Uçsuz bucaksız bir yolun içine girmiştim. Yaşadığım şeyler o kadar korkuçtu ki olay üzerine düşünemedim bile.
Etraf zifiri karanlık olduğu için nereye gittiğim hakkında herhangi bir fikrim yoktu.
Hala koşuyordum ve ben çok yorulmuştum. Bir yerde dinlenmek istiyordum fakat o psikopatın beni yakalamasından da acayip korkuyordum.
Hızlı adımlarla koşuyordum. Bir an önce eve gitmek, polisi aramak, ondan kurtulmak istiyordum. Şöyle bir düşününce tam benim tipimdi. Sürekli kurgusal karakterlerden hoşlanıyordum. Ve hoşlandığım tiplerde hep bu piç gibiydi. Ama şöyle bir gerçek varki ben bu tip karekter özeliklerine sahip adamları sadece kurgularda seviyordum!
Aralıksız koşuştan olsa gerek bedenim daha fazla dayanamayıp beni yere attı. "tanrım... Neden ben... Lütfen bunlar bir rüya olsun hatta şimdi uyanayım... Lütfen." pislenen ellerimi tişörtüme sürttüm. "uyanman için uyuman lazım. Seni uyutabilirim. İster misin? Ha?" arkamdan gelen ses ile göz bebeklerim tir tir titredi. Bu rüyadan uyanmak amaçlı bir elimi kaldırıp kendime tokat atmaya başladım. Göz yaşlarım ve hıçkırıklarım ile kendime sert sert tokatlar atmaya devam ettim.
Ölmek istiyordum, varolmamak, yok olmak istiyordum...
Adımlarını önüme doğru yönlendirdi. Ve karşıma geçip önümde oturur pozisyona geldi. Ellerimi yakasına doğru götürdğm ve sıkıca tutup kendime çektim. "benden ne istiyorsun!? Neden sıradan hayatımı bok ediyorsun!? Tam her şey güzel derken, her şeyi yoluna sokmuşken neden mahvediyorsun?" sona doğru kısılan sesimle, ellerimi yakasından çekip yüzümü kapattım.
Dakikalrca ağladım. O ise öylece aynı pozisyonda durdu. Ben ölmek için hazırlanmaya çalışırken o beni izledi. Ben her şeyin sona erdiğini, nasıl öleceğimi, değer verdiğim insanları düşünürken o hala sadece izledi...
"seni öldürmek gibi bir niyetim yoktu." dediği şey ile ellerimi yavaşça yüzümden çekip "ne?" dedim. "duydun. Sana ihtiyacım var. Ezikçe ama var işte. Dinle ve kabul et." başımı yana doğru eğdim. "ya kabul etmezsem?" dedim. Ciddi ve soğuk yüz ifadesi ile "rica etmedim, yap dedim." dedi. Bedenim titredi. Başımı onaylar anlamda salladım.
Gözlerine baktım. "anlamışsındır... Sabahları bir oyuncağın içindeyim geceleri ise eski halimde... Yani insan bedenimde." kaşlarımı çattım. Devam etmesini bekledim. "eski halime dönmem için lanetin kaynağını bulup çözmem gerekiyor. Bunu seninle birlikte yapıcaz. Dürist olmak gerekirse bunları sensizde yapabilirdim fakat gündüzleri o bedenle işleri yoluna sokamam. Bu yüzden sana ihtiyajım var." gözlerim kocaman açıldı. Nedenini bilmediğim bir şekilde kalbim hızlandı.
"eğer bana ihanet edersen -ki edemezsin- sonun-"
"ah, ah biliyorum, biliyorum deme!" başını onaylar anlamda salladı. "öncelikle benden kimsenin haberi olmamalı. Bunu yapanilir misin?" heyecanla başımı onaylar anlamda salladım. "güzel..." yan gülümsemesini sundu ve ayaklandı. "nereye?" dedim. Bana doğru döndü ve "senin evinde yapmak daha uygun olur dedi."
Rox; ne bu amk sex mi? Ndmsmsmsöa
Başımı onaylar anlamda sallayıp onu takip ettim. O önde ben ise arkasındaydım.
Hala korkuyordum fakat içim daha rahatı.
Arkadaşlarımında olaylardan haberdar olmalarını isterdim. Bana yardımcı olabilirlerdi. Hele ki yoongi.
Gangster gibi olsada bizim yanımızda bir kediden farksız oluyordu. Onları özlemiştim. Ölüm korkusu ne boktan duyguydu böyle?En sonunda oto yola ulaştığımızda bir 'oh' çektim. Kenara park edilmiş tanıdık araba ile gözlerimi deviremeden edemedim. "hadi atla." demesi ile arabaya bindim. O da yerleşince "yine beni bayıltmazsın değil mi?" dedim. Kıkırdadım ardından ona baktığımda yüz ifadem soldu. Salak taehyung. Daha az önce seni ölmekle tehtid eden adama şaka mı yapılır?
Önüne döndü ve arabayı çalıştırdı. Bende yanımdaki cama doğru dönüp dışarıyı izledim. Utanç, gerilim, korku ve heyecanla eve varmayı bekledim.
Arkadaşlar bir önceki bölümde tae jkyi öperek kaçtı ya jdkksmsmsm jk orda olayın şoku ile taeye engel olamadı. Bunua belirtiyim dedim.
Ayrıca çok çabuk bayrakları indirmiş olabilirim fakat asıl olaylar bundan sonra başlayacak. Aksiyon, aksiyon, aksiyon!..
Uffff çok gizel olacak bu fic varyaaaa gagaggaga
Buarada do you feel it, doc'u yayından kaldırdım. Sevilmişti ve bende ilham yoktu bir zaman devam ederim (yakın bir zaman).
Neyse yazım, mantık, noktalama hataları olabilir sorry. Mantık illaki olur daaa
Bol bol öpüşdünüzzz bayyeeesss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cursed Shop ¦ taekook
FanficKapısının önünde bulduğu kutuyu içeri alan taehyung'un başı içinden çıkacak olan lanetli oğlanla dertteydi. Başlangıç:08.04.2024