10

21 2 0
                                    

10 (uni)

နူးညံသော အမျိုးသမီးအရံဇာတ်ကောင် A နှင့် အာဏာရှင် အမျိုးသားဇာတ်လိုက် O

အပိုင်း ၁၀





ဖုန်း၏အခြားတစ်ဖက်မှ နှစ်လိုဖွယ် ကောင်းသော အမျိုးသမီးအသံတစ်သံထွက်ပေါ်လာပြီး “ဒီနေ့ ပထမဇနီးနဲ့သွားတွေ့တော့ သူမလည်း အဲဒီမှာမရှိခဲ့ဘူး။ သူမ နည်းနည်း နေမကောင်းလို့ ဆေးရုံသွားတယ်လို့ ပြောတာပဲ။ "



ကျန်းယွဲ့ကျစ်က လှောင်ရယ်လိုက်ပြီး "ဒါက ကျန်းလော့ကျစ်လို့တော့ မထင်ဘူး။ ဆေးရုံလိုက်သွားကြည့်ရအောင်။ "



နှစ်လိုဖွယ်ကောင်းသော အမျိုးသမီးအသံက တုံ့ပြန်ခြင်းမရှိသဖြင့် ကျန်းယွဲ့ကျစ်က ဆက်ပြီး " ကျန်းလော့ကျစ်နဲ့ ပတ်သတ်ပြီးကျွန်တော်တို့ ခန့်မှန်းထားတာ မှန်နေပုံပဲ။ သူက မကြာခဏ ခွင့်ယူလေ့ရှိပြီး ဘယ်သူမှ သူဘယ်သွားလဲ မသိဘူး။ ပုံမှန် ရိုးရိုးဖျားနာတာမျိုးဆို ဖုံးကွယ်ထားဖို့မှမလိုတာ။ ကျန်းလော့ကျစ်နဲ့ ပထမဇနီးက ဘာကို ဖုံးကွယ်ဖို့ ကြိုးစားနေတာလဲ။ "



နှစ်လိုဖွယ်ကောင်းတဲ့ အမျိုးသမီးအသံက “ကျန်းလော့ကျစ်ရဲ့ ဖယ်ရိုမုန်းတွေက ပြင်းထန်ပေမယ့် အဲ့တာကို တခါပဲ တွေ့ဖူးတယ်။ လူတိုင်းက သူ မိသားစုပွဲတက်တုန်း ဒေါသထွက်လာတုန်းက တစ်ကြိမ်ပဲ မြင်ဖူးလိုက်ကြတာ။ ပုံမှန်ဆို သူ့ဖယ်ရိုမုန်းက ရှိပုံမပေါ်ဘူး။ သူ့ဘေးမှာ အမျိုးသမီးအဖော်တစ်ယောက်ရှိနေပြီ၊ ဒါပေမယ့် သူမဆီက ဘာသတင်းမှ ထွက်မလာသေးဘူး။ ငါတစ်ယောက်ယောက်ကို စစ်ဆေးခိုင်းလိုက်ပြီး သိလာတာက သူမကို ခုထိ အမှတ်အသားမပေးရသေးဘူးဆိုတာပဲ။ တစ့ခုတည်းသော ဖြစ်နိုင်ချေက ကျန်းလော့ကျစ်က သူလက်ထပ်ရမယ့် ပိုင်ယွဲ့ကွမ်းနဲ့ ထိတွေ့ဖို့ကို ရှောင်နေသေးတာပဲဖြစ်မယ်။ ဒုတိယသား မင်းပြောကြည့်၊ အဲ့တာက...."



ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာချက်ကို နားထောင်ပြီးနောက် ကျန်းယွဲ့ကျစ်၏ မျက်လုံးများသည် ရုတ်တရက် တောက်ပလာပြီး လက်ခုပ်တီးလုနီးပါးဖြင့် “ ကျွန်တော် သိပြီ၊ ကျန်းလော့ကျစ် အဲဒီနေရာမှာ ပြဿနာရှိနေတာပဲ၊ ကျိန်းသေအဲ့လိုဖြစ်ရမယ်။"



နူးညံ့သောအမျိုးသမီး အရံ ဇာတ်ကောင် A နှင့် အာဏာရှင်အမျိုးသား ဇာတ်လိုက် OWhere stories live. Discover now