10- Uzun gece

20.7K 86 6
                                    

Oy ve yorum atmayı unutmayın <3
İyi eğlenceler!!!

🌙

"Ahh.. Evet... Evet... Ahh.. Daha hızlı.. Yigit..." durmaksızın inliyordum. Yarım saattir sevişiyorduk ve 2. Orgazmıma yaklaşmıştım. "Yigitt... Yigit geliyorumm.." Nefes nefese "Ben- bende.." dedi.

"İçime boşal.. ahh..." Bunu der demez Yigit sıcak menilerini fışkırarak içime akıtmaya başladı. Hissettiğim yoğunlukla bende sarsılmaya başladım ve sıvılarımız birbirine karıştı. İkimizde durmadan inliyorduk. Yigit tamamen içime aktığında inlemelerimiz durulmuştu. Penisi hala içimdeydi ve seyiriyor, kalan bir kaç damlayı da içime akıtıyordu.

Yigit nefes nefese içimden çıkıp yatakta kendini yanıma bıraktı. Bacak aramdan süzülen sıvıları hissedebiliyordum. Yigit beni kolunun altına aldı ve başımı göğsüne yasladı. Saçımı öpüp "bu hayatımdaki en harika şeydi.." dedi. Bu dediğine gülümsedim.

Biraz öyle kaldıktan sonra yigit "bugün burda kalmaya ne dersin? Annemler evde yok" Diye sordu. Başta ne diyeceğimi şaşırsam da beni ikna etmesi uzun sürmedi ve annemleri arayip bugün Sudelerde kalacağımı söyledim.

Telefonu kapatıp komidine koyduktan sonra Yigit'e baktım ve dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım. "Hadi dusa girelim.."

Güle oynayana beraber dusa gittik. Çok eğleniyordum ve çok mutluydum. Suyun altına girdiğimizde Yiğit saçlarımı şampuanladı, nazikçe yıkayıp duruladı. Sonra burnuma köpüklerden koydu, bu halime bakip güldü. Ben de onu suyla ıslattım. Şakalaşmaya başladık.

Ama banyoda beni yakalamasıyla ateş yeniden yükseldi. Siki yine kaya gibi olmuştu. Yarağı oldukça uzun ve kalındı. Beni tuttuğu gibi kendine çevirdi. Sikini elimle amıma yerleştirdim ve beni kucakladı, bacaklarımı beline doladım. Ve o şekilde içime girdi.

Öpüşüyorduk. Beni resmen havada sikiyordu. Memelerim arada eziliyordu. Çok fazla zevk alıyordum, heyecandan ölmek üzereydim. Çok sertti. Elleriyle götümü avuçlamış, beni sikine sokup çıkarıyordu adeta. Kıvranıyordum, ama o sanki hiç yorulmuyor gibiydi.

O pozisyonda dakikalarca sikiştik, sonra beni indirdi ve domalttı, arkama geçti, hiç beklemeden birden hepsini geçirdi.

Artık aldığım zevki tarif edemiyordum. Ağzımdan çıkan sözlere de inanamıyordum "kökle aşkım, sikini kökle amıma, ahhh aşkımm..." Daha neler neler diyordum..

Yigit arkamda daha da sertleşti, akan su sıcaklaşmıstı ama hiç bir şey umrumuzda değildi o an. Sonra 2. Kez sıcak sıvılarını içime bıraktı...

🌙

Temizlendikten sonra mutfağa indik. Çıplak bir şekilde rahat rahat geziyorduk evin içinde. Bir şeyler yiyip sohbet ettik. Seks için acele etmiyorduk belki de, ama ikimiz de karşılıklı işaret bekliyor gibiydik.

"Aşkım bak bu.." söylediğim şeyin farkına varip Yigite döndüm. Birbirimize sex anları dışında hiç böyle hitap etmezdik. Ters bir tepki vermemisini dilerken beni şaşırttı ve dudaklarıma yapıştı. Sonra kucaklayıp koltuğa yatırdı beni. Sikini tutup oynuyordum. O da yandan yastıkları topluyordu. Yastıkları altıma yerleştirdi. Kalçamı havaya dikti. Heyecanla içime girmesini beklerken sertliğini arka deligimde hissettim.

"Dur, ben hiç ordan yapmadım..." dedim. Yigit durup çekildi, beni kendine çevirdi. "İstersen yapmayayım aşkım?" Dedi. "Hayır" dedim hemen. Bunu istiyordum. "İstiyorum.. ama Kayganlaştırıcı var mı?"

Koşarak odasına çıktı, alıp geldi. Tekrar eski pozisyonumuzu aldık ve dikkatlice deligime Kayganlaştırıcıyı yaydı. Sonra kendisine de sürdü.

Sikini götüme dayadığında nefesimi tuttum, heyecandan kalbim ağzımda atıyordu. "Canın acırsa söyle.. duracağım" dedi. Ona güvenebileceğimi biliyordum. Krem yüzünden çok zorlanmadı ama götümün deliği yanıyordu acıdan. Devam etmesi için bir şey demiyordum, o da yavaş yavaş girmeye devam ediyordu götüme. Nerdeyse bayılacaktım acıdan. Tamamen girdiğinde bilincim yerinde değildi adeta.

"İyi misin aşkım?" dedi. "İyiyim, ama biraz bekle, çok acıyor!" dedim.

"Tamam bebeğim!" dedi, biraz bekledi. Ama o kadar kalın ve uzun bir yarak ki, kendini sürekli hissettiriyordu. Kaçarı yok diye düşündüm, "hazırım aşkım" dedim...

Götüm havada, koca sik bir tamamen giriyor, bir tamamen çıkıyordu götüme. Zevk almaya başladım, ama nefes almakta bile zorlanıyordum.

"Hızlan!" dedim. İnlemeye ve bağırmaya başladım. Aldığım zevk tavan yapmıştı, götüm uyuşmuştu, artık sadece zevk alabiliyordum. Başka bir şey hissetmiyordum. Hoşuma gittiğini fark edince iyice abanmaya başladı. Ben de bağırıyordum, "ahh.. Sik... Becer beni... ahh, daha hızlı aşkım!" diye.

Yarım saat sürdü, artık dayanacak gücüm kalmamış, sesim de çıkmaz olmuştu. Yiğit "Geliyorum" diye bağırmaya ve sonra hemen götüme boşalmaya başladı...

Sabaha kadar uyandıkça sikiştik, sikiştikçe boşalıp uyuyakaldık. Mükemmel bir geceydi. İkimiz de sanırım 5-6 kere boşaldık. İnanılmaz bir şeydi...

Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin