Nagyon sajnálom,hogy ilyen furi és uncsi lett!!Annyi ötletem van,de nem tudom,hogy melyiket írjam! :/ A helyesírási hibákért bocsi! :)
* Abby szemszöge *
Jessy szülei szerencsére nincsennek itthon,így nyugodtan tudtunk készülődni.Én gyorsan elmentem zuhanyozni és még a hajamat is megmostam.Felvettem a vörös csipkebugyim és a hozzáillő melltartóm,majd átadtam a fürdőt Jessy-nek.Lehet írok egy SMS-t Angelina-nak,hogy Jessy-nél alszok.Utálom a nőt,de annyit megérdemel,hogy tudja mi van velem.De hol a telefonom?!Már felforgattam az egész házat,de nem még mindig semmi.
- Jessy nem tudod,hogy hol a telóm? - olyan szerencsétlen vagyok.
- Nem,de ott az enyém csörgesd meg magad! - kiáltotta a zuhanyalól.Gyorsan kikerestem a nevem és vártam,hogy megszólaljon a csengőhangom.Hát nem a csengőhangom szólalt meg,hanem egy férfi.
- Abigel Dögös White telója.Ki keresi? - kérdezte.
- Te seggfej!Hogy került hozzád a telóm?! - kiáltottam.Esküszöm egyszer megölöm Cal-t.
- Oh szia Abby,Cal vagyok! - bár nem láttam tudtam,hogy mosolyog.
- Na ne mond...azonnal hozd ide a telóm! - mondtam és megszakítottam a vonalat.Amíg Cal-ra vártam begöndörítettem a hajam.Mire végeztem az utolsó tincsemmel is megszólalt a csengő.Jessy még mindig fürdött,szóval én mentem ajtótnyitni.
- Szia Cal! - köszöntem,majd elvettem a telóm.
- Hello vöröske - vigyorgott - Cuki csipke - honnan tudta,hogy vörös csipke van rajtam?!Aztán leesett,hogy fehérneműben vagyok.Arcomat elöntötte a pír,ezért gyorsan lehajtottam.
- K-köszi - dadogtam.Várjunk,Calum Hood zavarba hozott?! Ez többet nem fordulhat elő.
- Én kész vagyok,szóval megvárlak titeket. - Calum fekete nadrágot,fehér felsőt és egy tornacsukát viselt.Nagyon dögös volt,pont mint a másik 3 srác.1 órával később,már a srácokat vártunk.Én egy vörös koktélruhát választottam fekere magassarkúval,Jessica fekete ruhát szintén fekete magassarkúval.Nem igazán festettem ki magam,mivel reggel suli és nem akarok még a sminkemmel is szenvedni.
- Hey lányok,Ash írt,hogy itt vannak - szólt Calum.Gyorsan felkaptam a táskám és már indultunk is az éjszakába.
*#*#*
Már 2 órája bulizunk,de még egy csepp alkoholt se ittam.Itt ülök egy üveg Cola-val,mint egy szerencsétlen.A többiek hozták a formájukat.Michael és Jessy valamelyik sarokban nyalják egymást,Ash egy lánnyal beszélget,viszont Calum nem tudom,hogy hol van.Inkább elmegyek és eszek valahol egy pizzat.Írtam egy SMS-t Jessy-nek,hogy elmentem és majd otthon találkozunk.Elköszöntem Ash-től és elhagytam a bulit.
- Hey Abby! Hova mész?
- Éhes vagyok! -mondtam.
- Király,megyek veled. - szaladt utánnam Calum.Nem beszélgettünk csak sétáltunk egymás mellett.Cal jelenléte megnyugtatott és egyfajta biztonságot nyujtott nekem.Szerencsésen megérkeztünk a kedvenc pizzazónkba ( nem tudom h kell írni sorry ).Leültünk a szokásos helyünkre és néztük az étlapot.A pincér felvette a rendelésünk és vártuk,hogy elkészüljön a kajánk.
- Cal te józan vagy? - amikor bulizni mentünk a srácokkal,mindig részeg volt,de most teljesen normális.
- Igen és te is - nevetett.Olyan édes a nevetése,hogy szinte már rádragasztja a boldogságot.Na jó ez nyálas volt,de igaz.Nem kellett sokat várnunk,hamarosan kihozták a rendelésünket is.Cal még az én pizzam felét is megette.
- Van kedved nálunk aludni? - kérdezte Cal. - Nyugi nem lesz semmi,csak full sex - kacsintott.Imádom Calum humorérzékét.
- Ha nem gond. - mosolyogtam.Calumnak nagyon rendes családja van.Mikor először találkoztam velük,már akkor megkedveltem őket.
- Oké,akkor megyek fizetni. - utálom,mikor nem engedik,hogy én fizessek.Úgy érzem magam,mintha kihasználtam volna valakit.
- Nem szeretem,ha mások fizetik az én kajám is - morogtam.
- Fogd be White vagy én fogom! - nevetett egy perverz vigyor kíséretében.
*#*#*
A házuk innen 30 perc gyalog,de nem bánom.Calum kellemes társaság,akivel sokat lehet nevetni.Néha még komolyan is tudunk beszélgetni,de az nagyon ritka.Cal megállt egy percre és egy kocsit bámult.Ahogy jobban szemügyre vettem nekem is ismerős volt.
- Az nem Luke kocsija? - Calum nem mondott semmit,csak bólogatott.Ami furcsább,hogy hajnali 1 van és az nem Luke háza.Kicsit a házat is jobban megfigyeltem,aztán rájöttem.
- Kérlek mond,hogy ez nem azé akire gondolok! - kérleltem,de sajnos pontosan tudom,hogy ki lakik ebbe a házba.A rohadt életbe Hemmings!Hogy tehetted ezt velem?!
YOU ARE READING
I Hate You Because I Love You | Luke Hemmings |
Fanfiction" Néha szeretlek, néha utállak..néha gyűlöllek, néha kívánlak,néha sírok, azért amit tettél..néha nevetek azon,mit vesztettél.."