| 20

217 13 0
                                    

BANG!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

BANG!

Das tembakan dilepaskan tepat mengenai dada lelaki itu. Damien tersenyum suka. Kaki melangkah dengan perlahan menuju ke kawasan halaman belakang rumah itu. Boleh tahan besar jugak rumah mamat ni.

Kelihatan seorang lelaki berpakaian hitam sedang menjaga di kawasan situ. Damien memandang wajah Alex.

"Apa?"

"Shoot him." Kata Damien kepada Alex. Alex mengangguk kepalanya. Glock di acukan ke arah lelaki itu.

BANG!                   

Sasaran tidak mengenai.

"Kau ni tak pandai tembak ke?" Soal Damien kepada Alex. Damien terus menembak lelaki itu.

BANG!

Lelaki itu jatuh menghempap tanah.

"Better than you okey!" Alex menjeling Damien.

Damien berjalan mendekati lelaki itu untuk memastikan sama ada masih hidup ataupun sudah mati.

"Sibuk betul, biasalah tu kalau tak kena! Dia ingat aku ni tak pandai guna pistol ke?" Omel Alex sendirian.

"Aku dengar bodoh." Kata Damien.

"Baguslah kalau dengar." Kata Alex sambil menayangkan sengihannya kepada Damien.

"Fuck." Carut Damien.

"Aku rasa dah tak ada orang. Dah lama sangat kita dekat sini." Kata Alex. Entah-entah mamat tu pun dah balik tinggal kita.

"Kita tunggu jelah sini." Kata Damien sebelum melangkah ke arah kereta. Matanya meliar mencari sesuatu. Mana pulak telefon aku ni? Tiba-tiba, dia ternampak kereta polis menghampiri mereka. Dia dengan segera mendekati Alex.

"Alex, we have to go."

"No." Kata Alex sepatah. Pehal mamat ni? Tadi beria suruh tunggu. Alex terpandang ke arah kereta polis yang sedang menuju ke arah mereka. Sial!

"We have to move!" Kata Damien tegas. Mereka perlu pergi dari situ jika tidak mahu ditangkap oleh polis.

"Holy shit." Mereka dengan segera masuk ke dalam kereta. Enjin di hidupkan lalu memecut laju meninggalkan kawasan itu.

THE KING: GABRIEL ALEJANDRO  | OGWhere stories live. Discover now