Ben oturduktan sonra konuşmaya başladı; "Pearl Briella Bagshot, vana anlatman gereken birçok şey olduğunu düşünüyorum." Kaşları çatıktı, sinirli olduğu kesindi ama tılsım yüzünden kendini öfkelenmekten, hatta bunu düşünmekten bile zorla da olsa uzak tuttuğu anlaşılırdı.
"Neyden bahsediyosun?" Salağa yatmam anlamsızdı, er ya da geç öğrenecekti çünkü yalan söylediğimi ona zaten belli etmiştim. Ah şu beceriksizliğim...
"Şansını zorluyorsun, boşuna çabalamayı kes ve tılsımdan başlayarak anlat. Bu sayfaların sit olduğu kitap nerede? Neden yırttın?" Sakin kalmak için kendimi zorladım. Sahi, neden ben o sayfaları yırttım ki?
"Kısıtlı bölümde, kütüphanede."
"Yalan söylüyorsun, oraya zaten baktım."
"Kitabın dışını bile bilmiyorsun." Tek kaşı kalktı.
"O halde göster, Pearl...ama gittiğimizde kitabı bulamazsan, hiç istemeyeceğin şeyler yapmak zorunda kalacağım." Burnundan soludu.
"Ortada bir kitap bile yok, sadece sayfaları buldum."
"Yalan söylediğin çok bariz, benden neyi saklıyorsun?"
"Birşey saklamıyorum!" Hızla ayağa kalktı, sandalyesi yere devrildi. Dişleriyle dudağını sertçe ısırıp, sinirini yatıştırmaya çalışmıştı ve asasını sımsıkı kavramıştı.
"Sevgili Briella, elimden bir kaza çıkmadan anlat." Dudağı kanadı.
"Yasaklı kısımdan aldığım kitapta yazıyordu-"
"Pearl sana bir yalan hakkın daha olmadığını söylemiştim!"
"Anlatıyorum ya işte bir dur..." Onun bağırmasına karşın sesim mırıltı gibi çıktı. Sessizce beni izlemeye devam etti. "Salazar Slytherin'in odasının yerini yazmıştı... Bir Gaunt'un yazdığı kitaptı kim hatırlamıyorum. Bende oraya gittim, Çatalağız olmayanların giremeyeceği yazıyordu ama kapı açıktı. İçeri bir şekilde girdim, uzun koridorlar ve zindanlardan geçtim. Sonra üzerinde amblemler olan kapının olduğu yere gidince zindan kapandı, Crucio ile açılması gerekiyordu kapının fakat ben tek olduğum için bir süre oturdum. Çaresiz kalınca kendime yapmaya karar verdim tam o sırada tılsım engel oldu, tiz bir çığlık sesi çıktı ve bir şekilde kapı önümde eridi. Oraya girince araştırdım içeriyi, tılsımlar falan... Merlin'in yazdığı bir kitabı buldum. Biraz okuduktan sonra Undercroft'a gittim, kitapları sakladım ve okumadıklarımı yırttım aldım. Neden bilmiyorum, şu sıralar yaptığım hiçbir harekete anlam veremiyorum! Bir anda donmalar, transa girmeler, normalde yapmayacağım aptalca hareketler, söylemeyeceğim sözler... Senden çok fazla korkuyorum ama bu kadar korkmam abartı ayrıca bedenimin ve zihnimin kontrolünü kaybediyorum-" uzattıkça uzattım, gereksiz dürüst konuştum, anlatmamam gerekenleri de söyledim. Tom sadece beni sessizce dinledi/izledi. O sırada kendimş durdurdum ve derin bir iç çekip kendimi yatağa bıraktım, yine oluyordu. Deli gibi korktuğum çocuğun önünde, rahatlamak için kendimi onun yatağına bırakmıştım. Kendimle çelişen hareketlerimden biri daha.
"Undercroft neresi?" Bulduğum yeri de anlattığımın farkına yeni varmıştım fakst artık yalan söyleyecek takatim yoktu.
"Slytherin Ortak salonu'nun önündeki saat. Orası bir kapı, Undercroft'da orası."
"Başka bir gizli bölge?"
"Denebilir."
"En başta o kitabı kısıtlı bölgeden almana sebep olan neydi?"
"Tılsımımı öğrenmek istiyordum."
"Tılsım olduğunu ne zamandır biliyorsun? Boynunda uzun zamandır var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tılsım •Tom Marvolo Riddle•
FanfictionPearl Briella Bagshot, Grindelwald'ın küçük kuzeni. Uzun, hafif dalgalı, platin sarısı saçları, soluk teni ve buna rağmen pembe burnu, dudakları, yanakları, buz mavisi gözleri olan güzel, çekici, zeki ayrıca güçlü bir kız. Ailesine, akrabalarına, k...