"Belki de bu hayatta her şey mümkündür..."
Aylin'le Selin birlikte Aylin'lere geçmişlerdir.
-Selin elinde iki fincan kahveyle içeri girer.
Selin: Kahveler de geldi.
Aylin: Eline sağlık canım, böyle de olmadı hiç ya, en azından kahveyi ben yapsaydım.
Selin: Aaa aşk olsun ben misafir miyim? Hadi bakalım kahveni soğutma.
-Aylin kahveden bir yudum alır ve yüzünü ekşitir.
Selin: Noldu, beğenmedin mi?
Aylin: Yok canım çok güzel olmuş da süt kokusu rahatsız etti sadece.
Selin: Hay Allah ben sen sütlü seviyorsun diye öyle yapmıştım, dur ben gidip sade yapayım.
Aylin: Yok canım otur gerek yok, içerim ben böyle.
Selin: İyi peki...
-Kısa süren sessizliğin ardından Selin lafa girer.
Selin: Ee ne yapacaksın peki, bitirecek misin gerçekten?
Aylin: Bilmiyorum Selin, ama ortada bi çocuk var ve ben o çocuğun elinden annesi babası ile birlikte büyüme hakkını alamam.
Selin: Sen peki, senin hakettiklerin nolucak?
Aylin: Ben bir şey hakediyor muyum ki?
Selin: O ne demek Aylin?
Aylin: Baksana Selin, hayat bana ne verdiyse hepsini geri aldı. (Sesi titrer) Önce bebeğim, sonra Cihan, şimdi de Hakan... demek ki haketmiyorum ben mutlu olmayı.
Selin: Aylin canım, bak bunların hiçbirinin sorumlusu sen değilsin. Biliyorsun di mi?
Aylin: Bilmiyorum Selin. Ben ne hissettiğimi de, ne düşündüğümü de bilmiyorum. (güler) Ben ne çok şey bilmiyorum di mi? Aslında....
-Aylin'in cümlesi gelen ani bulantıyla kesilir.
Selin: Aylin?
-Aylin daha fazla duramaz ve eliyle ağzını kapatarak koşa koşa banyoya gider.
-Selin de peşinden gitmiştir ve banyonun kapısının önünde bekliyordur.
Selin: Aylin iyi misin?
-Aylin'den ses gelmez.
Selin: Aylin bak korkutma beni nolur.
-Aylin birazdan banyonun kapısını açar.
Selin: Aylin canım nasılsın?
Aylin: (halsiz) İyiyim Selin merak etme.
Selin: Nasıl iyisin Aylin ya, iki gündür bu kaçıncı? Hadi bi hastaneye gidelim.
Aylin: Gerek yok, kaç gündür fazla stres yaptım mideme vuruyor işte.
Selin: (çekinerek) Aylin... acaba başka bir şey olabilir mi?
Aylin: (anlamaz) Ne gibi?
Selin: Anladın bence...
Aylin: Ay Selin saçmalama daha neler?
Selin: Niye kızım ya, sen yurtdışında tedavi görmedin mi?
Aylin: Evet gördüm ama pek de başarılı geçmedi, sen de biliyorsun. Doktor hamile kalma şansımın çok düşük hatta neredeyse imkansız olduğunu söyledi.
Selin: Bak kendin söyledin, çok düşük de olsa bi ihtimal var.
-Aylin'in aklı karışmıştır.
Aylin: Olabilir mi dersin? Biraz da geciktim ama tedaviden beri hep düzensizdi zaten.
Selin: Bunun öğrenmenin tek bi yolu var, hadi hazırlan hastaneye gidiyoruz.
Aylin: Selin bi dur, önce sen eczaneye git, test al. Onu yapalım, ama bir kaç tane al. Ondan sonra gidelim hastaneye olur mu?
Selin: (heyecanlı) Tamam sen burda bekle ben bi koşu alıp geliyorum.....
-Aylin gergin bir şekilde sonucu bekliyordur.
Aylin: Selin kaç dakika oldu?
Selin: Daha iki dakika oldu canım.
-Aylin koridorda bir ileri bir geri gidiyordur.
Selin: Aylin bi dur gözünü seveyim başımı döndürdün.
Aylin: Napıyım Selin ya? Yerimde duramıyorum kalbim sanki yerinden firlayacakmış gibi... Şimdi kaç dakika oldu?
Selin: Aylin canım gel sen bi otur şöyle.
-Aylin'i sandalyeye oturtur.
Selin: Bak ben telefona zamanlayıcı kurdum 5 dakika dolunca çalacak tamam mı?
Aylin: (ağlamaklı) Selin ben çok korkuyorum.
Selin: (Aylin'e sarılır) Biliyorum canım biliyorum.
-Bir süre öylece durduktan sonra sessizliği bozan Selin'in telefonu olur.
Selin: Vakit doldu, hadi bakalım.
-Aylin'i elinden tutup kaldırır.
Aylin: Selin sen baksan.
Selin: Aylin saçmalama hadi gel.
-Aylin'i çekerek banyoya doğru götürür.
Banyonun kapısına geldiklerinde lavabonun kenarında yanyana duran 3 tane gebelik testine uzaktan bakar Aylin, gözlerini kapar ve kafasını çevirir.
Aylin: Hayır hayır bakamıcam.
-O sırada Selin yavaşça yaklaşıp testlere bakar ve üçünde de aynı sonucu görür. Aylin'e bakar.
Selin: Aylin gözünü açar mısın canım?
Aylin: Selin doğru söyle negatif di mi? Ben dedim sana boşuna ümitlendik.
Selin: Aylin bi susup gözünü açar mısın artık?
-Aylin gözünü açar, Selin banyonun kapısında dikilen Aylin'in yanına gider ve testleri görebilmesi için onu yavaşça lavabonun başına getirir.
Selin: (heyecanla) Kendin bak bakalım sonuca.
-Aylin korkarak testlere bakar ve üçü de aynı sonucu göstermektedir.
Aylin: Pozitif... Selin pozitif.
-Selin Aylin'e sarılır. İkisi de ağlıyordur.
Selin: Evet canım anne oluyorsun. Ee ben de teyze oluyorum bu durumda.
-Aylin geri çekilir. Gözyaşlarını siler.
Aylin: Ya bi yanlışlık varsa Selin, ya boşuna ümitleniyorsak?
Selin: Tamam canım sen önce bi sakin ol, hadi hazırlan hastaneye gidelim içimiz rahat etsin.
....
Hastane
Aylin: (gergin) Selin nerde kaldı bu hemşire ya?
Selin: Canım bi sakin ol "1 saate çıkar sonuçlar" demişti, birazdan gelir.
-Kısa süre sonra hemşire elinde sonuç kağıdıyla gelir.
Hemşire: Aylin Aydın.
Aylin: (ayaklanır) Evet benim
Hemşire: Test sonuçlarınız çıktı, buyurun. Doktorunuzun ekranına da düşmüştür, diğer bilgileri ondan alabilirsiniz. Geçmiş olsun.
Selin: Sağolun.
-Aylin sadece kağıda bakıyordur.
Selin: Açmayacak mısın?
-Aylin yavaşça kağıdı açar ve ikisi de kağıdı incelemeye başlar.
-Selin gördüğü sonuçla elini ağzına götürür.
Selin: (sevinçle) Aylinnn
Aylin: (durgun) Hamileyim...
-Az önce kalktığı sandalyeye geri oturur.
Selin: Aylin canım iyi misin? Sevinmedin mi? Bu harika bi haber.
-Aylin dolu gözlerle Selin'e bakar.
Aylin: Çok korkuyorum Selin...
Selin: Anlıyorum canım, anlıyorum. Yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorsun ama bu sefer öyle olmayacak inan bana.
Aylin: (sesi titrer) Bu sefer de gitmez di mi benden?
Selin: (gözleri dolmuştur) Gitmez tabi, hiçbir yere gitmez!
Aylin: Peki ya Hakan... Hakan ne tepki verecek?
Selin: Sevinçten delirecek tabiki. Hatırlasana senin hamile olduğunu bize ilk söylediğinizde nasıl yeri göğü inletmişti "baba oluyorum!" diye.
Aylin: O beş sene önceydi ama.
Selin: Ne demek istiyorsun?
Aylin: Sonuçta Hakan'ın tedavi olduğumdan haberi yoktu, yani böyle bir şeyin olabileceğine ihtimal bile vermiyordu. Ne bileyim belki bilseydi ona göre önlemini alırdı.
Selin: Aylin sen hormonlardan ne dediğini bilmiyorsun bence. Hakan'dan bahsediyoruz.
Aylin: Bilmiyorum Selin... Daha bir hafta önce bir çocuğu olduğunu öğrendi, sudan çıkmış balığa döndü. Şimdi üstüne bir de.... Bilmiyorum Selin bilmiyorum.
Selin: Canım korkularını, endişelerini anlıyorum ama bunların cevabını sana ancak Hakan verebilir.
Aylin: Haklısın.
-Aylin'in eli karnına gider.
Aylin: (güler) Selin ben anne oluyorum.
Selin: Oh be nihayet, bi an hiç sevinemicez sandım. Gel bi sarılayım sana (sarılırlar)
Aylin: Çok mutluyum Selin çok...
Selin: Hadi gel doktorla konuşalım, bakalım napıyormuş yeğenim?
Aylin: (gözyaşlarını siler) Hadi gidelim tanışalım ufaklıkla teyzesi.
-İkisi de gülerek doktorun yanına giderler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayhak Evreni
Fanfiction"...Onlar bilmiyor, kimse bilmiyor.. Beni bu şehirden bir tek sen kovabilirsin!" "Sanki bu şehir çok umrumda... Senin olmadığın yerde benim ne işim var?"