"Sikerim oyununu, gel buraya"
Kaan beni kendine çektiğinde kucağına oturmuştum. Hatta neredeyse düşmüştüm. Kaan sertçe dudaklarıma yapıştığında ona karşılık vermeye başladım. Az önce dilimle ıslattığım penisi çıplak bacağıma değiyordu.
Kucağından hafifçe kalkıp oturuşumu düzelttim ve bacaklarımı iki yana sarkıtıp tam penisinin üstüne oturdum. Biz deli gibi öpüşürken nerede olduğumuzu bile unutmuştum. Etrafımızdaki insanların "hey, sakin" "yavaş olun, azgın piçler" gibi cümlelerini duyuyordum ama durmadım. O an hiç bir şeyin önemi yoktu.
Kaan kalçamdaki ellerini sıktı, beni kavradı ve ben kucağındayken yavaşça ayağa kalktı. Öpüşmemize bir saniye bile ara vermedi. Beni kucağında taşıyarak geniş salonda koltukların olduğu kısma yürüdü, en sonunda kalçalarımı bırakmasıyla ayaklarım yere değdi.
Elleri sırtıma gitti ve sütyenimin kopçasını açtı, kollarımdan çıkartıp rastgele bir yere fırlattı. Dudaklarımızı ayırıp çıplak vücuduna sürtünerek yere eğildim, az önce ağzımın içinde olan penisi tekrar kavradım ve ağzıma aldım.
Ağzıma sığmayan kısımları elimle sıvazlıyordum ve ne kadar fazla alabilirsem o kadar çok alıyordum. Kaan'ı izleyerek avcumun içindeki sertliği bir orospu gibi yalıyordum. Kaan gözlerini kapatıp inlerken damarları belirginleşmişti. "Ahh, yala, orospum benim, ahh.."
Gözlerimden yaşlar gelmeye başlamıştı. Tam o sırada yanağımda farklı bir ıslaklık ve sertlik hissettim. Emir yanımıza gelmiş, soyunmuş, sertleşmiş sikini yanağıma sürtüyordu.
Düşünmeden bir elimle de onun sikini kavradım. Nefeslenmek için Kaan'ın sikini ağzımdan çıkarttım ve ellerimle önümdeki iki büyük siki çekmeye başladım.
Etrafıma bakmak henüz aklıma gelmisti, sağ çaprazıma baktığımda Mira'nın aynı benim gibi yere oturmuş, Uraz ve Mert'e sakso çektiğini gördüm. Uraz ve Mert deli gibi inliyordu, bazen birbirleriyle öpüşüyorlardı. İki sevgili yanyana aynı kıza sakso çektiriyordu ve onları izlemek beni çok tahrik etmişti.
Koltukta Arda ve Sude'yi gördüm. Sude Arda'nın kucağında oturuyordu. Ikiside tamamen çıplaktı. Sude üstüne sürtündüğü penisi eliyle tuttu, deliğine hizaladı ve sertçe üstüne oturdu. Ikiside büyük bir inleme bıraktı. "Ahh... Aşkım..."
Dikkatimi tekrar yanımdaki 2 yakışıklı çocuğa verdim. Bu sefer Emir'in sikini ağzıma aldım. Kulaklarımda diğerlerinin inlemeleri çınlarken iki koca siki de nefessiz kalana kadar yalıyordum.
Büyük bir çığlık duyduğumda hızla sağıma baktım, Mert Mira'yı koltuğa domaltıp içine girmişti. Urazsa Sude ve Arda'nın yanına geçmişti. Sude sevgilisinin kucağında zıplarken Uraz'ın penisini yalıyordu. "Evet.. evet.. ahh.." Sude ve Mira'nın inlemeleri birbirine karışıyordu.
"Nasıl kanka? Güzel yalıyor mu sevgilim sikini" Arda derin nefesleri arasında konuşurken Uraz "ahh.. orospu gibi kanka.. Ben daha önce böyle bir sey görmedim... aah... köküne kadar alıyor sikimi.." dedi.
Kaan beni ayağa kaldırıp koltuğa domalttı. Arkama gecti ve kendini sertçe içime itti. "Ahhh... " bu sefer çığlık atan bendim. Kaan içimde bir kaç saniye bekledi, sonra yavaşça amıma pompalamaya başladı.
Emir Mira'nın önüne gitmişti. Mert Mira'yı sikerken sikini yalatıyor, "Bende seni küçük sanıyordum, azgın orospu" diyordu. Kaan icimdeki sert vuruşlarına devam ederken kendimden geçmiştim.
"Ahh orospu.. nasıl da kavrıyorsun sikimi.. Ah.. Daracıksın.."
Kaan'ın içimden çıktığını hissettiğimde mızmızlanarak dönüp arkama baktım, içimdeki boşluk hissi çok geçmeden doldu. Ama bu sefer icimdeki kişi Urazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poliamori | +18 | ASKIYA ALINDI
Ficção AdolescenteUzun zamandır beraber olan Liz ve Aras, uzak mesafe ilişkisi yaşamak zorunda kalır. Bir süre sonra bunu yürütemeyen ikili, açık ilişkiye geçmeye karar verir.. Poliamori: bireylerin birden çok sevgiliye sahip olabildikleri, söz konusu ilişkiye dahil...