Bölüm: 7

15 5 0
                                    


Nasıl yapabilmişti babası yaşındaki adamla evlenmeyi kendine nasıl yedirmiş bu kadar mı para hırsı gözünü boyamıştı. Belki de soy adı paradan daha değerliydi.

Mert'i bu duruma nasıl düşürebilmişti ki? Hiç mi üzülmemişti? Oysaki kendisi çok üzmüştü Mert'i.

Kara gözlü çocuğun öfke adlı maskesinin altındaki o üzüntü çok açıktı.

Bilmiyor muydu çocukluk arkadaşının babası olduğunu? Sevmemiş değersiz görmüştü demek ki. Ya da Mert onun için en güzel aracıydı.

Bu sevgiden de öte tamamen hainlikti. Sana inanan birine ihanetti.

Zenginliğe giden yolda Mert'i basamak gibi görmüş olmalıydı.

Bakışlarım Merte kaymış kendini tutamamış yüzündeki iğrençlik ifadesini silmemişti. Sonuna kadar haklıydı. Söylenecek söz kalmamış yüzdeki iğrenç dolu ifadeler yetersiz kalmıştı.

İnsanların ar damarları olmayınca bu gibi olaylarla karşılaşmak mümkün hale gelmişti.

"Toprakcığım lütfen kelimelerini özenle seçer misin? Alper benim kardeşim gibi oysa bunlar hiç hoş olmayan şeyler."

Kendini göstermek ilgi görmek için her yolu deneyen insanlar gibi davranıyor bu onu daha çok itici yapıyordu.

"Babam içinde aynısını demiştin değil mi Sudecim. Ama dur sen hatırlamazsın şimdi ama benim hatırlatma mı ister misin?"

" Mert ağabey de bizzat oradaydı hani babanız benimde babam gibi demiştin. Oysaki sen kocan yapmak için bizim masamızdaymışsın."  Toprak resmen eğleniyor babasına olan kinini bu kızdan çıkarıyor gibiydi.

Mert o günlere dönmüş gerilmişti. Bunu elinin beyazlayan parmak boğumlarından anlayabiliyordum.

"Ben dışarıdayım Alper. Bir şeye ihtiyacın olursa Yade'ye söyle o bana iletir."

" Tamam kardeşim."

"Bekle Mert bende seninle geleyim biraz daha bu odada kalırsam  ihanetlerin pisliği bana da bulaşacak." Ilgaz iğneleyici sözlerini söylemiş Mert'i de alarak odadan çıkmıştı.

Alper hastane yatağına tamamen yayılmış ellerim ile oynamaya başlamıştı. Ya tamamen benimle ilgilenmek istemiş ya da sinirini yatıştırmak için ilgi odağını değiştirmişti.

Aslında mantıklı düşünürsem iki yönden de karlı çıkan taraf bendim.

"Alper'le sevgili olmak için çok küçük duruyorsun canım sorun olmasın bu senin için?" cidden yeşil gözün babasından tut amcasına kadar sadece aile bireyleri değil ailesine girmeye çalışanların da dahil olmak üzere akli dengelerinden şüphe duymaya başlamıştım.

"On sekizli yaşlarımı çoktan geçtim canım. Sevgili olayları için reşitim yani." damarlarımdaki kıskançlık sesime yansımış kontrol edememiştim.

"Aşkta belli bir yaş makul tabi. Ama sen Alper'e göre çok küçük duruyorsun hım nasıl desem kardeşi gibi."

Resmen beni üstü kapalı yollara başvurarak aşağılıyor, fiziksel özelliklerime benim anlayacağım bir şekilde dil uzatıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HümaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin