688. Bölüm son sahnenin devamıdır.
-Aylin ve Hakan olayın şokunu hâlâ atlatamamışken yanlarına Mesut, Hüsnü ve Candan'ın gelmesiyle toparlanırlar.
Candan: Aylin, Hakan.
-Aylin ve Hakan bir şey söyleyemezken Mesut yere eğilir ve yerde yatan adamın nabzına bakar.
Mesut: Ölmüş bu.
Hüsnü: Siz iyi misiniz?
Hakan: (tedirgin) İyiyiz abi iyiyiz, bir sıkıntı yok.-Hüsnü Aylin'in korku dolu bakışlarını farkeder.
Hüsnü: Aylin?
-Herkesin gözü Aylin'in üstündeyken Aylin kafasını korkuyla Hakan'a çevirirdiğinde onun gözlerinde de aynı korkuyu görür ve bir şey diyemez. Candan ikisinde de bir tuhaflık olduğunu farkeder.
Candan: Noldu burada?
-Aylin gerçekleri anlatması gerektiğini düşünür, tam lafa girecekken Hakan soğukkanlıkla lafa atılır.
Hakan: Müdürüm adam bana tüfek doğrulttu Aylin de beni kurtarmak için adamı etkisiz hâle getirdi.
Candan: Aylin hiç iyi görünmüyor başka bir şey olmadığına emin misiniz?
Hakan: Müdürüm daha ne olsun? Bir iki saat önce kafasına silah dayandı, şimdi de bana bir şey olacak diye korktu. Normal değil mi? Biz de insanız neticede.
Candan: Haklısınız. Aylin sen yarın izin kullan istersen biraz kendine gel. Hakan sen de.-Aylin hâlâ şoktadır, sadece başını sallamakla yetinir.
Hakan: Sağolun müdürüm.
-Hakan Aylin'i de alıp olay yerinden çıkarken Mesut ve Hüsnü tuhaflık olduğunu farkederler.
Candan: Ben dışarı bakıyorum, burası sizde.
-Candan çıkınca Hüsnü ve Mesut önce yerde yatan adama sonra da birbirlerine bakarlar.
Mesut: Senin de aklına aynı şey geliyor di mi usta?
Hüsnü: Umarım aklımıza gelen olmamıştır......
-Aylin'le Hakan arabayla eve giderken Aylin yaşadıkları olayı yeni yeni idrak etmeye başlamıştır ve idrak ettikçe de nefes almakta zorlanır. Elini göğsüne götürür ve kesik kesik nefes almaya başlar. Hakan hemen durumu farkeder.Hakan: (panikle) Aylin.
Aylin: (nefes nefese) Ha-kan... Dur, dur lüt-fen.-Hakan hemen arabayı sağa çeker. Aylin arabanın durmasıyla hızlıca kemerini çözer ve kendini dışarı atar. Durdukları yer sahil kenarıdır. Aylin sahile doğru hızlı adımlar atarken Hakan da hemen arabadan iner ve koşarak Aylin'in yanına gider. Yanına geldiğinde Aylin'i omuzlarından tutup kendine bakmasını sağlar. Aylin ürkek gözlerle ona bakarken Hakan elini usulca Aylin'in yanağına koyar ve telaşlı olmasına rağmen gayet sakin bir ses tonuyla konuşmaya başlar.
Hakan: Aylin bana bakar mısın?
-Aylin kesik kesik nefes almaya çalışırken zar zor kafasını kaldırıp Hakan'a bakar. Hakan Aylin'in hâlâ nefes almakta zorlandığını farkedince elini Aylin'in boynundaki kravata atar ve gevşetip gömleğinin bir iki düğmesini açar.
Hakan: Beraber nefes alıcaz tamam mı?
-Aylin Hakan'ın dediğini yapmaya çalışır ama hâlâ nefes almakta zorlanıyordur.
Aylin: (Başını önüne eğer) O-olmu- olmuyor.
Hakan: Aylin kaldır başını!-Elini Aylin'in çenesine koyar ve gözgöze gelmelerini sağlar.
Aylin: Ne-nefes... Nefes a-alamıyorum.
Hakan: Birlikte alıcaz güzelim. Gözlerime bak sadece tamam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayhak Evreni
Fanfiction"...Onlar bilmiyor, kimse bilmiyor.. Beni bu şehirden bir tek sen kovabilirsin!" "Sanki bu şehir çok umrumda... Senin olmadığın yerde benim ne işim var?"