Jesszus hamarosan elérem az 1000 megtekintést!!!El sem hiszem!! Hihetetlenek vagyok,egyszerűen imádok mindenkit! :) Az egyik barátnőm ír egy Niall Horan fanfictiont a címe: Out In The World :) Igaz,hogy ma kezdte,de szerintem nagyon jó és érdemes elolvasni,szóval ha van kedvetek,akkor olvassátok el :) A helyesírási hibákért bocsi!! :)
* Abby szemszöge *
- Abs,beszélnünk kell..... - amikor utoljára valaki ezeket a szavakat mondta nekem elvesztettem a számomra legfontosabb személyeket vagyis a szüleimet.Semmi jót nem sejtek.
- Uhm...oké - mondtam.
- Én nos,tudod..uhm nem kellett volna,hogy megcsókoljalak.Abs te az egyik barátom vagy és én így is tekintek rád.Mint egy nagyon jó lány barátra.Ami pedig a kamukapcsolatot illeti,nos eljátszuk,de nincs csók vagy ilyesmi.Nem miattad,hanem miattam.Abby nekem sokat jelent a barátságunk és nem akarom tönkretenni. - bármennyire is fáj igaza van.Ő csak az egyik barátom és semmi több.
- Igazad van. - bólintottam. - Nem lett volna szabad ilyet kérnem.Kérlek ne haragudj!Nekem is fontos a barátságunk,nagyon.Mostantól nem csinálunk ilyesmit. -lehet,hogy mosolyogtam,de belül kész roncs voltam.Nagyon rosszul esett,amit Luke mondott.
- Luke nem lenne baj,ha majd csak holnap mennék hozzátok?Szeretnék kicsit Jessy-vel találkozni és elmondani,hogy mi történt "otthon". - igazából csak nem akarok Luke közelébe lenni.Felkell dolgoznom a történteket és ahhoz,hogy ez sikerüljön szükségem van Jessica-ra.
- Nem,nekem is dolgom van a srácokkal.Akkor majd holnap találkozunk. - bólintottam,majd otthagytam Luke-ot.
*#*#*
Gyorsan írtam egy üzit Jessy-nek,hogy találkozzunk a szokásos helyünkön,ami a Starbucks.Kint szakadt az eső, ezért felvettem az egyik bőrdzsekim és elindultam volna,ha Angelina nem állít meg.
- Abby drágám,hova mész? - kérdezte.
- Dolgom van Angelina. - morogtam.
- Figyelj,én sajnálom!Nem akarom,hogy ilyen rossz legyen a viszonyunk.Abigel,kérlek én szeretlek! - sírt.Majd megszakadt a szívem ,hogy így látom,de a gyűlöletem erősebb volt.
- Mennem kell vagy elkések. - mondtam,majd elmentem.Oké,most mondhatjátok,hogy mekkora dög vagyok,de ti mit csinálnátok volna a helyembe?!
*#*#*
Megöleltem Jessy-t,majd bementünk.Kikértük a szokásos innivalónkat és leültünk beszélgetni.Mindent elmondtam neki,ami történt velem a héten.Szerinte Angelina nagyon meggondolatlan volt és nem lett volna szabad ezt tennie még részegen se.Elmondtam neki,hogy lehet érzek valamit Luke iránt,pedig mi csak barátok lehetünk.
- Lehet megijedt.Azt mondtad,hogy nem szokott megmaradni egy lánynál sem. - monda.Lehet benne valami.
- Nem tudom,lehet. - sóhajtottam.
- Hey Abby,azok ott nem Luke haverjai? - megfordultam és ott voltak a srácok.Calum és Michael kockacukorral dobálta a vevőket,Ashton meg szidta őket,hogy milyen gyerekesek.Szegény Ashton,ő az "apa" a bandába,aki vigyázz a többiekre,de azért ő se normális.
- Srácok! - kiáltottam. - Nem jöttök ide? - nevettem.Ők is kikérték a kávéjukat és leültek hozzánk.Michael és Jessy nagyon elvoltak és azthiszem,hogy később faggatnom kell.
- Luke merre van? - ha jól emlékszem azt mondta,hogy a srácokkal lesz.
- Nekünk azt mondta,hogy veled lesz. - vázolta fel Ashton.
- Nekem meg azt,hogy veletek. - megrántottam a vállam és többet nem is kérdeztem felőle.
- Mi van közted és Luke között? - kérdezte Calum.
- Nos eljátszom,hogy a kamubarátnője vagyok,de igazából ma megbeszéltük,hogy csak barátok vagyunk.Úgy volt,hogy ezt a "kapcsolat" dolgot nem mondjuk el nektek se,de én most elmondtam,szóval ha kérdezi,akkor mondjátok,hogy én voltam. - a fiúk bólintottak,majd tovább beszélgettünk.Órákig tudtunk beszélgetni és nevetni.Nem csodálkoznák,ha kidobnának minket a hangzavar miatt.
- Mi lenne ha elmennénk bulizni? - mosolygott Calum.
- Én benne vagyok - a többieknek is tetszett az ötlet,így mindenki elment készülődni.A srácok 21:30 körül jönnek Jessy-hez és felvesznek minket.Érzem,hogy sok minden fog történni ma éjjel....
YOU ARE READING
I Hate You Because I Love You | Luke Hemmings |
Fanfiction" Néha szeretlek, néha utállak..néha gyűlöllek, néha kívánlak,néha sírok, azért amit tettél..néha nevetek azon,mit vesztettél.."