7.Fejezet / Vita /

3.9K 241 5
                                    

* Abby szemszöge *

- Az lehetetlen! - fintorgott. - Nézz magadra,ha Luke akarna maga mellett valakit az nem te lennél! - nevetett.

- Tudod Ashley,sajnállak! - kezemet vállára tettem,majd folytattam. - Nekem nem kell könyörögni,hogy Luke megdugjon. Ahh jesszus,el sem tudok képzelni milyen érzés,amikor egyre gyorsabban mozgatja csípőjét és... - szívesen folytattam volna a kis előadásom,de Ashley félbeszakított.

- Elég! - sikított Ashley. - Már itt sem vagyok! - és ezzel el is ment.Luke szólásra nyitotta száját,de inkább nem mondott semmit.Kínos csend volt köztünk,nagyon kínos.

- Szóval - mondtam.

- Most elkell játszanunk,hogy járunk? - kérdezte.

- Asszem ja. - feleltem. - Figyu,sajnálom!Nem gondolkoztam csak cselekedtem.Nem akartalak belekeverni ebbe az egészbe,tényleg nagyon sajnálom! - fejemet lehajtottam szégyenembe,de Luke megfogta az államat és felemelte.

- Köszönöm. - mosolygott. - Ha te nem lennél Ashley még mindig zaklatna.És ha őszinte akarok lenni tetszett,ahogy előadtad,hogy milyen vagyok az ágyba.Pedig még nem is dugtunk. - nevetett.Na igen,még magam is megleptem azzal,hogy ilyet mondtam.

- Gyere,hazakísérlek. - kezünket összekulcsolta,majd egy gyengéd csókot adott homlokomra.Útközben rengeteged dumáltunk,főleg a kis akciómról.Megbeszéltük,hogy a haverjainknak is eljátszuk a szerelmespárt,sőt még a családunknak is.Még lehet élvezni is fogom.Mire mindent megbeszéltünk,már a kapunk előtt álltunk.

- Akkor holnap a suliban. - közelebb mentem Luke-hoz,hogy megöleljem,de nem ez történt.Kezeit derekamköré kulcsolta,mosolygott és megcsókolt.Jézusom Luke Hemmings megcsókolt.Ajkai édesek és puhák voltak,tökéletesen passzoltak az enyémre.Alsó ajkamat óvatosan megharapta,majd nyelvét átdugta számba.Nyelveink szenvedélyes táncot jártak egymással,de nem sokáig,mert levegőhiány miatt elkellett válnunk.

- A suliban - mosolygott Luke.Adott még egy gyors csókot és elindult.Lehet nyálas vagyok,de ez volt életem legjobb csókja.Mosolyogva indultam be a házba,de örömöm hamar szertefoszlott.

- Ki volt ez a sekiházi? - fintorgott Angelina.Ahogy látom részeg,micsoda meglepetés.

- Luke. - mondtam. - A barátom. - mosolyogtam.

- Remélem tisztába vagy vele,hogy holnap szakítassz vele. - szinte köpte a szavakat. - Még csak eszedbe se jusson,hogy lefekszel vele! - kiabálta.

- Ki beszélt itt szexről? - kiabáltam. - És egyébként is azzal kefélek,akivel akarok. - kurvára nem fog beleavatkozni az életembe.

- Még jó,hogy a szüleid nem élnek! Legalább nem látják,hogy az egyetlen lányuk mekkora lotyó lett. - nevetett gúnyosan.

- Ne merd a szádra venni a szüleimet te olcsó ribanc! - kiabáltam.Angelina keze egy hatalmasat csattant az arcomon,felpofozott.Könnyek mardosták mindkét szemem,de nem akartam sírni.

- A-abby a-annyira sajnálom! - megakart ölelni,de ellöktem magamtól.

- Nem vagyok kíváncsi a szánalmas bocsánatkérésedre! - mondtam,majd felvettem a cipőt és elmentem.

*#*#*

* Luke szemszöge *

Abigel már 3 napja nem jött suliba és hát aggódom érte.A telefonját se veszi fel és amikor elmentem hozzájuk senki se nyitott ajtót.Fogalmam sincs,hogy hol lehet.Reméltem,hogy ma már jön,de nem hiszem,mivel már az utolsó órankon ülök.Az óra már nagyban folyt,amikor Abby bevágódott az ajtón.A tanár leállt veszekedni vele,de Abs csak ott állt és nézte a földet.Olyan volt,mintha nem akarta volna,hogy valaki maglássa az arcát.Mire a tanár kiosztotta Abby-t,az órának is vége lett.Abs sietve ment ki a teremből,de téved,ha azt hiszi,hogy elmenekülhet előlem.Nagy léptekkel szeltem át a folyosót,de még időben sikerült elkapnom.Félelmében kicsit megugrott,de még mindig nem nézett fel.

- Abs,jól vagy? - kérdeztem.Nem válaszolt,csak állt.Kezemmel óvatosan megfogtam az állát és felemelten,hogy belenézhessek szemeibe.Mikor megláttam Abigel arcát olyan látvány fogadott,amit nem akartam elhinni.

I Hate You Because I Love You | Luke Hemmings |Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang