**קאי**
״תזיין אותי קאי תגרום לי לשכוח הכל״ היא התחרפנה סופית. אני לא רואה סיבה אחרת הגיונית.
״תלבשי את השמלה שלך בחזרה״ אני מורה לה והיא לא זזה. ממשיכה להביט בי בעיניים הגדולות שלה. ״עכשיו״ אני מרים את הקול. לא לא לא, אני לא מאמין. אני שומע טריקת דלת ממקום כל שהוא בבית. זה יכול להיות כל אחד. יש פאקינג עשרות מאבטחים באחוזה הזאת. אני לא עוצר בזמן שאני מרים את גופה הקטן בזרועותיי ואני עולה במדרגות שתי קומות עד שאני מגיע למפלס שלי. כשאני נכנס לחדר השינה שלי אני מוריד אותה על המיטה והיא מביטה בי במבט לא מוסבר.
״למה לעזאזל את מתפשטת באמצע הקומה?״ אני אומר ומנסה לשלוט בקול שלי.
״אמרתי לך. אני רוצה שתשכב איתי״ היא מחייכת ואני לא מבין אותה. לפני רגע היא שנאה כל חלק שבי, ראיתי את זה על המבט שלה כשאחותה הייתה כאן. אני יכול להבין אותה. אני לא מנסה שהיא תאהב אותי.
״אמרתי לך כבר שאני לא מתכוון לגעת בך עוד פעם״ אני מנסה לא להביט בגופה. גם ככה קשה לי לדחות אותה. היא שוכבת על המיטה רק עם חזייה ותחתונים והשיער הג׳ינג׳י שלה מקיף את כולה. פאק.
״אתה מרגיש אליי משהו?״
״שנאה״ אני אומר בקול קר כדי להשקיט את המחשבות שרוצות להגיב תשובה אחרת. כי זה לא יכול להיות. אין תשובה אחרת.
״אז ממה אתה מפחד? תזיין אותי כמו שאתה רוצה לפגוע באויבים שלך. ממה אתה בורח?״ היא שואלת והקול שלה מפתה אותי. אני יודע שאני חייב להתרחק ממנה. להרחיק אותה מהמיטה שלי, מהראש שלי.
״את ישנה הלילה בחדר אחר, תלבשי משהו״ אני אומר ואפילו לא מביט בה, אני נכנס למקלחת עם הזין הבולט שלי ואני יודע שאני אצטרך לטפל בו אחר כך.
אני שומע את הדלת מאחוריי נפתחת, אני מסתובב ואני רואה את ניקה בפתח.
״למה עדיין לא שמת על עצמך משהו?״ אני שואל ואוחז בצד הכיור בכוח.
״קאי -״
״תנסי שוב״ אני מצקצק בלשוני.
״הנה אתה צודק. אתה האדון שלי נכון?״ היא שואלת ואני מנסה להבין לאן היא חותרת. איך אני יכול לחשוב על משהו בזמן שהיא עומדת מולי ככה?
״מה את רוצה ניקה?״
״אני רוצה הסחת דעת. אני רוצה לנצל את המצב לטובת שנינו. אתה אומר שאתה לא מתכוון לגעת בי אבל הגוף שלך אומר אחרת״ אני לא מגיב. אני לא אפול לזה.
״אתה האדון שלי, הבעלים שלי נכון? זה מה שאתה תמיד אומר לי. אז הנה, תנצל אותי. תשתמש בי בשביל לגמור. אני מציעה לך את עצמי״ היא אומרת בביטחון.
״ניקה אני אומר לך פעם אחרונה. תחזרי לחדר השינה תקחי את עצמך להתלבש ותישארי שם. אני אעבור חדר הלילה״ אני זז ממנה והיא תופסת בידי ואני נעצר.
״ממה אתה מפחד?״ היא שואלת ואני מרגיש את הזרמים שעוברים בגופי כשהיא נוגעת בי. אני חייב ללכת לזיין היום מישהי במועדון שלנו.
״ניקה -״
״ממה אתה מפחד?״ היא שואלת שוב בקול חזק יותר.
״שתתאהבי בי״ אני אומר והיא שותקת לרגע.
״זה - זה לא יקרה, אני שונאת אותך באותה המידה שאתה שונא אותי״ היא אומרת בקול רועד.
״את היחידה שתיפגע מזה ניקה״ אני מנסה לדחות אותה בשליטה המעטה שנותרה לי מעצמי. מה היא חושבת לעצמה? היא פאקינג מלאכית. לא, לא מלאכית, היא פאיקנג שדה מזויינת. אין מישהו שלא ירצה להיות לידה, אני לא מדבר על לגעת. אין מישהו שלא ירצה להיות בתוכה. ורק המחשבה הזאת בלבד גורמת לי לכעוס. מה לעזאזל עובר עליי?
״אם אני אפגע זאת תהיה הבעיה הכי קטנה שלי. אני לא אתחרט על כלום. אני מתחרטת רק על דברים שלא עשיתי״
״על מה את מתחרטת שלא עשית?״ אני מנסה להעביר את הכיוון לשיחה אחרת.
״אני מתחרטת שבפעם האחרונה שישבתי עם המשפחה שלי לא נפרדתי מהם״ היא בוהה בנקודה כלשהי לידי ואני מרגיש אשמה. היא לא אשמה בטעויות של המשפחה שלה. אבל אלה החיים שהיא נולדה אליהם. אני בסך הכל מבצע. אני זה שגורם לה לשאת בתוצאות.
״מה היית אומרת להם?״
״שאני אוהבת אותם״ היא אומרת אחרי דקה של שתיקה.
״אני בטוח שה-״
״אתה בטוח שהם יודעים ושהם שומרים עליי מלמעלה?״ היא קוטעת אותי בלגלוג. ״זה מה שהתכוונת להגיד. אתה אשם בהכל והדבר היחיד שיש לך זה השיט הזה״ היא אומרת בחיוך מזוייף. ״עוף ממני קאי. אם אתה לא מתכוון לגעת בי אז מתישהו זה יהיה גבר אחר, תשאיר אותי כאן לבד כמו שתכננת ותלך״ היא הולכת ממני בזעם ונכנסת בחזרה לחדר השינה. אני הולך אליה ומרים אותה בזרועותיי ומשכיב אותה על המיטה.
״מה -״
״עשית את הטעות שלך ברגע שהזכרת גבר אחר.״ אני מוציא את החגורה ממכנסיי ואני קושר איתה את שתי ידיה לראש המיטה. ״אף גבר בחיים לא יגע בך. אף גבר בחיים לא יהיה בתוכך חוץ ממני. את שייכת לי״ אני נוהם לעברה והיא מניעה את גופה הקטן לכיווני.
״תגידי לי שאת מבינה״ אני אומר ומעביר שתי אצבעות על הרטיבות שלה. אני קורע את התחתונים ממנה ואני נוגע בה ומעביר את האגודל שלי במעגלים.
״אני - קאי- ״ היא מתחילה לגנוח בשקט ואני חושב שאני יכול להקשיב לגניחות העדינות שלה שעות.
״תגידי לי שהבנת״
״הבנתי אדוני, אף גב- גבר לא יגע בי״ היא פולטת ומחככת את האגן שלה ביד שלי. ״אלוהים-״ היא פולטת עוד גניחות ואני מזיז את היד ממנה. ״לא. לא. מה אתה עושה?״ היא שואלת בכעס בזמן שאני מתפשט.
״הדבר היחיד שיגרום לך לגמור היום יהיה הזין שלי״
YOU ARE READING
תסמן אותי שלך
Romance**נטליה** אני הבת של הבוגד. חלק מהמאפיה האיטלקית. אבי הלך כנגד החוקים והרגו אותו אל מול עיניי. בתור עונש נמסרתי כנגד רצוני אל קאי, יורש המאפיה העתידי, הגבר הכי אכזרי בנאפולי. הוא שונא אותי. הוא רוצה שאהיה השפחה שלו, הוא רוצה את הגוף שלי, הוא רוצה...