Abraxas merakla beni ve yaşanacak senaryoyu beklerken, seyretmeye devam etti. Bende Tom'un yanına gittim, kıza birşey çaktırmak istemedim ama Tom'un büyüsüne kapılmış gibiydi bile. Gerçekten iyi rol yapıyordu, herkesin gözünde melek gibiydi neticede. 'Bazı kişiler hariç.' O anda ben bu rol bana yapıldığı sırada kanmadığım düşüncesiyle doldu beynim ve genişçe sırıttım. Biraz uzun bir sırıtma olmuş olacak ki; Tom bana ne oldu amk söylesene der gibi bakıyordu.
"Aslında, güzel bir haberim var Marvolo." Tom, benim ikinci ismimi kullanırken belirli sebepleri vardı, tıpkı benim kullanma sebebim gibi. Küçükkende bazen bu isimlerimizle seslenirdik birbirimizle. Tom birşey söyleyeceğimi düşünmüş olacak ki dudağının kenarı yukarı kalktı, rol değildi çünkü bu biraz daha şeytani bir sırıtıştı. Kız kaşlarını çattı, belkide Tom'u ondan kıskandığımı düşünerek pot kırmaya geldiğimi falan sandı, ah güzelim...nasıl hem zeki olup hem de bu kadar saf olaniliyor siz Ravenclaw'lar?
Tom kafasını salladı."Pekala Briella Sihir bilimi dersimden sonra aşağı kütüphanede konuşuruz." Tom bana Briella demeyeli bayağı bir olmuştu, ilk başta sırıtmamı sürdürdüm bende. Aşağı kütüphane diye bir yer yoktu, varsa ırası da yadaklı bölüm olurdu ama Tom'un kastettiği Undercroft'tu. Kitaplarımı yaktığı yer.
"Tamamdır o zaman, görüşürüz." Dedim ve gülümseyerek Büyük salondan ayrılmak için onlardan uzaklaştım. Tom, kızın yanına rol yaptığı sırada, herhangi bir aksaklık olmasın diye elimden geldiğince Tom'a yanaşmadım. Kim bilir, belki kızdan güzel bir bilgi çıkardı?
Çıkmamla beraber Abraxas peşimden gelmişti. "N'oldu?""İlk dersin ne?"
"Kehanet."
"Siktir benimde."
"Hassiktir yaa, seninle aynı derstemiyim yine!"
"Ben sanki meraklınım."
"Amaaan, ne yapacaksın derse kadar?"
"Quidditch' antremanı ama Theo Tom ile aynı derste oyüzden tekim."
"Pff, en azından yapacak birşeyin var."
"Sanki seni de davet etmem için yalvarıyor gibisin." Sırıtmaya başladı Malfoy.
"Çok mu belli ettim?"
"Yani, azıcık ya. Direkt sormanla farkı yoktu ama olsun." Güldü kendince, bende omuz silktim.
"Umrumda değil, sıkılıyorum ve kafa dağıtmaya ihtiyacım var."
"İyi, gel bari." Diyince Abraxas biraz heyecanlandım, Quidditch yapmıyordum uzun zamandır...
Beraber sahaya kadar gittik, soyunma odalarına geçtik, bu sıcakta da bu formaları giydik ya! Ama olsun...yapacak birşey yok.
Sahaya çıktık, o keeper ben beater derken neredeyse iki saat alıştırma yaptık. Aslında Abraxas da oldukça iyiydi, yalan yok.Alıştırmanın sonumda ikimizde oldukça yorulduğumuz için, oyunu bitirip soyunma odasına yöneliyoruz. Hatta ben duş alıyorum, yedek kıyafet getirmediğim gerçeğini zihnimden tamamen yok ederek. Maalesef ki zihnimden yok ettiğim tek anı bu da olmuyor; Tom'un yanına Undercroft'a inmem gerçeği.
Ben daha hatırlamaya çaba bile harcamadan, duştan çıkıp üzerime orada bulduğum temiz havlulardan birini sarıyorum. Saat neredeyse 10.30 ve ben ancak kıyafet getirmediğimi hatırlıyorum."Hassiktir-" tam iç çamaşırım olmamasına söverken, tanıdık bir ses duyuyorum.
"Undercroft'a gelmedin ve burada mı oyalanıyordun?" Rengim soldu. Tom'u beklemiştim, üstelik buraya gelip beni bulacağı kadar bekletmiştim ve en kötüsü de Tom buraya gelmese tamamen unutmuş olacağımdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tılsım •Tom Marvolo Riddle•
FanfictionPearl Briella Bagshot, Grindelwald'ın küçük kuzeni. Uzun, hafif dalgalı, platin sarısı saçları, soluk teni ve buna rağmen pembe burnu, dudakları, yanakları, buz mavisi gözleri olan güzel, çekici, zeki ayrıca güçlü bir kız. Ailesine, akrabalarına, k...