Végre péntek van.Iszonyú lassan telt a hét.Luke hétfő óta nem beszélt velem,aminek egy részem nem örült.Amint vége lett az utolsó órámnak is,elindultam a szekrényemhez.Már majdnem ott voltam amikor valaki az egyik szekrényhez szorított.
- Helló drágám - vigyorgott Luke.
- Mit akarsz Hemmings? - kérdeztem nem túl kedvesen.Bár Luke teste eltakarta a kis 163 centimet tudtam,hogy a folyosón mindenki minket bámul.
- Nem volt szép,amit hétfőn tettél velem.Arra gondoltam,hogy kiengesztelhetnél. - súgta fülembe.Meleg leheletétől kirázott a hideg.
- Már mondtam,hogy nem fogok lefeküdni veled. - sóhajtottam.Luke nevetni kezdett.
- Én arra gondoltam,hogy esetleg megnézhetnénk nálam egy filmet vagy ilyesmi. - mosolygott. - De semmi rossznak nem vagyok elrontója. - kacsintott.És itt van a perverz Luke.Egy ideig gondolkoztam az ajánlaton.Luke Hemmings és én egy házban,kettesben.
- É-én nem tudom - makogtam,mint egy kecske.
- Király,akkor indulhatunk. - mondta.
- Mi? Nem! Azt mondtam,hogy nem tudom. - mondtam.
- Ugyan Abs,ne nehezítsd meg.Tudom,hogy minden porcikád vágyik rám. - Jesszus,ennyire látszik?!Csípőjét szorosan enyémnek nyomja.Az ajkaink megint súrolják egymást s egyre hangosabban zihálok.Az egy dolog,hogy a szemében izzik a vágy,de az ágyékomnál is érzem izzani.
- Szóval? - kérdezte.
- Nem. - mondtam.
- Hát jó. - Már majdnem elhittem,hogy ennyiben hagyjuk a dolgot,de Luke felkapott a vállára.
- Luke! Azonnal tegyél le! - kiabáltam.Hiába csapkodtam a hátát meg se rezzent.Mikor felnéztem mindenki minket bámult,remek.5 perc séta után Luke megállt a parkolóba.Kinyitotta a kocsi ajtaját és berakott az anyós ülésre,majd ő is beült a kocsiba.
- Csak,hogy tudd bezártam az ajtót,szóval nem tudsz kiszálni. - mondta érzelemmentesen.Aprót bólintottam.Az út nagy része csendben telt.10 perc kocsikázás után leparkoltunk egy fehér házhoz.Luke leállította a kocsit,kiszállt és az én oldalamra sietett.Udvariasan kisegített a kocsiból,ami nagyon meglepett.Ujjainkat összekulcsolta és bevezetett a házba.Amíg én szétnéztem Luke elment a konyhába,gondolom.A ház kicsi,de nagyon otthonos.Az udvar rendezett és egy nagy medence is van a közepén.Luke valakivel beszélgetett a konyhába.Sokáig nem kellett várnom a titokzatos személyre,mert sietős léptekkel sietett felém.
- Szia,Liz vagyok Luke anyja. - mosolygott.
- Jó napot Mrs.Hemmings,a nevem Abigel. - mondtam kedvesen.
- Jaj drágám,hívj nyugodtan Liznek. - nevetett. - Szóval te vagy Luke barátnője? - kérdezte.
- Anya,Abs a barátom. - válaszolt helyettem Luke.Ó szóval barátok vagyunk,jó tudni.Luke-nál még a barátzóna is veszélyes a lányokra nézve.
- Hát persze,csak barátok. - bólogatott Liz.Szavaiban érezhető volt a szarkazmus. - Abby drágám,maradj itt vacsorára,ha a szüleid nem bánják. - kért kedvesen.
- A-a sz-szüleim biztos nem fogják bánni. - dadogtam.Éreztem,hogy légzésem egy percre megáll és az arcomból kifut a vér.Bizonyára Luke is észrevette,mert aggódva nézett rám.
- Remek!Addig találjatok ki valamit. - Liz majd ki csattant az örömtől.
- Nekem van egy pár ötletem. - vigyorgott perverzen Luke.
- Hát hogyne. - vigyorogtam.Luke csak nevetett az ajtóba.Liz csak csóválta a fejét és nevetett.
* Luke szemszöge *
Mikor anya megemlítette Abs szüleit Abigel sápadt lett.Megkell tudnom,hogy mi történt vele,ami ilyenné tette.Félreértés ne essék nem fogom eröltetni,majd elmondja ha szeretné.Intettem Abby-nek,hogy jöjjön utánnam.Felmentünk a szobámba.Abs az első lány,akit nem azért hozok fel ide,hogy dugjunk.Sőt szintén Abs az első lány,akivel a családom találkozni fog.Abby az ágyon ült és bambult.Láttam,ahogy a könnyek elkezdenek folyni az arcán.Letérdeltem elé és arcát kezembe fogtam.Hüvelyujjamal letöröltem a sós cseppeket,majd szoros ölelésbe fogtam.Abs a fejét a nyakamba fúrta.Még sose sírt lány az ágyamba,általába sikítani szoktak.Halottam,ahogy Abs légzése kezd egyenletessé válni.
- Abby jól vagy? - bevallom aggódtam érte.Ő az első lány,akivel törődöm és nem csak megdugom.Aprókat bólintott válaszként.
- Ha bármikor beszélni szeretnél róla csak szólj,meghallgatlak és lehet segíteni is tudok. - mondtam.
- Nem tudsz,senki se tud. - mondta szomorúan.Oké mostmár tényleg nem tudom mire gondoljak. - Luke - szólt.
- Igen? - mosolyogtam.
- Kellemetlenül érzem magam az ágyadon - nem igazán értem miért mondta ezt,de aztán folytatta. - Azon az ágyon ülök,amibe egy csomó lány elélvezett.
- Nyugi baby,te is egy leszel közülük. - kacsintottam.
- Seggfej. - morogta.
Nagyon köszönöm a kommenteket,nagyon jól estek! :) A helyesírási hibákért megint bocsi! :D ~ D.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Hate You Because I Love You | Luke Hemmings |
Hayran Kurgu" Néha szeretlek, néha utállak..néha gyűlöllek, néha kívánlak,néha sírok, azért amit tettél..néha nevetek azon,mit vesztettél.."