* Luke szemszöge *
Szemei körül fekete karikák voltak,amit arra fogtam,hogy napók óta nem aludt rendesen.A szája megrepedt,de már gyógyulófélben volt.Úgy bámult rám,mint egy ártatlan kislány,aki próbál meggyőzni,hogy semmi rosszat nem tett.Furcsa volt.
- Borzalmasan festesz. - komolyan Luke?!Már csak az hiányzott,hogy ilyet mondj róla.Abs csak kuncogott a kijelentésemen,semmi " Fogd be " vagy " Seggfej " beszólás.
- Tudom. - nevetett. - Figyu sajnálom,hogy így felszívódtam,csak volt egy kis balesetem,mint látod. - mosolygott.
- Mi történt? - láttam rajta,hogy nem számított a kérdésemre.Teste enyhén remegett,de úgy tettem,mint aki nem vette észre.
- Uhm...én...csak elestem. - dadogott.
- Ne hazudj nekem kérlek! - nem mondanám,hogy mérges vagyok.Inkább csak aggódok érte nem akarom,hogy megint kárt tegyen magába.Szemében láttam a szomorúságot és a fájdalmat.
- Angelina látta,hogy csókolóztunk és nekem esett.Azt mondta,hogy lotyó vagyok és örülnöm kéne,hogy a szüleim ezt nem látják.Elakart tiltani tőled,de szembeszálltam vele.Veszekedtünk és aztán felpofozott.Bocsánatot akart kérni,de én nem voltam kíváncsi rá,ezért otthagytam. - hangja néha elcsuklott,majd zokogni kezdett.Gyorsan magamhozhúztam és szoros ölelésbe fogtam.Hátát gyengéden símogattam és vártam,hogy megnyugodjon.
- Szeretném,ha pár napot nálunk töltenél. - mondtam ellentmondást nem tűrően.Abs bólintott mivel mást nem tudott tenni.Száját harapdálta,amiből arra következtettem,hogy zavarban van.Tetszik,hogy zavarba hozom.
- Luke - szólt. - Kérhetnék valamit?
- Persze,mond. - mosolyogtam.
- M-megcsókolnál? - arca enyhén piros volt,de nem törődtem vele.Ajkaimall gyorsan letámadtam és vadul csókoltam.Nyelvem bejutásért könyörgött,amit azonnal meg is kaptam.Abs párszor belemosolygott a csókunkba.Nem hibáztatom,hisz kurva jól csókolok.
- Srácok ti mit csináltok?! - kiáltotta Calum.
- Szerintem ingyen pornót - vigyorgott Michael.
- Hol voltál Abby? Luke nagyon aggódott érted! - nevetett Ashton.Most próbálnak kellemetlen helyzetbe hozni,mint mindig.
- Dolgom volt. - mondta Abs.Nem mondta el a srácoknak az igazat,így én se fogok semmit se mondani nekik. - Nekem most jelenésem van az igazgatónál,majd találkozunk. - nevetett,majd eltünk az egyik folyosón.
- Te lefeküdtél Abby-vel? - kérdezte Ashton.
- Nem. - sóhajtottam.
- Mindannyian tudjuk,hogy milyen vagy Luke.Abby nem az egyik kurvád,aki ugrik,hogy kielégítse a vágyaid.Mi bírjuk Abby-t és nem fogjuk hagyni,hogy kihasználd egy jó dugásért aztán eldobt,mint a többieket. - mondta Calum.Ashton és Michael bólintottak,hogy egyetértenek vele.Én csak ott álltam,mint egy rakás szerencsétlenség.Egyszerűen nem tudtam,mit mondani.
* Abby szemszöge *
Az igazgató elmondta a szokásos dumáját és kaptam még egy esélyt,mint mindig.További szép napot kívántam,majd elmentem.Kicsit kellemetlenül érzem magam,hogy nem mondtam el Luke-nak,hogy még mindig Angelina-val lakom.Amikor mondta,hogy pár napot töltsek náluk kicsit megijedtem.Félreértés ne essék,én nem félek tőle vagy a családjától.Valójában a Luke iránti érzéseimtől félek.Ha jól látom,akkor most is a suli előtt vár rám.
- Szia Luke. - mosolyogtam,de ő nem viszonozta.Általában ő is mosolyog és ölelget,de most csak ott áll és vakargatja a tarkóját.Mikor már vagy 2 perce ott álltunk szótlanul Luke megszólalt.
- Abs,beszélnünk kell..... - amikor utoljára valaki ezeket a szavakat mondta nekem elvesztettem a számomra legfontosabb személyeket vagyis a szüleimet.Semmi jót nem sejtek.
Hi! :) Nagyon szépen köszönöm,hogy olvassátok ezt a kis "történetet"! Hihetetlenek vagytok! :)
Ui.: A helyesírási hibákért,bocsi! :) ~ D.
YOU ARE READING
I Hate You Because I Love You | Luke Hemmings |
Fanfiction" Néha szeretlek, néha utállak..néha gyűlöllek, néha kívánlak,néha sírok, azért amit tettél..néha nevetek azon,mit vesztettél.."