Yade Demir: 22 yaşında hukuk öğrencisi kitap kahve kedi müzik moda takip etmek hoşuna gidiyor sakin yeniliklere çok açık değil çocuktan itibaren kuralları var bunları göz ardı etmiyor.Duygu Soysal: 22 yaşında hukuk öğrencisi yarı zamanlı karaokede çalışıyor doğa gezilere katılmak müzik dans modayı takip etme maceracı deli dolu fotoğraf çekmeyi seviyor.
Ceren Korkmaz: 22 yaşında pdr öğrencisi şarkı söylemeyi çok seviyor resim kedi kitaplar yeni şeyler keşfetmeye çok açık moda dergilerine bayılır gezi yapmak yeni yerler keşfetmeyi seviyor.
Alper Soylu: 24 yaşında siyaset okuyor Duygu ve Yade ile derslerin çoğu ortak holdingleri var dövme sanatını seviyor kurallar umurunda değil babasıyla anlaşamıyor kardeşini çok seviyor asi birçok ortamda bulunmuş.
Ilgaz Akay: 24 yaşında Alper'le çocukluk arkadaşı pdr okuyor iyi kalpli çok fazla sinirlenmeyen kitapları çok seven hayvanları seven arkadaş canlısı gitar çalmak Cerenle yakın arkadaşlar.
Mert Keskin: 24 yaşında Alper ve Ilgaz'la çocukluk arkadaşı sinirli motorları seven futbolu oynamayı seven siyaset okuyan Alper kadar birçok ortamda bulunmuş ama dışarıya yansıtmayan kuralları olan biri.
Arda Alaca: 24 yaşında Ilgaz Alper ve Mertle arkadaş pdr okuyor okula çok gelmez genellikle dövme salonundadır soğuk bi yapısı vardır dövme sanatında iyidir müzik ve kitapları sever araba yarışlarına katılır.
Toprak Soylu: 20 yaşında resim fakültesinde öğrenci abisine benzemeyen müzik doğa çizim yapan arkadaş canlısı anime izlemeyi seven hayvanları ve çiçekleri seviyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hüma
ChickLit" Üzerim seni " dedi "Olsun üz " dedim "Kırarım seni " "Bi sarılsan geçer" " Ölürsün " dedi " Ölelim "dedim Pişman olacağımı bilmeden söylediğim bu sözler hayatımı değiştirecek ve ben hiçbir şey yapamayacaktım