Sanguina'lar

34 3 6
                                    

Arkamı döndüğümde Tom'u gördüm.

"Tom..."

"Bu saatte nereye çıkıyorsun Pearl?"

"Sorgulama konusunda sonuca vardığımızı sanıyordum."

"Bu sefer bina başkanı sıfadıyla soruyorum, bence gayet resmi...Pearl." Trip mi atıyor bozulan sinirini kontrol etmeye mi çalışıyor belli değil...

"Şey...Pekala... Bakanlıktan gelen görevlerle ilgileniyordum, ayrıntı veremem."

"Erken yat." Emretti, kötü hissettim. Yanıtlamadan odama geçtim.

Yatağımda bir sağa bir sola dönüp duruyordum, uyuyamıyordum...ya da belki ben öyle sanıyordum. Bana bir anda ateşlenme geldi, yanmaya başladım. Alnımdan soğuk terler akıyordu belki de.

***

Başım dönüyordu, dayanamayıp kalktım. Koridorlarda yürümeye başladım, tuhaf hissediyordum... Adımlarımı ilerlettim, ortak odaya ulaştım, bir su bardağı aldım ve sürahiden doldurmaya çalıştım, biraz taşırdım. Niye herşey bu kadar tuhaf hissettiriyordu? Bayılacakmış gibiydim... Aniden sırtımda bir el hissettim, boynumda sıcak bir nefes...

"Pearl..." Bir fısıltı. Ksfamı döndürdüğümde Tom ile bakışıyorduk, çok yakındık. "Neden yatağında değilsin güzelim?" Saçımı kulağımın arkasına yerleştirdi, ona yaslandım. Zor hareket ediyordum.

"Sanırım ateşim var Tom..." Mırıldandım, gülümsedi.

"Endişelenme, ben yanındayım Pearl'ım." Lafı ardından elini belime indirdi ve benim deri kanepeye yatmamda yardımcı oldu. Eli belimden yukarı çıktı. "Çok sıcaksın, üzerini çıkarmamız lazım Pearl." Yavaşça t-shirt'ümü sıyırırken söyledi. Sesimi çıkarmadım, sıcaktan boğuluyordum... Peşinden Tom konuştu.

"Pearl?" Ardından bir fısıltı duydum.

"Siktir-" Tom hızla yanımdan kalktı ve birdaha konuştu.

"Sen kimsin lan?!" Bir anda bedenimi saran ısı, baş dönmesi, mide bulantısı geçti. Gözlerimi açtığımda tepki veremedim, Aidou ve Tom mu? Aidou kaçmaya çalışıyordu, Tom ise izin vermiyordu. Aidou'nun elinde T-shirtüm vardı.

"Hassiktir!" Broşu almıştı... İllüzyon ile... Hızla ayaklandım, Tom bana asla Pearl'ım demezdi söyleye söyleye Briella'm derdi! Aidou Tom'un elinden kaçamadı tabii ki bende petrificus totalus ile onu etkisiz hale getirdim. "Pislik..." Mırıldandım. O an jeton düştü, elinden t-shirt'ümü kaptım ve üzerime geçirdim
"Pislik! Piç! İbne! İncel! Şerefsiz!" Aklıma gelen tüm hakaretleri sayıyordum çocuk gibi. "Götüne baklava soktuğum!" Ben ona sövdüğüm sırada onu bağlamıştık, aslında bir vampirin gücüne göre gereksizdi ama ipleri ve sandalyeyi büyülemişti Tom.

"Hadi ama Pearl, baklavaya yazık~" pislik sırıtıyordu, Tom bir crutiatus daha attı. Acı içinde kıvran piç! Eskisi gibi sinirli halimr dönmüştüm sanki... "Tamam- tamam! Ne istiyorsanız yardımcı olabilirim...şiddete gerek yok hehe." Sinsi piç birşeyler geveliyordu. Tom elini belime koydu ve kulağıma fısıldadı, hala pijamalarımlaydım.

"İyi misin? Sana dokunmadı değil mi?" O pislik broşu alma bahanesiyle beni kısmen soymuştu da değil mi? Tom'u endişelendirmişti doğal olarak, tabii işime geldi. Sırıttım ve yanağından öptüm, tepki vermedi ama arkamda kaldığında sırıttığını hissedebiliyordum.

"Anlat bakalım Sanguina, kız kardeşin nerede?" Sordum.

"Bilseydim sana gelmezdim Pearl, zaten onu arıyordum ama ne yazık ki onu bulduğumu umarken yanlış kişiye rastlamışım." Sırıtışı dinmiyordu. "Yine de karagölde tek başına yüzerken sevimli bir kızla karşılaşmakta fena değildi... üstelik üzerinde hiçbirşey yokke-" Tom bir crutiatus daha attı, kıskanıyordu sanki?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tılsım •Tom Marvolo Riddle•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin