**נטליה**
אני מתעוררת כשאני מרגישה משהו נוקשה מולי. אני פוקחת את עיניי לאט ומגלה את החושך של הלילה. אני זזה מעט ומרגישה שאני לא לבד. אוי.
אני יוצאת מהמיטה בבהלה ואני רואה את קאי על הסדינים. הוא קם מהתזוזה שלי והוא שולח יד לאקדח שלידו.
״ניקה... לעזאזל הבהלת אותי״ הוא מניח את האקדח ופורש את גופו לצדדים.
״אני הבהלתי אותך?״ אני מגחכת בשקט ואני הולכת אחורה. ״התעוררתי וגיליתי שאני לא ישנה לבד״
״זאת המיטה שלי. זה חדר השינה שלי.״ הוא מתרומם מהמיטה ובכל צעד שהוא מתקרב אליי אני הולכת לאחור עד שאני מרגישה את הקיר מאחוריי.
אחרי התקרית שהייתה כשפרצו לאחוזה והפחידו אותי קאי היה יחסית נחמד אליי. הוא דאג שאני אוכל והוא נתן לי שקט. הייתי צריכה את זה. צפיתי בטלוויזיה בנחת וניסיתי לשכוח את העובדה שאני שבויה שלו. לשכוח את כל המסביב. עכשיו הוא כבר לא נחמד אליי. השטן חושף את פרצופו האמיתי כשהוא מביט בי במבט שאני יכולה לפרש רק כשנאה.
״אני אלך לישון בחדר אחר״ אני זזה הצידה ומשאירה אותו מול הקיר. אני ניגשת לפתוח את הדלת אבל אני מגלה שהיא נעולה. כמובן. כשאני מסתובבת להביט בו הוא מחייך. ״אכפת לך?״ אני אומרת בחוסר סבלנות והוא עולה חזרה למיטה ונשכב שם.
״בואי ניקה, תחזרי לישון״ הוא טופח על הכרית שלידו ואני לא יודעת מה לעשות. הדלת נעולה ואין לי ממי לבקש עזרה.
״אני..״
״אני מבטיח שאני לא נושך״ הוא צוחק מעט ומנסה להקליל את האווירה.
״לא נושך תוך כדי שינה אבל מה עם שאר הזמן?״ אני קראתי ספרים בחיי, המון ספרים. אני תולעת ספרים קטנה. ספרים ארוטיים בעיקר. אולי אני בתולה אבל אני יודעת איך הכל עובד.
״אני מבין שנפתחנו״ הוא מחייך חיוך שגורם לי להיות מובכת. אני בטוחה שהפנים שלי האדימו עכשיו. למה אני מנתחת את ההבעות שלו? הוא שטן ואני נקלעתי לאחד המשחקים האכזריים שלו.
״מה עוד את יודעת? יש לך העדפות שדה קטנה?״
״סליחה?״
״אנחנו מדברים על סקס כן?״ הוא בוחן את פניי ואני ממהרת להסתיר את מחשבותיי. עדיף שלא ידע שאני בתולה. כמה שהוא פחות יודע עליי כך יהיה יותר טוב. אני מקווה שמה שלמדתי מהספרים יספיק לי כדי להערים עליו.
״כן ברור. אז על מה חשבת שדיברתי?״ אני בוהה ברצפה ואני מנסה להבין למה פתחתי את השיחה הזאת. את סתומה נטליה.
״אני לא אשכב איתך הלילה ניקה״ הוא זז מעט הצידה במיטה ומפנה לי מקום. ״את לא תקבלי שום מיטה אחרת אז בואי לפה״ הוא מחכה שאני אזיז את עצמי ואני לא יודעת מה לעשות. ״אני אולי מראה לך יותר מדי נחמדות הלילה אבל הסבלנות שלי תיגמר בקרוב״ הוא מזהיר אותי ואני מתקרבת אל המיטה באיטיות.
״כן באמת היית קצת קליל מדי קאי. לא מתאים לך״ אני עוקצת אותו והוא מושך אותי אל המיטה ועולה מעליי כך שפניו מול שלי. אני מפחדת לנשום לא נכון. הוא קרוב מדי. אני מריחה את הבושם הגברי שלו. תמצית של יער. הוא מביט בי במבט לא מפוענח ואני קולטת את הסיטואציה. אני בטי שרט גדולה שלו בלי שום דבר אחר מתחת. הוא רק עם בוקסר ואני מרגישה פתאום בליטה בבוקסר שלו שנצמד אליי. הוא נמשך אליי?
״רק כדי שנבהיר כאן כמה דברים ניקה״ הוא מושך את המילים לאט.״לגבי השאלה שלך קודם... אני לא נושך. אבל אני כן אוהב דברים אחרים. אני מזיין חזק. אני קושר את הזונות שלי. אני מכאיב להן. אני גורם להן להתחנן אליי. אני שולט בהן״ הוא אומר בקול צרוד ואני מרגישה רטיבות בין רגליי. זה לא טוב. בכלל לא. הוא מקרב את השפתיים שלו אל שלי. אני עוצרת את הנשימה. אף פעם לא התנשקתי עם אף אחד ופתאום שהוא קרוב כל כך, זה מרגיש לי נכון מכל הסיבות הכי אסורות שיש. הוא נוגע לא נוגע בפי. אני יכולה להרגיש את הנשימות שלו. הלבבות שלנו פועמים באותו הקצב. קצב מהיר. מרגיש לי שאם נחצה גבולות הלילה דברים ישתנו. אני פתאום כבר לא מפחדת להיות כל כך קרובה אליו. יש משהו אחר באוויר.
ללא התראה מוקדמת הוא מזיז את שפתיו ממני והקסם נעלם. המציאות חוזרת לעצמה.
״קאי...״ אני לא יודעת מה אני מקווה שיקרה עכשיו. הוא מצמיד את פיו קרוב אל האוזן שלי והטון שלו גורם לי לחשוב שלא רק אני הושפעתי ממנו עכשיו.
״את עדיין הצעצוע שלי ניקה. שלא תטעי לרגע לגבי מה שאת״ הוא מנסה לשכנע את עצמו. ״מחר בבוקר את תחזרי לקרוא לי האדון שלך ולשרת אותי. את אף פעם לא תהיי יותר מזה. אני לא אחד הגברים ששכבת איתם״ הוא זז ממני וחוזר לשכב בצד המיטה. ״אני לא אפול בפח שלך״ הוא פולט בגיחוך ואני מרגישה שכל מה שהרגשתי בכמה דקות שהיו כאן קודם, נמחק. הוא משחק בי.
״אני לא ניסיתי שום דבר״ אני מתיישבת ומצמידה את ברכיי אליי בהתגוננות.
״כן... מההתחלה ידעתי שאת שדה״ הוא מגלגל את עיניו בזלזול ומסתובב על הצד בתנוחה שבה גבו מופנה אליי. ״לכי לישון״
״אנחנו רק נישן?״ אני רוצה לוודא כדי לא להיות לחוצה עד הבוקר. אף פעם לא ישנתי ליד גבר. הוא לא צריך לדעת את זה.
״אני לא אגע בך הלילה ולא בכל לילה אחר. אני לא אתן לך להפיל אותי עם הגוף שלך והמבט המזויף שלך״ הוא פולט באכזריות ואני שותקת. ״כשאני ארצה שתהיי הזונה שלי אני אעדכן אותך לפני כדי שתכיני את עצמך בשבילי, עכשיו לכי לישון״ הוא מפסיק לדבר ואני מרגישה פגועה.
למה אני בכלל מתייחסת למילים שלו? שלא ירצה לשכב איתי. יותר טוב. אני לא צריכה לחשוב על שום דבר אחר חוץ מהבריחה שלי מפה.~~
היי, מצטערת שלקח לי המון זמן לכתוב פרקים. עברה עליי תקופה מסובכת. לימודים שלא נגמרים ומישהו שקצת שבר לי את הלב. אבל כל זה גורם לי רק לרצות לכתוב יותר כי אני מבינה כמה הכתיבה עושה לי טוב.
השבוע אני אנסה לכתוב יותר כדי לחזור לעצמי❤️
YOU ARE READING
תסמן אותי שלך
Romance**נטליה** אני הבת של הבוגד. חלק מהמאפיה האיטלקית. אבי הלך כנגד החוקים והרגו אותו אל מול עיניי. בתור עונש נמסרתי כנגד רצוני אל קאי, יורש המאפיה העתידי, הגבר הכי אכזרי בנאפולי. הוא שונא אותי. הוא רוצה שאהיה השפחה שלו, הוא רוצה את הגוף שלי, הוא רוצה...