11- Miras mı? Sevda mı? ♥️

701 478 361
                                    

Bölüm Tarihi:24.05.2024

Instagram Hesabı: Kalemimdenhayaller

Keyifli okumalar canlarım. Uzun bir bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Lütfen bölüm sonunda oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Bölüm sonunda görüşmek üzere.♥️♥️

************

Yine bir rüya mı görüyordum? Ya da bir kâbus... Hızla gözlerimi ovuşturdum. Evet! Evet! Çünkü bu olanlar gerçek olamayacak kadar korkutucu görünüyordu. Bana bir rüya izlenimi veriyordu. Ama hangi ara uyumuştum? Bu rüyaya nasıl gelmiştim? Onu bilemiyordum. Sanırım bilinçli bir rüya görüyordum. Lüsid rüya... Farkında olarak burada bulunuyordum. Bunun için başka bir açıklama bulamıyordum.

"Gerçek değil." diye fısıldadım.

"Gerçek değilsin."

Kendi kendime bunu onayladım. Kenan, Umut'u kaybedecek bir şey yapmazdı. Yapamazdı! O ancak rüyalarımda bunu yapardı. Bu kadar saçmalardı. Gerçek hayatta değil. Bu yüzden, sakin kalmalıydım. Kendimi akışa bırakmalıydım. Her zamanki gibi olmalıydım.

Sakin kal Nil!

Akışta kal!

Kalırdım kalmasına da bu rüyada bir kişi eksikti. O da şüphesiz Leonardo'ydu. Gözlerimle onu aradım. Her an, bir yerden Leonardo da çıkacak gibi duruyordu. Ondan romantik havalı bir çıkış bekliyordum. En son görüşmemizde pek güzel hatıralar bırakmasa da onu yeniden görmek istiyordum. Bu sefer, daha çok mutluluk daha çok huzur istiyordum.

"En azından rüyamda evlenmeliyim. Burada mutlu olmalıyım." diye fısıldadım.

Belki de hapishaneden çıkmış bir şekilde odada belirir. Pişmanlık dolu sözler söylerdi. Kendini affettirmeye çalışırdı. Bunları düşününce gülümsedim. Yapacağı konuşmayı düşledim.

"Pavyonun canı cehenneme Nil. Bu fikirden vazgeçtim. Aldığım tüm borçları da ödedim. Artık karşında akıllanmış tertemiz bir Leonardo var. Aklında da sadece sen var."

"Benim için önemli olan tek şey sensin güzelim. Sadece sen..."

Sonra dizlerinin üzerine çöker, bana yeniden evlenme teklifi ederdi.

"Evlen benimle Nil."

"Yine yeniden bana evet de."

"Sen mirasa kavuş ben de sana. İkimiz de mutlu olalım."

Bu düşüncelerle etrafı inceledim. Bir an önce, onu göreyim istedim.

"Nerede kaldı bu adam?"

"Hadi çık Leonardo." diye kendi kendime söylendim. Hemen ardından merak dolu bir ses işittim. Bu ses, Kenan'ın sesiydi.

"Neye bakıyorsun öyle?"

Cevap vermedim. O da suskunluğuma karşı tekrar konuştu.

"Bir şey mi arıyorsun?"

"Leonardo'yu bekliyorum." deyip inceleme görevime devam ettim. Pencereye doğru baktım. Belki buradan gelirdi. Romantik filmlerdeki gibi pencereme tırmanırdı. Bakışlarım dolabıma kaydı. Ya da sürpriz bir çıkış yapıp buradan da gelebilirdi. Konu benim rüyamsa her türlü abartı yaşanabilirdi. Sürprize de saçmalığa da son derece açıktım.

EVLENMEYE BAK (BİR MİRAS MESELESİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin