21- FaceTime

26.6K 285 57
                                    

Aşklarım selam!

Liz maalesef 2. Kez kaldırıldığı için "poliamori" ismiyle tekrar yayınlamaya başladım. Eski bölümleri kurtarmaya çalışırken yeni bölüm atamadım biliyorum ama merak etmeyin sahalara geri döndükkkkk!

Biliyorsunuz ki wattpad dmleri kapattı, bizde küçük bir discord sunucusu açtık hepinizi beklerimmm
https://discord.com/invite/pyBA8RZm link açılmıyorsa panomdan ulaşabilirsiniz..

İyi eğlenceler oy ve yorum atmayı unutmayınn <33

🎡

Grup yaptığımız günün üstünden 2 gün geçmişti. Ve bu 2 günüm oldukça sıradandı. O gün deliklerimi 2 penisin girmesiyle fazla zorlamıştım ve kasıklarım ağrıyordu. Bu yüzden hiç bir şey yapmadım, hatta mastürbasyon bile yapmadım 2 gün boyunca.

Gece yatağıma uzanmış bir şeyler izlerken telefonumun üstünde Aras'ın görüntülü araması belirdi. Hızla yataktan kalkıp saçımı düzelttim ve aramayı açtım.

"Aşkım" telefonun ucundan o çok sevdiğim ses yükseldi ve kameraya onun yakışıklı yüzü girdi. Sırıtmaya başlamıştım bile "selaaam!" Dedim neşeli bir şekilde.

Orada saat henüz sabahtı. "Çıktın mı okuldan?" Diye sordum. Ne salak bir soruydu, zaten kameradan evde olduğunu görebiliyordum. Aras beni hiç bozmadan "çıktım aşkım, evdeyim şimdi" dedi gülümseyerek.

"Günün nasıldıı?" Derken kamerayı yatağımın yanına sabitledim. Aras'ta oturduğu koltuğun karşısına sabitlemişti. Düz siyah bir pantolon ve beyaz bir tişörtle bile fazla seksi görünüyordu. Tişörtün tüm vücudunu sardığını, kollarında boşluk kalmadığını görmek bile beni etkiliyordu.

"Mükemmeldi. Aslında.. Bugün okuldan bir kızla seviştik.. Okulda."

Gözlerim şaşkınlıkla açıldı, "Ne?" "Kim?" Diye sordum hızla. "Laura diye bir kız, sarışın, minyon bir tip"

Yatakta dizlerimi kırıp bacaklarımın üstüne oturdum. Siyah geceliğimin şortu yukarı tırmanırken askılı üstümden sütyensiz göğüslerimin uçları belli oluyordu.

Bacaklarımı biraz açtım, bir elimi üst bacağımın üstüne koyarken diğeriyle saçlarımı bir tarafa attım ve diğer omzumun açığa çıkmasını sağladım. Aras dikkatle bana bakarken "eee aşkım? Nasıl oldu" dedim.

Aras afalladı ve gözlerini üstümden çekmeden anlatmaya başladı. "Kız kur yapıyordu. Amfide otururken kalçasını bana sürterek önümden geçmeler, bir şey verirken önümde daha çok eğilip göğüs dekoltesini açmalar falan.."

Söylediklerinin hayaliyle kalçam hafifçe kıpırdandı. "Hm hmm" dedim devam etmesini isteyerek.

"En son amfide ikimiz kaldık sadece. Herkes çıkmış. Önümden yürürken cüzdanını düşürmüş gibi yaptı, yerden alırken resmen domaldı önümde. Mini şort giymiş, am dudaklarına kadar görebiliyordum. Cüzdan alma işini uzattı bilerek tabii"

Bacaklarımı daha çok açarken elim benden bağımsız bacağımda daha yukarı tırmanıyordu.

"Bende dayanamadım. Kavradım kalçasını. Kız hafifçe bağırdı, parmaklarımı amına sürttüm şortun üstünden. Kabarmış zaten, ıslanmış çoktan."

"Hmmm.. sonra" ister istemez yerimde kıvranıyordum.

" 'Kendini mi siktirmeye çalışıyorsun?' Dedim kıza elim amındayken. Bana dönüp 'yeni mi anladın?' Dedi. Sonra ne olduysa oldu zaten.."

Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin