'yi elinden tutup kaldırdı ve kendisi de yerine geçti.

2 tur bitmişti, mecburen Emir'e sürtünmeyi bırakıp yerime geçmek zorunda kaldım. Artık oyundan çıkmıştık, hepimiz biliyorduk ve herkes sevismek istiyordu. Tam burda kesip sevismeye başlayabilirdik ama bu oyun fantezisi hepimizin hoşuna gitti, içten içe bunu herkes biliyordu.

Bu yüzden durmadık ve şişeyi tekrar çevirdim. Uraz ve Mira. Uraz Mira'ya "kendini okşayarak boşalt" dedi. Mira gülümseyerek "aslında buna ihtiyacım vardı zaten" dedi ve şortunun düğmesini açtı.

Kalçasını hafifçe kaldırıp şortu bacaklarından çıkarttı. Siyah sütyeniyle uyumlu siyah külodu kendini belli etti. Göbek deliginde kelebek şeklinde bir piercing vardı ve fizigi çok iyiydi. Uraz ıslık çaldı, herkesin gözü Mira'nın üstündeydi.

Mira dizlerini kırıp bacaklarını iki yana açtı. Sol elini zemine bastırıp destek aldı ve hafifçe arkasına yaslandı. Sağ elini külodunun üstüne götürdü. Önce orta parmağıyla deliginin olduğu kısma hafifçe baskı yaptı, sonra elini biraz daha yukarı çıkarttı. Orta ve yüzük parmağıyla klitorisinin üstünü yavaşca okşadı, büyük daireler çizdi.

Külodunu çıkartmamayı tercih etti ve parmaklarını hızlandırmaya başladı. Daireleri bırakıp iki parmağını sağa ve sola doğru hızlıca titretmeye başladı.

Külodu hafifçe ıslanmıştı. Mira parmaklarını daha çok hızlandırdı, gözlerini kapatıp kafasını geriye attı. "Ahhh" inlemeye başlarken nefesleri düzensizdi.

Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin