Önceden uyarı yapayım lütfen okumadan geçmeyin.
Farklı düşünce algılarına yer verilmiştir. O zamanın düşünce algısıyla 'bizden değilsen öl! (dışlamak, toplumdan saymamak vb) ' algısını göstermek istedim.
Lütfen saygı duyun. Herhangi bir DİNİ KÖTÜLEMİYORUM. Sadece o zamanın algısını gösrermek istiyorum. Zaten objektif bir biçimde yazacağım.
"a taehyung demek buradasın."
Derin nefes alıp verdim. "hyung..."
"çarşıya çıkıyoruz taehyung. Jungkooku ikna etmeyi başardık." deyip sevinçle güldü jimin.
"ben... Ben bir şey gördüm."
Kaşlarını çatılar. "biri beni izliyordu."
Bir süre 'ee sonra' der gibi baktılar lakin sonrası yoktu. "herhangi biridir. Bak taehyung hepimiz korkuyoruz, endişeliyiz fakat böyle nereye kadar gidebiliriz. Bir an önce dönemimize dönmeliyiz. Bu yüzden korkularımızı geride bırakmalıyız. Yoksa hiç bir sonuca varamayız."
Sesimi çıkarmadım. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Ama içim huzursuzlukla kaplıydı.
" ah jungkook geldi hadi gidelim. "
...
Çarşıdaydık. Neden çarşıdaydık bilmiyordum, zaten beş kuruşumuz bile yoktu. Gelmemiz anlamsızdı.
Arkadaşlarım buraya ayak uydurmaya çalışıyorlardı. Ben ise onların tam tersi uğraşmıyordum bile.
Gözüm tezgahta satışta olan bir yüzüğe takıldı. Oldukça görkemli ve güzel gözüküyordu.
"bir isteğiniz mi vardı efendim?" başımı sağa sola salladım. "hayır sadece bakıyorum. Şey elime alıp inceleyebilir miyim?" kocaman gülümseyerek "tabi ki de." dedi.
Elime alıp incelemeye başladım. Gümüşten yapılmış, taş olarak zümrüt kullanılmıştı. Oldukça hoştu. Tıpkı bir tarihi eser gibiydi.
Bakışlarımı arkadaşlarıma doğru döndürdüm. Epey uzaklaşmışlardı.
Satıcıya teşekkür edip yanlarına koştum.
Kalabalığın toplandığı bir yerde duruyorlardı. Yavaşça yaklaşıp elimi seokjinin omzuna koyup "ne oluyor?" dedim. "bilmiyorum." dedi.
Bakışlarımı kalabalığın gözlerini diktiği adama çıkardım.
"neden anlamıyorsunuz? Hepimiz farklı inanışlara sahip olabiliriz. Ne bu saygısızlık? Sırf farklı bir inanca sahibim diye beni öldürecek misiniz?"
Kaşlarımı çattım.
Kalabalık ona 'yuh' luyor, büyücü diyordu.
"nasıl bir dine inancın olmaz. Saçma sapan konuşup çocukları yoldan çıkarıp yüce tanrımızın onları cehenneme sokmasından korkmuyor musun?"
"bir dine inanmamamın bir sebebi de bu ya! İlahi bir varlık neden insani bir davranış sergiliyor? Halbuki kendisi diyor 'ben sizin aklınızın alamayacağı güçten bir varlığım'. Neden ona tapmamızı istiyor, neden kendi yaratığı farklı düşünce yapımızla sırf onu şeçmedik diye bizi cezalandırıyor. Ne bu bencillik? Ne bu kibir. İlahi bir güç neden onun önünde eğilmemiz için bizimle kumar(?) oynuyor? Sen neden bizim gibi küçük şeylerle uğraşıyorsun? Dinler sadece kontrol amaçlı var. İnanç ne demek? cidden güzel bir şekilde bilen bir kişi yok aramızda. Lütfen ya farklı düşünce algım yüzünden neden ölmek zorundayım? Hele bu sizin tanrınızın hepimize verdiği bir özellik ise?"
( İnanç, bir kişi veya topluluğun, kanıtlanmamış veya doğruluğu kesin olarak ispatlanmamış bir şeyin doğru olduğuna dair duyduğu kuvvetli bir güven ve bağlılığı ifade eder.)
" piç kurusuna bak. Tanrımız ve İsa'ya inanmamak mı? Ettiği laflara bak hele!"
"bu gavur daha fazla yaşamamalı öldürelim!"
Gözlerimi korkuyla araladım. Sırf inancı farklı diye birini öldürmek mi? Korkunç.
Cübeli bir adam kılıcını çekti.
"çocukları uzaklaştırın!" kadınlar ve çocuklar çığlık çığlığa kaçmaya başladı.
Bu dönemin, toplulukla aynı düşünceye sahip olmayan insanları dışladıklarını biliyordum fakat bu kadarını asla beklemiyordum.
Gözlerim dolmaya başladı. Böyle bir olaya sahitlik etmek istemiyordum. Arkamı dönüp geldiğim yollu yürümeye başladım. Elimden bir sik gelmiyordu. Tanrım, lütfen o adamcağıza yardım et.
Hayat zalimliğini bir kere daha yüzüme vurmuştu. Ya da başka deyişle bu dünyanın insanları yüzüme vurmuştu.
Onlardan azda olsa uzaklaşmıştım. Fakat aniden yükselen çığlık sesi ile ellerimi sıktım.
İkinci... İkinci bir kişi daha yanımda ölmüştü. Ve ben yine bir şey yapamamıştım.
EVETTT UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATMAMIŞTIM. KISA BİR BÖLÜM AMA OLSUNNNN
Lütden linçlenmeyimömmmmmm gagagag
Fice olan düşüncelerinizde değişmez umarımm.
İçimede sinmiypr yaaa atsam mıı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cursed Shop ¦ taekook
FanfictionKapısının önünde bulduğu kutuyu içeri alan taehyung'un başı içinden çıkacak olan lanetli oğlanla dertteydi. Başlangıç:08.04.2024