ölüm bile susuyor (final)

97 5 2
                                    

- Aradan 2 gün geçmiş ve doktorlar Aylin'in muayene ettikten sonra taburcu olabileceğini söylemiştir. Hakan eşyaları toplarken Aylin de üstünü değiştiriyordur.

Hakan: Keşke birkaç gün daha dursaydın be yavrum.
Aylin: Hayatım doktor dedi ya "eve gidebilirsin" diye.
Hakan: Hayır canım o öyle olmadı, sen doktora o kadar çok baskı yaptın ki adam mecburen taburcu etti seni.
Aylin: Napıyım Hakan? Zaten 3 aydır yatıyorum. Ben evimi özledim... Hem Kaan'da kalıyor aklım.
Hakan: Canım Kaan yalnız değil ki, bakıcısı yanında.
Aylin: Olsun bizi... Yani seni arıyordur o şimdi yanında.

-Hakan Aylin'in yanına gelir ve ellerini tutar.

Hakan: Bundan sonra BİZİ aramasına gerek kalmayacak çünkü biz hep onun yanında olucaz.
Aylin: (gülümser) Hadi küçük beyi daha fazla bekletmeyelim o zaman.

....
-Eve geldiklerinde Hakan Aylin'in arabadan inmesine yardım eder.

Aylin: Hakan iyiyim ben, kendim inebilirim.
Hakan: Olmaz hastasın sen. Hatta kucağıma mı alsam?

-Hakan Aylin'i kucağına almak için hamle yaptığında Aylin durdurur.

Aylin: Ay Hakan saçmalama.
Hakan: Tamam tamam, hadi kapıda kaldık. Hem Kaan seni çok özledi, bekletmeyelim.
Aylin: Ay Hakan ne özlemesi? Küçücük çocuk, 3 ayda unutmuştur bile beni. Hadi girelim artık.

-Birlikte bahçe kapısından içeri girerler ve evin kapısını çalarlar. Bakıcı Kaan'la birlikte onlara kapıyı açar.

Hakan: Benim aslan oğlum bizi kapılarda mı karşılıyormuş?

-Hakan Kaan'ı kucağına almak için hamle yaptığında Kaan kollarını Aylin'e doğru uzatır. Aylin Kaan'ın bu hareketi karşısında şaşırsa da hemen Kaan'ı kucağına alır.

Hakan: Bak bir de beni unutmuştur diyordun. Seni görünce babasını bile tanımadı.

-Aylin minik bir kahkaha atar ve Kaan'a döner.

Aylin: Merhaba Kaan. Ben seni çok özledim biliyor musun?
Hakan: Aylin ben alıyım istersen sen yorgunsun zaten.

-Hakan Kaan'ı almak için hamle yaptığında Kaan gelmek istemez ve kafasını Aylin'in omzuna koyar. Aylin Kaan'ın bu hareketi karşısında gülümsemesine engel olamaz.

Aylin: Tamam Hakan sorun değil, benim kucağımda dursun.

-Aylin Kaan'la birlikte içeri geçer. Hakan'da bakıcıyı gönderdikten sonra yukarı yanlarına çıkar.

Hakan: Evet Hakan şef size ne hazırlasın?
Aylin: Şşşş! Sessiz ol.

-Kucağında uyuyakalan Kaan'ı gösterir.

Hakan: (sessiz) Uyudu mu?
Aylin: Hadi gel yatağına yatıralım.

-Birlikte Kaan'ı odasına götürürler ve yatağına yatırırlar. Aylin odayı incelemeye başlar. Hakan Kaan'a yeşil rengin hakim olduğu çok tatlı bir çocuk odası hazırlamıştır.

Aylin: Hakan bu oda çok güzel olmuş.
Hakan: Beğendin mi gerçekten? Tabi daha çok eksiği var ama onları da birlikte hallederiz.
Aylin: Hallederiz tabi. (Kaan'a bakar) O her şeyin en güzelini hakediyor.

-Aylin'in Kaan'ı izlerken gözleri dolar ve kendini tutamayıp ağlamaya başlar.

Hakan: Sevgilim noldu?
Aylin: Hakan o daha çok küçük ve annesiz kaldı... Benim yüzümden.
Hakan: Gel bakıyım sen benimle.

-Hakan Aylin'in elinden tutar ve odadan çıkarır. Salona geldiklerinde Hakan Aylin'i koltuğa oturtur ve kendisi de yanına oturur.

Hakan: Senin hiçbir suçun yok tamam mı? Ebru bu yolu kendisi seçti.
Aylin: Ebru bana öfkesinden o kadar hızlı kullandı arabayı, o kazayı benim yüzümden yaptı. Eğer ben olmasaydım Kaan'ın annesi yanında olurdu şu an.

Ayhak EvreniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin