18.chapter/New friends

106 7 0
                                    

Luke, Mike, pan Činka. Proč jsem je nepoznala dřív? Jsou docela fajn, sedli jsme si. Je s nima sranda, ale zároveň dokážou vážně diskutovat. Jsou milí a řekla bych, že mě vzali dobře. Teda abych věci uvedla na správnou míru, znají mě už od začátku našeho vztahu, ale bavili jsme se teprve předevčírem a myslím, že se mnou nebudou mít problém, ba naopak. Nejsympatičtější je mi Luke. Je mu 19 a právě skončil střední. Chystá se na vysokou, ale na jakou zatím neví. Každopádně se mi z té jejich party zamlouvá nejvíc. Calum/pan Činka se nechá zaučit a proškolit pro FBI, protože přesně tohle by ho prý bavilo. Je pravda, že jeho svaly mu dodávají vzhled správnýho drsňáckýho poldy. A Mike? Ten přišel s tím, že jde na doktora. Vůbec mi to k němu nesedí, ale znám ho tak 5 minut. Mám ale nepříjemný pocit z Ashe, silně si mě na sebe mačká a ani na chvíli mě nepustí. Nejspíš je to jen ta jeho přehnaná iluze o tom, že si mě musí chránit. Jako bych mu jinak při první příležitosti pláchla.

,,A co vy, Ashi, půjdete večer s náma?" zeptá se Ashtona ten svalovec. Vlastně jeho svaly nejsou samy o sobě tak děsivý, spíš je to těma tetováníma.

,,Myslím, že si spíš budeme užívat jeden druhého." podívá se na mě Ash.

,,Myslel jsem, že bysme se mohli mrknout na nějakej bezva film a pak jít třeba někam chlastat." dodá Bluehair.. Aha, tak to není nic pro mě. 

,,Kámo, mám takovej blbej pocit, že jsem právě znechutil tvoji holku. Mrkej na ten výraz." zasměje se Mike. Kámo, tak teď si na to kápnul, vážně jsi mě znechutil.

,,Myslím, že se jí snad ani nedivím." zasměje se Luke a ukáže palec nahoru.

,,Holka, ty nepiješ?" zeptá se mě Mike zaraženě.

,,Ne, je jí zatím jen šestnáct." vysvětlí Ash. Usměju se na něj a propletu naše prsty.

,,Bude mi sedmnáct," dodám.

,,No, to jsem netušil. Teda nenapadlo by mě, že si Ashton začne s tak mladou holkou a navíc vypadáš starší." udělá Cal divnej obličej. Trochu nevím, jestli mám právo být uražená, ale asi ne, přesto si nemůžu pomoct..Vlastně spíš jen nemám ráda, když se někdo pozastavuje nad naším věkovým rozdílem. Vždyť jsou to jen 3 roky, to není takové dilema. Vlastně to vůbec není dilema, 3 roky jsou optimální rozdíl, nic dramatického. Nepříjemné ticho, které na zahradě nastalo mě deptá a ubíjí.

,,No, kdo chce přinést pivo?" zeptám se na první otázku, která mě napadne.

,,Jedno chlazený by bodlo." ozve se Cal.

,,Víš co, vezmi všem ." mrkne na mě Ash. Fajn, úkol číslo jedna bude najít paní Irwinovou, protože opravdu nevím, kde mám hledat lahve piva. Z obýváku je slyšet melodie jakési telenovely, načež začnou opakovat, co se událo v minulé epizodě.

,,Margaret, kde bych našla nějaké pivo?" zeptám se přerušujíc tu kravinu, na kterou se Ashova mamka kouká. Odpovědi se mi nedostane, tudíž obejdu pohovku a pohled upřu na spící dámu. Bezva, musím si poradit sama.

Začnu v kuchyni kontrolovat skříňky, ve kterých si myslím, že by to mohlo být, neúspěšně. Přece nemůže být tak těžký najít tady pivo. Když pivo nenajdu ani v lednici s povzdechem si omyju obličej ledovou vodou.. Kde se schovává pivo, když ne v lednici a ani jinde v kuchyni. Špajz. Když se otočím ve dveřích postává můj přítel a pobaveně se usmívá. Zvednu svoje obočí, přičemž k němu dojdu blíž.

,,Co je?" vyštěknu nepříjemně a rozhodím rukama.

,,S klukama jsme si říkali, že ti to nějak dlouho trvá." řekne a má co dělat, aby nevybuchl smíchy.

,,Polib..." Grrr... nesnáším když mě nenechá domluvit, takže odtáhnu svoje rty od těch jeho.

,,Jdu se nahoru učit, zítra píšeme." oznámím mu a aniž bych čekala na odpověď odejdu po schodech do jeho pokoje. Úplně vidím jak protočil oči, hlasitě si povzdechl a kriticky zašeptal slovo Ženský.

Trochu se stydím, že se tu chovám jako doma, ale radši se nadále věnuju opakování učiva historie. Díky otevřenému oknu slyším smích ze zahrady, který mi zrovna nenahrává, takže okno naštvaně zavřu. Nemůžou se smát potichu?

,,Hele, nic si z toho nedělej, na mě nebrali ohled nikdy. Ani jeden z nich, teda Luke si občas nechal říct, ale Ash a zbytek byli vždycky jak z divokejch vajec, včetně tvýho bráchy." řekne Margaret, zatímco loupe cibuli a já škrábu brambory. Je to fajn, myslím ta spolupráce. Nikdy jsem nevařila s mámou, vždycky jen sama nebo teď s Clarke. Nevím proč, ale celkově mi Margaret nahrazuje to, co jsem nikdy neměla, aniž by o tom vůbec věděla. Dál škrábu brambory, když se mi Ashovy ruce omotají okolo pasu. Je to příjemné, ale moje tvrdohlavost je bezmezná, tudíž dál udržuju mezeru mezi námi.

,,Ty se zlobíš?" zeptá se mě šeptem.

,,Trochu." přiznám a dál se věnuju pomoci s večeří na dnešek .Margaret totiž zavelela, že musíme mít teplou večeři. Myslím, že by se Ash spokojil i s obyčejným chlebem, ale nehodlám měnit jejich návyky.

,,Do kdy tady vlastně chceš zůstat, Maddie?" zeptá se mě Ashova mamka. Vyznělo to jako bych tam překážela, ale myslím, že to tak nemyslela ..Ash střelí nepěkným pohledem ke své mámě a probodává ji pohledem, což se mi ani trochu nelíbí, přeci jen je to jeho máma a navíc ještě perfektní a fungující, ne jako ta moje.

,,Vlastně hodlám odejít ještě dnes.. Jen vám pomůžu dodělat tu večeři a pak půjdu.." odpovím s úsměvem. Jsou prázdniny a já tu ještě nějaký čas nepochybně strávím, proto dnes půjdu. Mimo to se taky musím stavit doma.

,,Já myslím, že to není potřeba..Klidně tady můžeš zůstat do neděle, jak to bylo naplánovaný." říká Ash, aniž by odvrátil pohled od své matky.

Lost most intimate friendship (A.I. ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat