🩺 Elbruz 8. Bölüm 🩺

118 7 0
                                    

Bir bıçak yarası

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir bıçak yarası...

Etrafa dikkatli bakarken adımlarımızı hızlandırdık. Bir kayanın arkasına mevzilendiğimizde Hakan "Komutanım yayılalım mı?" diye sordu.

Bakışlarımı ona çevirip "Henüz değil. Çocuklar mermileri sürdünüz değil mi? Ona bile vaktimiz olmayacak. Hadi şu çocukları sağ salim evlerine geri gönderelim." diyerek yeniden ilerlemeye başladım. Görünebileceğimiz bir noktada hepimiz sürünmeye başladık.

"Biliyon mu lan Hamza, emekli olunca böyle kestenkelek gibi karnımız pul pul olacak lan sürünmekten."

"Kestenkelek ne ya?"

"Lan oğlum kertenkele işte. Bizim yurttaki kadının memleketinde öyle diyorlar ona. Bir de kendi kendini gettiren kele. Ya acayip espri yapıyom emmioğlu ha."

"Ya başçavuşum biz niye sürünüyoruz ya?"

"Lan oğlum hadise mahalline kabak gibi kamyonla mı inecektik lan?"

"Hee..."

"Hee lan bide zeki bir şeysin ha."

Silah sesleri tekrardan dağlarda yankılanmaya başlamıştı. Silah sesleri durduğunda teröristler jandarma terhis olan asker birliğini koruma ekibiyle beraber rehin almıştı. Bütün rütbelilerin gözü dağda tek bir timi bekliyorlardı. Poyraz timini.

Saatler sonra tim göründü tepede. Armut gibi açıkta kalan teröristlere direkt doğrultulan silahlar askerlerimizden dolayı ateşlenemeyecekti.

"Evet, böyle daha iyi oldu. Şimdi hepiniz atın silahlarınızı!" dedi kod adı dahi belli olmayan terörist. Allah bilir hangi terör örgütü mensubu sıfatıyla böyle bir işe kalkışmışlardı.

"Bırakın lan çocukları!"

"Heç şansın yok komutan."

"Oyala onları." Kendi aralarındaki hattan gelen emir oldukça netti.

"Çocukları bırakın, gitmenize izin vereyim."

"Ben emir almayı bırakalı çok oldu komutan. Şimdi de emir alma niyetim yoktur."

"Lan bırakın çocukları!"

Terörist dönüp birine sıktı. Nereden vurduğu bile umurunda değildi. Yeter ki vurmuş olsun. Bu da timi sinirlendirmeye yetmişti. "Ciddiyetimin farkına vardın mı komutan?"

ElbruzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin