10. Fejezet

662 25 0
                                    

Ma meccs nap van. A Barça ma az Almería ellen játszik, szóval csak itthonról nézem a mérkőzést, Emma-val.
Remélem, láthatom majd Hector-t a pályán.
Emma este hét órakor átjött, és addig végig beszéltünk, míg elkezdődött volna a meccs.

-Amúgy, most mit érzel valójában Hector iránt?- kérdezte csevegő hangon, mire én vettem egy nagy lélegzetet.

-Igazából... úgy érzem, hogy élvezek, minden egyes pillanatot, amit vele töltök el. És annyira hiányzik a teste érintése, a szája íze...- néztem magam elé.

-Hát tudod... akkor már biztos, hogy belé szerettél!- kapta a kezét a szája elé.

-De... mivan, ha ő nem így érez, és megint csak játszadozik velem?!- törtem le.

-Selena! Most ezt komolyan gondolod?! Hidd el, hogy teljes szívéből szeret téged, hiszen akkor nem csókolt volna meg csak úgy, meg nem fogta volna meg a kezedet... és arról ne is beszéljünk, hogy azt mondta, hogy "De azért szeretlek!"- kulcsolta össze a kezeit maga előtt.

-Jó! Igazad van!- mosolyogtam.

Nem sokára elkezdődött a meccs.
Amikor megláttam a pályán Hectort, végig a szememmel csak őt tudtam követni.
Olyan jó volt látni, ahogy megszerzi a labdát, és erősen koncentrál.
Amikor csak meghallottam a nevét, mintha az idő megállt volna. A szívem hevesen dobogott, és minden másodperc számított. Az egész világ elmosódott körülöttem, és melegség árasztotta el a lényemet... érdekes, de ilyet még soha se éreztem.

Nagyjából a 13. percben Hector megszerezte a labdát, és egy nagyon szépet belerúgott. A kapu előtt álló Fermin pedig befejelte.

Örömömből, a szívem majd kiszakadt a helyéről

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Örömömből, a szívem majd kiszakadt a helyéről. Mosolyom olyan széles volt, mint még talán soha, és a szememben ragyogott a büszkeség.
Lehet, hogy ez csak egy gólpassz, viszont számomra az a lényeg, hogy kirúgta azt...
Fermin a kamera elé futott, és őt követte, az én büszkeségem.
Az ereim között, szinte pezsgett a vér, Hector látványa miatt.
Legszívesebben csak oda futnék hozzá, és megölelném, majd adnék egy lassú csókot az ajkaira, de hát körülbelül 644 kilométerre van tőlem...

~Másnap~

Végre péntek van... de igazából, nem is ezért, hanem azért keltem fel szívesen, mert ismét láthatom Hectort.
Annyira vágyok már arra, hogy szorosan megölelhessem, és, hogy lássam a gyönyörű tekintetét.

Amikor kiléptünk a gimi ajtaján, elkapott az izgatottság. Pedig még a felvételi előtt sem izgultam ennyire, mint most.

A telefonom megcsörrent. Elővettem a zsebemből, és amikor megnéztem, és megláttam, Hector nevét, egyből elmosolyodtam.

-Szia!- szólalt bele.

-Szia!- köszöntem neki, kissé szűkszavúan.

-Ömm... hol tudunk találkozni?- kérdezte.

-Hát, én meg Emma az előbb jöttünk ki a gimiből, szóval a környéken vagyunk.

-Jó, mert én is a városban vagyok, és amúgy nem messze tőletek.- mondta, mire kicsit körül néztem.

Amikor megláttam gyönyörű mosolyát, a szívem erősen elkezdett zakatolni, és, mintha a szívem a felhőkbe szállt volna, és a boldogság szárnyalt volna vele.
Közelebb mentünk egymáshoz, és közbe letettük a telefont.
Testét szorosan, és szeretet teljesen átöleltem, amit egyből viszonzott.

-El sem hiszed, hogy mennyire büszke vagyok rád!- öleltem tovább.

-De, miért?- elengedett, majd gyönyörű csillogó barna szemeibe tekintettem.

-Hát, a gólpasszod miatt!

-De, az semmi!- vonta meg a vállát.

-Mi az, hogy "semmi"?! Igen is számít! Lehet, hogy nem te rúgtad azt a gólt, de akkor is... nélküled nem ment volna!- mondtam neki felháborodottan, mire csak egy kisebb mosolyt kaptam, némi szemforgatással.

-Őszíntén, nem nagyon győztél meg, hogy büszke vagy rám!- mosolygott.

-Úristen!- tettem a kezemet a homlokomra.- El sem hiszem, hogy a híres labdarúgó, Hector Fort áll előttem!- legyeztem magmat- Elájulok!- színészkettem.

-Jó, jó!- nevetett.

-Hidd el, hogy roppant büszke vagyok rád!- erősködtem.

-Jó, nyugi, most már elhiszem!- mosolygott, mire megfogta a kezeimet.

-Az volt a cél!- kacsintottam.

Amikor mélyen belenéztem a szemébe, mintha egy csodálatos világ tárult volna elém... a tekintetében láttam a szeretetet, a vágyat, és a nyugalmat.
Az egész testem forrt a vágytól, hogy még közelebb kerüljek hozzá, mintha csak a szívem tudott volna dirigálni.
Egy olyan érzés volt, mintha maga a szerelem nézett volna vissza rám.
Tekintete, mintha a mennyországba juttatott volna... talán még annál is jobb helyre.

-Selena!- zökkentett ki a szeme ragyogásából.

-Igen?

-Nem tudom, hogy mondjam el neked...- hajtotta le a fejét, mire, mintha a szívem egy másodperc alatt összeomlott volna.- Sajnos... szembesűltem a napokban azzal a ténnyel, hogy...

-Mondjad már!- vágtam közbe türelmetlenül.

-Hogy én úgy érzem, hogy beléd szerettem... én, szeretlek, de nagyon!

Az egész testemben megremegett a szerelem lángjai, és abban a pillanatban, hogy kiejtette ezeket a szavakat a száján, olyan érzés volt, mintha a szívem táncra perdűlt volna.

-Hector... én is szeretlek!- valltam be.

Kissé lehajolt hozzám, majd egy roppant lassú, de kellemes csókot lehelt az ajkaimra.

-Mond már el nekem, hogy mégis, hogy tudtad elcsavarni ennyire a fejemet?- kérdezte két csók között.

-Ez, legyen az én titkom!- nevettem el magamat, majd karjaimmal a nyakát átöleltem, és egy percre se tudtuk elengedi egymás ajkait.

Szenvedélyes gyűlölet ✔Where stories live. Discover now