Nász éjszakaHaza értünk és amikor kiszálltunk a kocsiból nagy meglepetés fogadott minket. Az egész házunk ki volt díszítve fény füzérekkel. És a házba belépve is csodálatos díszítés várt minket. Rózsa szirmok hevertek minden hol.Csodálatosan nézett ki és csodálatos lehet ez egy olyan embernek aki ezt az egészet akarja , de ezek láttán csak még jobban elmosódtam. Nem is értem a szüleinket , nagyon sok amit elvárnak tőlünk mindent olyan hirtelen akarnak.
De mindegy is most itt van az újdonsült férjem akit meg kellene leckéztetnem.Miután mindent megcsodáltam meg kerestem Patrikot.Gondoltam jöjjön aminek jönnie kell.
-O végre meg vagy , segítenél kérlek le venni a ruhámat.
-Lehet róla szó kislány.-és elkezdte ki cipzározni a ruhámat. Néha ujjai hozzá értek a börömhöz,ami valljuk be nem volt rossz érzés.
-Kész van kislány!
-Köszönöm!-mondtam nyálasan.
-Oh nem nem nálam ezzel nem mész semmire előre szólók.
-Oh dehogy nem - löktem az ágyára.És kezdtem el csókolgatni a nyakát.
-Kislány ezt fejezd be mert nagyon rosszul fogsz járni.-mondta és próbált eltaszítani magától , de túlságosan határozott voltam.És csináltam tovább addig ameddig már mind a ketten fehérneműben nem voltunk.És épp meg akartam csókolni amikor arrébb gurult majd maga alá gyűrt.
-Én szóltam kislány , de te nem hallgattál rám most pedig essünk túl ezen a szaron és hagyjál békén.És ekkor belém hatolt. Először nyengéd volt majd egyre dúrvább , de nem volt rossz majd miután elment ott hagyott a vendég szobában és elment a sajátjába.Én is gyors elmentem a szobámba tiszta ruhát vettem magamhoz és elmentem zuhanyozni.Nagyon jól esett a fóró víz alatt állni és átgondolni azt az egészet. És végül arra az elhatározásra jutottam ,hogy ha nekem ez az este ilyen pokoli volt , akkor a férjemnek minden nap az lesz és erről én gondoskodom.
UI.Hát meg történt.
Szép napot mindenkinek.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Az árnyékok mögött
RomanceBad romance‼️ Csak saját felelősségel ajánlom olvasni.‼️ Csúnya szavak és 🔞🔞🔞🔞.‼️‼️ Sorry a helyesírási hibákért,‼️‼️