Cinayetler

119 11 20
                                    

Bu Tom'un yılanıydı, kafamı çevirdiğimde de bizzat kendisini gördüm.

"Sik-tir!" Ağzımı tutamadım, yine.

"Burada ne arıyorsun?" Dedi sert bir tonda.

"Kitap alacaktım, Morgana ve kendim için. Kafa dağıtmaya çalışıyorduk, kusura bakma gizli sikimsonik bir toplantın olduğundan bir haberdim. Malum son zamanlarda her konuda Fransızım." Diyip göz devirdim ve iç çektim. Ben tepki verince Tom tek kaşını kaldırdı.

"Herşeyi bilmek zorunda değilsin, Pearl." Dedi.

"Son zamanlarda fazla sertsin, ne bu olaylar n'oluyor bir açıklar mısın artık?" Yakarır gibiydim.

"Şimdi değil Pearl, sadece burnunu sokma." Dedi. Bu şekilde kitapları da alamadan kütüphaneden çıktım. Sahi Friedrick ne alakaydı? Şüpheyle odama döndüm ki Morgana da ordaydı.

"Selam..." Dedi ümitsizce.

"Selam."

"N'oldu?" Diye sordu.

"Hiçbirşey olmadı, sadece azar yedim." Kafasını salladı.

"Anladım..." Morgana tekrar suspus olunca yatağa uzandım.

"Sikeyim, neden böyle oldu ki? Yaz şimdiden bok gibi geçiyor..." Diye söylendim.

"Cidden, önce Hogwarts'taki cinayetler, şimdi suikastlar..." Diye devam etti Morgana.

"İşin aslı astarı ne merak etmedim değil..." Diye düşüncelere dalarken malikaneye camdan bir baykuş girdi, bu Dorea'nın dı!
Morgana ile heyecanlanarak notu alıp okumaya başladık.

"Selam kızlar, sizleri o kadar çok özledim ki anlatamam! Tatile gireli uanlızca bir hafta oldu ama o kadar çok olay yaşandı ki; nereden başlasam emin olamıyorum!
Pekala ilk olarak, malikaneden tamamen uzaklaştım daha doğrusu evden tıldım çünkü Potter ile olan ilişkim ve yaptığım haylazlıklar 'Aileyi lekeliyormuş' ama olsun, sorun değil. Artık Potter'lar ile beraber kalıyorum, neyse ki ailesi bana karşı çok kibardı ancak bütün bir yaz onlarda kalamam... En azındna bir ay kaldıktan sonra yanınıza dönmeyi umuyorum. Tabii ki malikaneden ayrılmamın ve size bu mektubu yazmamın tek sebebi bu değildi, olaylar gazetelere yansıtılanlardan çok daha farklı. Bunları mektupta anlatmayacağım ama çok dikkatli olun, asıl düşmanlar yanı başınızda ve en güvendikleriniz. Çoğunluğu kurtarmak için tehlikeli azınlıktan kurtulmanın peşindeler ve Pearl, hedefte sizde olabilirsiniz."

Morgana ile bir süre bakıştık.

"Bu ne anlama geliyor? Yani tehlikeli azınlık da ne? Yakınımızda olan düşmn kim olabilir? Dorea 'haylazlık' olabilecek ne yaptı da malikaneden kovuldu?" Bana cevap aramış gibi baktı.

"Bilmiyorum, cevaplar bende değil ama sanırım... Bunu kendimiz bulmalıyız, o sadece bize ip uçlarını vermekle görevliydi..." Diyince Morgana kaşlarını çattı.

"Ne demek görevliydi? Ne demeye öalışıyorsun açık konuş!" Sesi yükselince bende kaşlarımı çattım.

"Öncelikle sakin ol, bağırarak bir yere varamayız." Düşünerek volta atmaya başladım, gerçekten ipucu muydu? Teoriler kurmaya çalıştım. Eğer öyleyse ne bulmamızı istiyordu? Ben sessiz kalınca Morgana dayanamadı.

"Artık konuşacak mısın?" 'Of'ladı.

"Düşünüyorum. Kafa karıştırmaya gerek yok, düşünüyorum. Bekle biraz ölmezsin." Ben cevaplayınca Morgana göz devirip kendisini yatağına attı. Bende volta atarak hipotez kurmaya devam ettim.

Ya kendimizi koruyabilmemiz için onları birisi görevlendirdiyse? Onlar o kişiye yardım etmek için malikaneden kaçamak yaptıyda ve sonuçta atıldıysa? Beni kim koruyor ki? Trende yaşadığım olaylarla bir ilgisi olabilir mi? Belki de cevaplarını zaten biliyordum ama kesin bir karar vermek istemedim, biraz daha düşünülebilirdim.
En sonunda Morgana yataktan sıçradı.

Tılsım •Tom Marvolo Riddle•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin