| 1

800 26 0
                                    

SEBUAH kereta mewah berjenama Audi R8 berhenti di hadapan sebuah rumah agam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SEBUAH kereta mewah berjenama Audi R8 berhenti di hadapan sebuah rumah agam. Lelaki itu melangkah keluar dari kereta. Di depan pintu rumah, kelihatan dua orang pengawal yang berdiri di situ. Dua orang pengawal itu menunduk hormat ke arah lelaki itu.

Lelaki itu menapak masuk ke dalam rumah. Kaki panjangnya menaiki tangga dan menuju ke bilik tidurnya. Glock yang berada di tangannya di letakkan di atas meja.

Kemeja berwarna putih yang dipenuhi dengan darah itu ditanggalkan sehingga menampakkan otot perutnya. Kakinya berjalan menuju ke bilik air untuk membersihkan diri.

Selesai sahaja membersihkan diri, lelaki itu keluar dari bilik air dengan mengenakan bathrobe di tubuhnya. Iphone 15 miliknya di ambil lalu kaki panjangnya menapak menuju ke ruang tamu.

"Was ist es?" ( Ada apa? ) Soal Gabriel kepada seorang lelaki. Dia merenung tajam lelaki yang berada di hadapannya itu.

"Wir haben ein Problem, Sir." ( Kita ada masalah, tuan ) Jawab anak buahnya dengan muka serius.

"Dieser Bastard sieht nicht mehr gut aus." ( Bangsat tu tak serik-serik lagi rupanya ) Gabriel mengambil wine yang berada di atas meja itu lalu dituangkan ke dalam gelas. Rahangnya diketap kuat.

"Wo sind diese beiden Leute?" ( Mana dua orang tu? ) Soal Gabriel dingin kepada anak buahnya.

"Herr Zavier ist seit heute Morgen unterwegs." ( Tuan Zavier dah keluar dari pagi tadi lagi ) Jawab anak buahnya.

"Alex?"

"Er sagte, da sei etwas." ( Katanya ada hal )

"Haben Sie ein problem? er schüttelte den Kopf." ( Ada hal? Kepala hotak dia ) Ada hal konon padahal pergi kelab. Gabriel sudah kenal perangai mereka berdua yang asyik nak berseronok sahaja.

"Ich möchte mich bald fertig machen und draußen warten." ( Aku nak bersiap kejap, tunggu luar ) Lelaki itu menunduk hormat sebelum melangkah keluar dari rumah mewah tersebut.

THE KING: GABRIEL ALEJANDRO  | OGWhere stories live. Discover now