* Abby szemszöge *
Reggel hangos kopogásra ébredtem.Luke nyugodtan aludt mellettem.Esküszöm olyan volt,mint egy angyal.Na jó azért nem,de néha lehet túlozni.Egyre hangosabban kopogtak,gondolom rajtunk kívűl már nincs itthon senki.Óvatosan lehámoztam derekamról Luke kezét,nem akartam felébreszteni.Egy apró puszit nyomtam homlokára,majd becsuktam a szobaajtót.Mielőtt kinyitottam volna az ajtót egy utolsó pillantást vetettem magamra.Borzalmasan néztem ki.A hajam kócos volt,a szemeim dagadtak voltak a sok sírától és a sminkem szétfolyt az arcomon.Egy zombi mellettem elszégyellte volna magát.Beletörődtem a kinézetembe,majd kinyitottam az ajtót.3 sráccal találtam szembe magam,király.
- Szia. - köszöntek. - Luke itthon van? - ahogy láttam nem csak nekem volt kínos a szitu.Most biztos azt gondolják,hogy Luke meghúzott.Ennél jobb reggelt senki se kívánhatna.
- Még alszik,de gondolom megvárjátok. - mondtam.Válaszként bólintottak,majd bementek a nappaliba.Csak ültünk.Ők engem bámultak,míg én őket.
- Abby jól vagy? - kérdezte Calum aggódva.Válaszként egy könnycsepp folyt le arcomon.Mire észbekaptam már zokogtam.Luke ekkor betoppant a nappaliba.Először a fiúkra,majd rám nézett.
- Jézusom,Abs. - sietett hozzám.
* Luke szemszöge *
Reggel egyedült keltem.Abs sehol se volt.Kikelltem az ágyból és elindultam a nappaliba.A nappaliba Ashton,Michael és Calum a kanapén ültek.Abs a fotelban zokogott.
- Jézusom,Abs. - siettem hozzá.Felkaptam ölembe és vártam,hogy megnyugodjon.A fiúk furcsán néztek engem,amit megértek,mivel lánnyal még sose tettem ilyet.Úgy 10 perc múlva Abs légzése megint nornális volt.
- Szeretnél beszélni róla? - lehet hagynom kellett volna még a dolgot,de neki is jobb lesz ha elmondja.
- Igen. - mondta.
* Abby szemszöge *
Átülltem a Luke melletti fotelba és ránéztem a fiúkra akik engem bámultak.Gyorsan összeszedtem magam és elkezdtem.
- 2 éve történt.Egy romatikus vacsorára mentek a házassági évfordulójuk alkalmából.Két óra múlva anya barátnője zokogva hívott fel,hogy a szüleimnek autóbalesete volt és nem élték túl.Nem akartam elhinni amit Angelina mondott.A telefont elhajítottam,majd a földre rogyva zokogtam.Csak az járt a fejemben,hogy soha többet nem láthatom őket,még csak el se tudtam köszönni tőlük.Begyógyszereztem magam.Reggel a kórházban ébredtem.Angelina ott ült mellettem kisírt szemekkel,azonnal tudtam,hogy nem álmodtam.Egy hétig voltam a kórházba megfigyelésen.Senkit se akartam látni.A temetés az azt követő héten volt,amin nem vettem részt.Nem mentem el a saját szüleim temetésére,sőt még a sírhoz se mentem ki. - a fiúk szomorúan figyeltek engem.
- Abs én.... - mondta Luke,de félbeszakítottam.
- Még csak most jön a java - mondtam érzelemmentesen.Angelina lett a hivatalos gyámom.Majdnem minden este részegen mentem haza.A suliból kirúgtak,mert néha másnaposan jártam be,drogoztam és egy évig jártam elvonóra.Volt,hogy egy nap elszívtam 2 doboz cigit.Az egyetlen dolog amit nem tettem az az érvágás volt.Akármikor próbáltam sose mertem megtenni.Ma már tiszta vagyok és sose szeretném ezeket újraélni. - és ezzel befejeztem.Képtelem voltam sírni,csak ültem és bámultam a fiúkat akik igyekezték feldolgozni a hallottakat.Calum felélt és odajött hozzám.
- Annyira sajnálom Abby!Egy 15 éves nem ilyen életet érdemel!Ne aggódj amíg mi itt vagyunk semmi ilyesmi nem fog történni! - mosolygott Calum,közben szorosan ölelt.A többiek is bólógattak,majd ők is megöleltek.Jól esett a törődésük.Annyira elvoltunk,hogy elfelejtettem a sulit.
- Milyen nap van? - kérdeztem idegesen
- Péntek. - mondta Calum.
- Elfogunk késni. - aggódtam.
- Ha most elindulunk még időben beérünk.- bámulta az órát Ash.Gyorsan bepattantunk Ash kocsijába és elindultunk.Michael és Calum még kint maradt egy kicsit,addig én Luke-val elindultam a szekrényemhez.Az emberek sugdólóztak és bámultak minket.Abigel White és Luke Hemmings együtt jött suliba.Ilyesmit nem sűrűn lehet látni,mondjuk ez volt az első alkalom.
- Most azt hiszik,hogy dugtunk? - kérdeztem Luke-tól.
- Valami olyasmi - nevetett. - De ha gondolod van még 10 percünk,hogy biztosak legyenek benne. - kacsintott.
- Fogd be Hemmings! - nevettem.
- Kényszeríts White. - mondta azzal a perverz vigyorával.
Tudom kicsit uncsi és fura,de igyekszem :) ~ D.
STAI LEGGENDO
I Hate You Because I Love You | Luke Hemmings |
Fanfiction" Néha szeretlek, néha utállak..néha gyűlöllek, néha kívánlak,néha sírok, azért amit tettél..néha nevetek azon,mit vesztettél.."