Bölüm:3

58 25 5
                                    

Sabah olan derslerim bitmiş öğleden sonra olan ceza dersim kalmıştı haliyle de acıkmıştım sabah içtiğim kahve ile duruyordum küçük hanıma dönüp ne yaptığına baktım telefona bakıyordu ne dikkatini çektiyse dalmıştı resmen yavaşça kulağının dibine girdim ve avazım çıktığı kadar bağırarak.

"Duygu acıktım! "

Dedim korkudan sıradan düşmüştü o kadar komik duruyordu ki şu an kahkahama engel olamadım sınıfı resmen sesimle yankılatmıştım ilk defa bu kadar yüksek sesle gülmüştüm birden popomun üstüne düşmemle gülümsemem durmuştu küçük hanım beni de yanına çekmişti şimdi sınıfta ikimizin sesi yankılanıyordu gören deli sanırdı bizi ama biz baya eğlenmiştik.

"Kalk bakalım fındık kurdu aç midelerimizi doyuralım."

Kafamı olur anlamında sallayıp okulun yemekhanesine doğru ilerlemiştik yemekler güzel gözüküyordu ya da ben çok açtım bir masada Ceren ve yanında tanımadığım bir çocuk vardı bizi fark etmesi de uzun sürmedi Duyguyu da alıp Cerenin masasına doğru ilerledik yanındaki çocuk sevgilisi miydi acaba yakışıklı çocuktu masaya oturmuş birbirimize bakıyorduk neden konuşmuyorduk anlamışta değildim Ceren bana ben Cerene bakıyor Duygu ise adını bilmediğim çocuğa bakıyordu.

" Ilgaz Akay." dedi
"Yade Demir."dedim
"Duygu Soysal. " dedi Duygu
"Ceren Korkmaz." dedi hemen ardından Ceren

Saçma bir paradoksun içine girmiştik Ceren dayanamayıp gülmüştü cidden bu iki manyak ile arkadaş olmak çok güzeldi hem huzurlu da hissettiriyordu daha çok onlarla olmak istiyordum ben galiba lisede arkadaş yoksunuymuşum ah ah.

" Ilgaz benim sınıfımda. Çok yakın arkadaşız sürekli görmekten sıkılmadım desem yalan olur yani sizden daha çok görüyorum."

Dedi burun kıvırarak Ilgaz Cereni kolunun altına alıp saçlarını karıştırdı sanırım Ceren nefes alamıyordu garip garip sesler çıkarıyor şekilden şekle giriyordu çok fazla mı sıkmıştı.

"Nefes alamıyor." dedim

"Yer cücesinin bir oyunu bırakmam için öyle yapıyor."

Dedi güler biz yüzle Duyguya baktığımda hak ediyor dercesine başını sallıyordu tamam o zaman benim içinde sorun yoktu belli ki Ilgaz ile çok yakın arkadaştı.

" Ellerini hemen çekmezsen kaşığı tutacak elin olmayacak. "

Çok erkeksi bir ses duymuştuk,kafamı kaldırdığım da karşımda Mert Alper ve ismini bilmediğim bir çocuk vardı ve aşırı soğuk bakıyordu hatta şu an tam Ilgaz 'ı öldürecekmiş gibiydi korkutucuydu sadece bu kara gözlü çoçuk değil üçü de çok korkutucu duruyordu şu an.

Büyük oldukları için miydi ki yoksa ben mi çok abartıyordum gerçi yeşil göz tam abartılacak kadar vardı.

" Bende Arda nerede kaldı diyordum." dedi Ilgaz.

"Buradayım koçum." diyerek Ilgaz'ın omzunu sıkmıştı yüzünü buruşturdu Ilgaz.

"Aşkım sana kaç kere demem gerekiyor şöyle konuşma hiç hoş değil."

Ne yani bu suratsız çocuk Ceren' in sevgilisi miydi? Bu kadar naif bi kız bu ruhsuzda ne bulmuştu?

HümaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin