Epilógus

4.1K 214 35
                                    

* 1 évvel később *

Sose értettem,hogy miért viselik a nők olyan rosszul a szakítást,míg nem tapasztaltam a saját bőrömön.Eleinte próbáltam elhitetni mindenkivel,hogy jól vagyok,de egy idő után a bánat darabokra szedte a lelkem.Fájt,hogy Luke elhagyott.

Az első 2 hónap borzalmas volt.Egész nap a szobámba ültem és vártam,hogy Luke visszajöjjön.Ashton nagyon sokat beszélgetett velem a történtekről és mindig azt mondta,hogy lépjek tovább.De egyszerűen nem ment.A remény,hogy Luke egyszer visszajön hozzám nem akart elmúlni.Aztán,ahogy teltek a hónapok a szerelmem kezdett gyülöletté alakulni.

Utáltam Luke-ot amiért tönkretett és utáltam magamat is,hogy bedőltem neki.Nem akartam tovább szenvedni Luke miatt,de bárhova mentem Ő jutott az eszembe.Ezért felhívtam a nővéremet és elköltöztem.A srácok nem akartak elengedni,de megígértem nekik,hogy tartanifogjuk a kapcsolatot.

Nos,ez nem történt meg.1 hónapon keresztül mindennap beszéltünk,de később valahogy elmaradtak azok a beszélgetések.Én nem kerestem őket,ők nem kerestek engem.Számomra ez azt jelentette,hogy tovább léptek és nekem is ezt kellett tennem.Kerestem egy állást,majd vettem egy házat.Sokat gondolkoztam azon is,hogy meglátogatom őket,de mindig elvetettem az ötletet.

Új életet akartam kezdeni,hogy elfelejtsem Luke-ot és ehhez az kellett,hogy kicsit távollegyek az otthonomtól és a szeretteimtől.Amint túlleszek ezen az egészen lehet visszamegyek Sydney-be,de az is lehet,hogy maradok Amerikába,nem tudom még.De az biztos,hogy Luke Hemmings már nem szerepel a terveim között.

Nos,itt a vége..
Bevallom nem így terveztem a dolgokat.Szerintem maga a történet nagyon elcsépelt és uncsi lett,de mindenki mást gondol.Remélem azért tetszett pár embernek...Puszi ❤

I Hate You Because I Love You | Luke Hemmings |Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon