Sziasztok én Varga Csenge vagyok és szeretném elmesélni a történetem.
Nem is tudom hol kezdjem, de kezdjük talán a legelején.Amikor megszülettem a szüleim nagyon örültek , hogy lányuk született ugyanis az apám legjobb barátjának egy fia született Patrik akit már a születésem elött nekem szántak(amiről én túl későn szereztem tudomást).
Így egész kis korunkba együtt voltunk egy bölcsödébe egy óvodába jártunk majd egy általános iskolába is.Nagyon jó barátok voltunk mindig együtt játszottunk és velünk voltak mindig a testvéreink Dávid és Máté.
Mindig egyedül voltam lány ként így nagyon örültem amikor született egy hugom.Az idők teltek és fel nőtünk megváltoztunk.
Patrik távolság tartó lett velem amikor elballagott az iskolából.
És miután egy nagyon messzi gimnáziumba ment továbbtanulni nem is igazán találkoztunk.És családi össze jövetelek is ritkábban voltak egyedül éreztem magam.A szüleim is sokat változtak és már nem olyanok voltak mint régen sokat veszekedtek nagyon rosszá váltak a mindennapok.És ekkor csöpent bele az én elcseszett életembe a legjobb barátnőm Zoé akinek nagyon sok mindent köszönhetek,aki mindig mellettem volt és ezek után soha nem voltam egyedül .
Ugyanabban a gimnáziumba mentünk továbbtanulni és mindig együtt lógtunk együtt éretségiztünk és ugyanarra az egyetemre mentünk már szinte nem is a barátnőm hanem a testvérem volt.
És jöttek az egyetemi évek nagyon nehéz volt koncentrálni miközben minden szétesett körülöttem.A sok vita otthon és ha jött valaki hozzánk vagy meg kellet jelennünk valahol (ami a mi családunknál nem volt ritka) akkor az a sok színjáték és a tökéletes családi kép ,nagyon utáltam már ezt az egészet. Mindig én voltam a család jó kislánya hisz ezt várták el tőlem,de most ez sokat változott én lettem a család rossz nagylánya akivel mindig csak a baj van. Nagyon sokat buliztunk Zoéval hisz akkor engedhettem ki a gőzt ,és ezek az esték néha a tanulás rovására ment , de így se voltam rossz tanuló.
De lett egy barátom aki miatt nagyon sokat változtam. A szüleim nagyon ellenezték a kapcsolatunkat nem is értettem mért hisz Martin volt az ideális fiú hozzám és a családunkhoz és mindig is ezt várták el tőlem , a tökéletességet.
Ui.Bocsi hogy ilyen rövidd lett ígérem hogy a kövi hosszabb lesz.Remélem tetszik nektek.
❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Az árnyékok mögött
RomanceBad romance‼️ Csak saját felelősségel ajánlom olvasni.‼️ Csúnya szavak és 🔞🔞🔞🔞.‼️‼️ Sorry a helyesírási hibákért,‼️‼️