22.Acı hikayeler

6 3 2
                                    

"Bizi biz yapan hayatımız,
yaşadıklarımız,ailelerimiz,geçmişimiz,
bu günümüz ve geleceğimiz'di."








Sakinlik ve tedirginlik.Alex'in son dediği şeylerden sonra odada sadece bu hisler vardı.Thomas Robinson ve Rex Brown.Bizi Aslan'a götürücek diğer haritalar ve Frank'dan daha çok bilgiye sahiptiler.

İnşAllah onları canlı yakalaya bilirdik
ancak Alex bu sefer bir planı olduğunu söylemişdi ve ben ona güveniyordum.Dün kulağıma mırıldandığı şarkı hala beynimin içindeydi.

Sadece tek bir gece değil,bütün geceler yanımda olsun ve korkularımı benden alsın istiyordum.

Kulağıma o melodiyi okusun.Onunla bağlı herşey beni kendisine çekiyordu.Hareketleri,sesi,hakkımda söyledikleri,daha anlatmadığı acı ve yaşadıkları,ideal tipi bili.İçimde her zaman kara bir bulut vardı ve beni ona çekmekden koruyordu ancak ben
kendimde farkında olmadan ona biraz daha çekiliyordum.

Bu beni korkutuyordu.İçimdeki düşünceleri bir kenara bıraktım ve Alex'in planla ilgili söyleyiceklerini dinlemeye başladım.Alex boğazını
temizledi ve Felix'e baktı.

Felix anlamış gibi koltuğunun altında sıkı-sıkı tutduğu kağıtları Alex'e uzatdığında anladım ki,Felix'in de bu plandan haberi vardı ve Alex'le bu araşdırmanı bir gecede yapmışlar.
Hem Alex kimseye birşey demesede,
planını ilk anlatıcağı kişi mutlaka Felix oluyordu.

Felix Davis.O bir dahiydi ve bu takımın hem beyni hemde Jack'in değimiyle ana bilgisayarı'dı.

Alex kağıtlara baktı ve onları masaya bırakıp,bize dönerek konuşmağa başladı."Thomas Robinson ve Rex
Brown yarın şehrin hem bar hemde restoran biri kullanılan çok meşhur,
çok lüks bir mekanında yeni satışlarını gerçekleşdiricekler."

Gözlerini kapatdı."Kadın ticareti."

Dişlerimi öfkeyle sıktım,Alisa yumruğunu dizine geçirdi ve diğerleri de artık bu cümleye öfkelenmişdi.

"Bu şereflerini siktiğim yarın akşam bir kaç adamlarıyla birlikde orda olucak ve Cyrus'la,Elvis isimli iki adamla bir anlaşma imzalıyıcaklar.
Şehirde bir araşdırma yapmışlar ve
kimsesiz yüze yakın kadın,kız çocuğu bulmuşlar.Onların isimlerini not etmişler ve Cyrus'la Elvis'e verip,
bulmalarını,satmalarını isteyicekler daha sonra parayı bölüşücekler.Cryus
ve Elvis bu ticaretle zaten meşgul olan şerefsiz tacirler.O listeyi alıp,yok etmeli ve planlarını bozmalıyız."

Cümlesini bitirdiğinde bunu yapmayı o kadar çok istiyordum ki.Brendon
düşünceli bir şekilde "O listeyi yok etdikden sonra Cryus ve Elvis'i öldürücek,Thomas ve Rex'i konuşmağa zorluycaz değil mi lider?" sorduğunda Alex gülerek sigarasını çıkardı,yaktı ve derin bir nefes çekti.

Başını sallayarak "Cyrus ve Elvis'i öldürücez bu doğru,ancak Thomas ve Rex'i bırakıcaz" cevapladığında şoka düştüm.Bırakıcakmıydık?

Viktor'da benim gibi şoke olmuş bir şekilde "Neden?Hazır yem elimizdeyken neden onu bırakalım?
Onları esir alarak Aslan ve Rusell'in
yerini öğrene biliriz" dedi.

Alex tekrar başını salladı."Onları
yakalasak bile bize herşeyi o kadar kolay anlatmıycaklar çünki Aslan'a güveniyorlar.Onların gözünü korkutucaz,işlerini mahv edicez ve bunu kim olduğumu bildirmeden yapıcaz.Onların içine korkunu yavaş-yavaş yerleşdiricez ne zaman ki,bir gün elimize geçseler Aslan'a olan güvenleri bile bitsin diye."

KALBİMDEKİ KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin