4.Lider ve gazeteci

47 10 0
                                    

"Buraya babamı bulmak için gelmişdim ama ondan başka herşey bulduğumu hiss ediyorum"


İnsanın bu hayatda ne yapıcağını bilemediği bazı anları oluyor.Bende şuan tam olarak öyle bir an yaşıyordum.

Büyük salonda koltuklarda oturan bu on bir kişinin meraklı gözleri üzerimdeyken ne yapıcağımı bilmiyordum.

Hepsi Oscar denilen o aptal çocuğun suçuydu.Maruz kaldığım durumdan zevk alıyormuş gibi utanmadan gülerek bana bakıyordu.

Kurtardığım adamın kömür gibi siyah olan gözleriyse beni inceliyor,iyi olup-olmadığımı anlamağa çalışıyordu.

Gerçekten bunlar neden bana böyle dikkatle bakıyorlar? Daha önce insan görmediler mi?

Daha çok kendimi tutamadım ve Azerbaycan dilinde "Neye bakıyorsunuz?" sordum.

Hepsi söylediğimden sonra önce bana,daha sonra bir-birlerine şaşkınlıkla baktı.Ne dediğimi anlamamışlardı ve bu halleri oldukca komikdi.

"Az önce o ne dedi?" sorusunu soran sarı saçlı,uzunboylu ve yeşil gözleri olan bir kızdı.

O burda Oliviadan sonra ikinci sarışın olan kızdı.Ciddi duruşu ve bakışları vardı ama kötü niyyetli değildi.

"Bende hiçbir şey anlamadım,galiba yabancı bir dilde konuştu" söyleyen Felix çok tatlıydı.

Daha sonra kurtardığım adama yani lidere baktım.O diğerlerinden farklı olarak şaşırmamışdı ve sanki ne dediğimi anlamışdı.

"Azerbaycanca konuştu" diyen lidere ağzım açık baktım.

Nasıl yani? Dilimizi biliyormuydu?

"Sen bunu nerden biliyorsun?" sorusunu soran başkabir erkekdi ve liderin başı üstünde durmuşdu.

Uzunboylu,kumral saçları olan yakışıklı biriydi.Liderle bir-birlerine azıcık da olsa benzerlikleri vardı.

"Bilgim var" lider cebinden bir sigara çıkarıp,içmeye başladı.

"Ne dediğini bende anlamadım ama Azerbaycanca konuştuğunu biliyorum.Burda bu dilde konuşan başka birini daha tanıyorum,oda böyle konuşunca o dilde konuştuğunu anladım"

Küçük bir açıklama yapmışdı.Nihayet burdakı biri varlığımı anlayıp,bana yaklaşdı ve o Mira oldu.

Heyecanla ayaklanıp,bana yaklaşarak "Sen iyimisin?Birşey mi oldu?" sorduğunda "Susamışdım ve mutfakdan su almak için ikinci kata indim,orda Oscar la karşılaşdım ve oda beni buraya getirdi" dedim.

Mirabana bakarak "Aah benim tamamiyle aklımdan çıkmış,sana arada uğrayacağımı söylemişdim ama tamamiyle aklından çıkmış,üzgünüm.Hem sen neden üçüncü katdakı mutfağı kullanmadın?Her katda mutfak var" gözlerim kocaman açılmışdı.

Her katda mutfak mı var?

Bu zaman Oscar gülerek "Ne güzel işte,bizde bu sayede tanışdık" dediğinde Eun ona göz devirerek "Buna pişman olduğuna eminim" cevaplayarak bana baktı.

Eunun cevabı Oscarı sinirlendirmedi,aksine hoşuna gitdi.

Eun tebessüm ederek bana yaklaşıp,elimden tutdu ve diğerlerinin yanına götürdü.

"Diğerlerini de tanı" eliyle sarışın kızı gösterdi.Bu Oliviadan sonra diğer sarışın olan kızdı.

Eun "Alisa Richardson" dediğinde sarı saçlı kız hafif tebessüm ederek başını salladı.

KALBİMDEKİ KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin