Karşılıklı oturmuş birbirimize bakıyorduk daha doğrusu ben onlara sinirli sinirli bakıyordum gerçekten beni çok korkutmuşlardı evimi nasıl nerden bulmuşlardı en yakınım Duygu olmasına rağmen o bile daha önce evime gelmemişti bırak evime gelmeyi adresimi bile bilmiyordu Ilgaz ile göz göze gelmiştim ikimizde birbirimize bakıyor gözlerimizi çekmiyorduk inatla çekmiyordum gözlerimi inat etmiştim bir kere çekmeyecektim." Canını almışız gibi bakmasana " dedi yere oturarak cidden bunu söylemiş miydi.
" Ciddi misin ya tek yaşıyorum hani bir kadın olarak tekrar ve tekrar diyorum bir kadın olarak tek yaşıyorum evimi de kimse bilmiyor sence de bu tepkim fazla mı?"
Dedim bir kaşımı kaldırarak cidden sinirimi bozmuştu manyak çocuk bir de bana laf yapıyordu yanım da duran yastığı fırlattım kızlardan bir kıkırtı sesi geldi hemen bi sinirle dönüp onlara baktım birde gülüyorlar mıydı cidden deli ediyorlardı.
" Of nasıl buldunuz evimi " merakla üçüne bakıyordum.
" Senin yeşil göz buldu evinin adresini "
Dedi Ilgaz inanmazca ona baktım cidden Alper mi bulmuştu yok canım daha neler en son adama hiç hoş olmayan şeyler söylemiştim o da bana söylemişti ama neyse senin yeşil göz mü demişti o yüzümde hafif bir gülümseme oluşmuştu benim mi sahiplenme ekleri bu kadar güzel miydi bilseydim daha önce kullanırdım kullanmalarını isterdim arkadaşlarımdan çok iyi bir durumdu bu.
" Hayır Yade ya inanma bu vitaminsize uğraşıyor seninle kitap siparişi verirken senin adresini yazmıştık hatırladın mı ?"
Ahh evet kitap siparişi doğru ya Alper kalkıp beni arayacak değildi ya hatta bu iki hafta yokluğumu bile fark etmemiştir yüzüm düşmüş kalbim bi tık kırılmıştı yine umutlar ekmiştim kalbimin baharlarına ve Alper hepsini kendi elleri ile sökmüştü yine ve yeniden haberi olmadan hem sevinmiş hem kırılmıştım böyle devam etmezdi ama değil mi kendime işkenceydi bu tatlı tatlı sızlayan acılar gibi var gibi ama yok gibi derin bi iç çektim.
" Cidden mi bizim ruhsuz' a aşık olamazsın değil mi?"
diyerek yüzüme bir umut baktı utanmıştım başımı eğdim elimde değildi
" Hıhımm " bana sen ciddi misin der gibi bakıyordu şaşkındı
" Birdi iki oldular oysaki arkadaşlarım benim gibi de değiller ki bi kere yakışıklı değiller eğlenceli değiller hep ciddi bir ifade yaşlanacaklar bu gidişle en önemlisi benim gibi değiller hayvansı bir yapıları var sen ve Ceren demek ki hayvansal yapılar seviyorsunuz "
" Sende en az onlar kadar hayvansın onlar en azından yakışıklı sende o da yok "
dedi Ceren Duygu da ona katılır gibi başını sallamış bizi dinlemekle yetinmişti Ilgaz burnunu kıvırmış yönünü dönmüştü
" Çarpılacaksın yeşil göz çok yakışıklı nimete hakaret ediyorsun "
dedim burun kıvırarak bu sefer o elindeki yastığı fırlattı bana ah acıtmıştı sanki karşısında düşmanı vardı pislik çocuk canımı yakmıştı Ceren ve bana bakarak küstüm işareti yapmıştı bu çocuksu haline bir kahkaha attım çok sevimli olmuştu cidden bir konuda çok haklıydı arkadaşları bu kadar ruhsuzken Ilgaz çok farklıydı
" Sen iyi misin ?"
" Evet"
neden birden böyle demişti ki kötü mü görünüyordum anlamadım der gibi baktım yüzüne bana değil bir yere kitlenmiş bakıyordu yüzü düşmüştü asıl o iyi miydi sanki bedeni burada ama zihninde birşeyler dönüyor gibiydi elini kaldırıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hüma
ChickLit" Üzerim seni " dedi "Olsun üz " dedim "Kırarım seni " "Bi sarılsan geçer" " Ölürsün " dedi " Ölelim "dedim Pişman olacağımı bilmeden söylediğim bu sözler hayatımı değiştirecek ve ben hiçbir şey yapamayacaktım