Šeptání.Jo,tak přesně to nesnáším.A když se na vás všichni dívají je to ještě ''lepší''.Netrvá mi dlouho si uvědomit,že tenhle povyk nejspíš rozpoutala Naomi.Pohledy propalující mě jsou ještě silnější,než kdy jindy.Ač to nebude ani trochu lehké,rozhodnu se to ignorovat.Nechápu proč to Naomi zase řekla naprosto všem.A hádám,že si to ještě přikrášlila ve svůj prospěch.Má milion dalších kamarádek, takže ji ztráta jedné nemůže nijak bolet. To já bych měla sedět v rohu a brečet, kvůli tomu že jsem přišla o jedinou osobu,které jsem se tady ve škole mohla věřit,ikdyž vlastně nevím jestli jsem ji mohla věřit.Věděla co mi vadí,ale přesto to dělala pořád dokola aniž by se zamyslela nad tím,jak se asi cítím.
Willie (Vionett),Sandra,kdo bude další? Vlastně mi to vzhledem k téhle situaci může být jedno. Udělala jsem správnou věc. Skončila jsem to dřív,než to bude mít možnost mě zničit.Nechci se dívat,jak si navzájem ubližujem.Nestojí to zato.Hodně dlouho jsem se to všechno snažila přehlížet, ale s tím jsem už potřebovala skončit.Ničilo mě to zevnitř a jediný člověk,který mi to vynahrazoval byl Ash a teď i můj bratr.Posadím se na své místo ve čtvrté lavici a začnu si vytahovat věci na matiku. Pravdou je,že ač mi matika celkem jde,tak ji nemám ráda.Přes polovinu toho co se naučím,beztak nevyužiju.
,,Je docela zajímavý,jak rychle se vzdáváš.Vlastně je to k popukání." rozesměje se Sandra.Hodím po ní nezúčastněným pohledem a naznačím ji ať vypadne.Ne,nepotřebuju si s ní dělat nějaký pletky,abych zase za špatnou byla já.
,,Víš,si mrcha." řekne a odkráčí spolu se svýma mamutíma půlkama zadku,kterýma nezapomene pořádne zakroutit. Radši bych se dívala na Zoellu v šatech,než na mamuta,který si pohupuje pánví, v obtáhlých kraťasech do půli stehen.A tohle už je doopravdy vážné.
,,Slečno Stoneová,mohla by jste nám říct výsledek sedmého příkladu?" osloví mě učitelka.
,,Jistě,jen mi musíte nechat ještě trochu času." oznámím a začnu se opět věnovat sešitu.
,,Koonelová,vy tam máte energie na rozdávaní,tak chci slyšet výsledek." napomene Naomi.
,,Alfa se rovná odmocnině.." spustí Naomi,jenže to už já nedokážu poslouchat.Uzavřu se do vlastní bubliny a dopočítám zadané příklady.
,,Naomi,doufám že my si nebudeme dělat schválnosti. Ne po tom všem. Myslím,že ani jedna z nás nemá za potřebí řešit nějaký hlouposti." řeknu Naomi u školních skříněk.
,,Asi ne," odsekne a rázným krokem odejde ke skříňce Sandry.
,,Jestli takhle odbýváš každýho ve svým okolí,tak se divím,že tě ten tvůj frajer ještě nenechal. Vůbec, radši nechci vědět jakej pocit musí bejt se vedle takový ošklivky jako ty probouzet." ohrne nos Sandra a vjede si rukou do svých hnusných zničených obarvených vlasů.
,,Madd..."
My o vlku...
Klidným vyrovnaným krokem dojdu k Ashovi, kterému dám malou pusu na uvítanou.Propletu naše prsty a vydám se k východu.
,,Co to bylo?" zeptá se rozhořčeně.
,,Ashi,klid..Jakto,že ještě nejsi ve škole, vždyť jsou teprve tři.?" zandám si mobil do kapsy.
,,Profesoru Crouffovi zkolabovala matka, takže se jeho hodina zákonů přesouvá na zítra." usměje se.
,,Tak to tě zítra asi neuvidím co?" povzdechnu si.
,,Zítra asi ne,ale v pátek budu mít čas,tak můžeme někam zajít." navrhne.
,,Jo,to by asi šlo." přikývnu a usměju se.
Už je docela dlouho co jsme spolu s Ashem někde byli.Ani nevím jestli mi to nějak vadilo.Přeci jen pro mě není zas tak důležité být někde mezi lidmi,stačí mi jen že jsme spolu.Navíc díky mé povaze, je obecenstvo něco, čemu bych se radši vyhla.
,,A ve čtvrtek by jsme mohli někam vyrazit s klukama.Ale až navečer,zhruba tak od těch čtyř." oznámí mi.
,,Ashi,nikoho z tvých kamarádů ještě pořádně neznám.A myslím,že bude lepší když půjdete někam sami.Navíc musím ještě pracovat na tom návrhu pokoje." pousměju se.
,,Ok..V pátek to doženeme." mrkne.
,,Jo...Hele musím se ještě stavit "doma" pro nějaký věci,takže se pak někde sejdeme." řeknu,přičemž u slova DOMA naznačím důrazné uvozovky,přičemž rozpletu naše prsty.
,,A nebo taky ne,'' odpoví a znovu je proplete.
,,Ne,bylo domluveno,že mi ty postele dovezete už dnes a nic se na tom měnit nebude.Jsem jasně domluven s vaším šéfem na nějakých pravidlech,tak mu vzkažte,že jestli je poruší,tak naše dohoda padá." rozčiluje se do telefonu Bellamy.
,,Ale mně je u prdele, že ty postele zatím ještě nejsou dodělány.Měli jste termín,který jste mi odsouhlasili.Takže je prostě ještě dnes budu mít domě.Naschle." řekne rozzuřeně a vrátí svůj telefon do kapsy.
,,Bellamy,proč tak vyvádíš?" zeptám se ho se zdvihnutým obočím.
,,Protože,ta postel měla prostě dneska přijít." zakřičí a bouchne pěstí do zdi. Jo,tak tohle je divný.Je to přeci jen blbá postel. Navíc jsem tuhle jeho stránku ještě pochopitelně neměla šanci vidět.
,,Klid jo? Nic zas tak hroznýho se neděje." řekne mu v klidu Ash.
,,Jdi do hajzlu, Irwine.A víš co,nečekám že budeš na mý straně,když chrápeš s moji ségrou." vyjede po něm Bell.Překvapeně zamrkám,tak tohle snad nemyslí vážně.
,,Najdi Clarke,je sjetej." poručí mi Ash a rozejde se k němu.
On něco bere?Proč mi kruci nikdo nic neřekl?
ČTEŠ
Lost most intimate friendship (A.I. ff)
FanfictionMadilyn Stoneová je šesnáctiletá puberťačka,která si všechno moc bere a také vše prožívá více než ostatní.Jenže dalším problémem je,že svou důvěru vkládá jen do dvou osob.Nikoli do rodičů,ale do nejlepší kamarádky Naomi a přítele Ashtona. Zvykla si...