"Böyle insanları gördüğümde anlıyordum ki,dünya hala kirli ve o dünyanı temizlemek için ellerini kirliyordu"
Şuan hepimiz büyük zalda oturmuşduk ve ayakda bize birşeyler anlatmaya hazırlanan Felixe bakıyorduk.Viktor Alexe önemli bir haber geldiğini söyledi ve biz aşağı indiğimizde herkesin burda bizi daha doğrusu lideri yani Alexi beklediğini gördüm.
Önemli olan o haberin az-çok ne olduğunu biliyordum ve burda olmam onlar için sıkıntı değildi.Ama Alex bana her iğrenç insan için bir kişiyi yolladıklarını söylemişdi ve eğer şuan hepsi burda toplanmışdısa demek ki haber gerçekten önemliydi.
Felix bilgisayarı bize doğru çevirdi ve orda gözlüklü,beyaz sakalları,sarı saçları olan bir adam fotoğrafı gördüm.Diğer bilgisayarı çevirdiğinde fotoğrafda iki katlı bir bina ve binanın bahçesinde çocuklar vardı.
Felix "Jacob North" diyerek lafa başladı."Otuz altı yaşında bir iş adamı ve binaları yıkıp yerine yenilerini yapmakla meşgul ama yıkıp da yerine yaptıkları binalar arasında farklar var.Yıktığı binalar hepsi sağlam ve yaşamak için uygun ayrıca orda birçok aileler yaşıyor.Sadece biraz eskiler ve azıcık bakımla düzele bilir.Ama yerine yaptığı binalar için aynısını söyleyemem.Dışarıdan bakınca güzel görüne bilirler ama malzemelerden çalınıyor ve hemen yıkılıyorlar.İnsanlar sadece ölmüyor hemde evsiz kalıyor" dediğinde sertçe yutkundum.
Nasıl bir insan böyle iğrenç ola bilirdi?Daha çok para kazanmak için Allah bilir daha kaç kişiyi evsiz bırakmışdı?Diğerlerine baktığımda onlarda sinirlenmişdi ve düz bir ifadeyle dinliyorlardı.Alexe baktığımda elindeki içki bardağını öyle sıkı tutuyordu ki az kalsın kırıcakdı.
Felix konuşmağadevam ederek "O bu işlerden yüklü miktarda para kazanıyor ama insanlar herşeyini kaybediyorlar.Şimdiye kadar Amerikada yirmi üç bina onun yüzünden dağıldı ve hepsi de sağlamdı.Ölen insanların sayı bin'den fazla ve yetişkinler olduğu kadar çocuklarda bu olayın kurbanı" dişimi öyle sıkıyordum ki neredeyse kırıcaktım."Yeni bir projeye başlamak istiyor ve bu sefer yıkıcağı bina bir yetimhane.'Sun' yetimhanesini yıkarak orda yeni otuz katlı bir bina kurmak istiyor.Yetimhane işi mahkemeye vermiş ama ne tesadüf ki kazanan bizim Jacob olmuş ve orayı boşaltmak için çocuklarla,çalışanlara sadece bir hafta vermiş" söylediğinde Alex eliyle sıktığı bardağı parçaladı ve eli kanamağa başladı.
Mira telaşla ona yaklaşıcakdı ki eliyle Mirayı durdurdu.Oscar yumruğunu sertçe masaya geçirip "Böyle işide,mahkemenide,adaletide sikerim!" dedi.Alisa soğukkanlılıkla "Yetimhanede kaç çocuk ve çalışan var?" sorduğunda Felix "İki yüz çocuk ve otuz çalışan" diye cevapladı.
Bu sefer "Peki o leş bu kadar insanın bir hafta içinde nereye gidiceğini düşünmüyor mu?!" bağıran Viktor oldu.Felix "Jacob iti bu akşam iş birlikçileriyle beraber lüks bir restoranda parti verip,yemek yiyicek.Toplam yirmi bir kişi olucak ve hepsini yok etmenin tek yolu bomba.Ama restorandakı kameraları kapatmak,bombayı yerleşdirmek var ve bu akşam o restoran çok sıkı bir şekilde korunucak.Bu yüzden bunu hepimiz birlikde yapmalıyız" dedi ve diğerlerine baktı.
Brendon Alexe bakıp "Plan ne lider?" sorduğunda Alex sinirle ayağa kalkıp Felixin yanında durdu ve konuşmağa başladı.
"Operasyon" dedi."Operasyon yapıcaz.Birileri korumaları ortadan kaldırmalu,diğeri kameraları etkisiz hale getirmeli,başkala içerde çalışan gibi gezinip o insanların her an ne yaptığını haber vermeli.Sonra bombayı yerleşdiricez.Yani iş bölümü yapıcaz" açıkladı.Felix bu sefer "Restoranı bu akşam kendileri için kiralamışlar yani onlardan başka kimse olmuycak.Buda bizim için avantaj" Alex diğerlerine baktı.
"Eun,Mira,Jessica siz üçünüz çalışan kılığına girip restorandaolucak ve onlara gözkulak olucaksınız.Felix sen kameraları etkisiz hale getirirken Olivia ve Jack seni koruyucak.Viktor,Alisa,Brendon, Oscar sa korumalarla ilgilenicek ama yüzünüze maske takmağı unutmayın.Bense bombayı yerleşdiricem" dedi ve iş bölümünü yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ KATİL
Humor"O bana anlam veremediyim bir şekilde bakıyordu, bende ona daha doğrusu kömür gibi simsiyah gözlerine bakıyordum."