20.

215 3 0
                                    

Csenge

Ma Zoénál alszom ugyanis Patrik ma nagyon bunkó volt és nem vagyok képtelen elviselni.
És nagyon haragszom rá a múltkori után .

Másnap

-Jó reggelt Csenge!
-Jó reggelt!
- Mit szeretnél ma csinálni ?
- Hát haza menni és össze pakolni a gardrobomat utána meg elmenni új ruhákat venni .Velem tartasz?
- Igen
- Okés akkor készülj össze és induljunk.
-Oksa

Kb. 1 órával később már nálunk voltunk.
És amikor be nyitottam kicsit meg lepődtem , rend volt és a két fiú már megint ott volt a házban és a tévé alött ülve játszottak.

-Sziasztok!- köszöntem nekik.
-Sziasztok - lányok fordult meg Patrik majd Márk.
- Nézd Csenge beszélhetnénk? - kérdezte Patrik.
- Hát ha nagyon muszáj akkor igen.
- Okés gyere ki a kertbe .
Kimentünk és leültünk.
- Nézd kislány én nem szeretném ezt az egészet tovább csinálni.
- Hát én sem hidd el.
- Várj halgass már végig. Én nem a házasságra gondoltam hanem a kapcsolatunkra , ami tele van vitával és  bosszúval.Nem szeretnék arra haza jönni hogy nincs itthon a feleségem mert nem tud elviselni.És azt sem szeretném hogy minden szarság legyen , szeretném ha ez az egész igazi lenne.- mondta komolyan.

És akkor ott dobbant először a szívem .
Nagyon komoly és megfontolt volt és olyan jóképű. Nem tudtam magam kontrollálni és megcsókoltam.És ő bele nevetett a csókunkba.
- Ne haragudj , de nem is tudom mi történt velem.
- Ne butáskodj , nagyon örülök, hogy te is úgy gondolod ahogy én. De nem kell gyorsan haladnunk.
- Igazad van. Mindent a maga idejében.
És ekkor megölelte elmondhatatlan érzés volt, nagyon jól esett .

Ezek után be mentünk és mit láttunk hát a kedves barátaink épp flörtöltek egymással.
- Héj tesó , nyugodj már le , szegény csaj elfut még a végén a hülyeségeidtől.
- Ha kérhetem akkor Zoé.
- Okés , hát lehet hogy nem fut el olyan gyorsan.
- De elmondanánk , hogy miről volt szó odakint.
Úgy döntöttünk, hogy véget vetünk a veszekedéseknek és inkább dolgozunk a házasságunkon.
- Hát tesó ez gyors volt.- mondta Márk.
- Hát ez van- mondta Patrik
- Hát Csenge én nagyon örülök, de vigyázz ezzel aaaaa sráccal.- monda Zoé meglepődve.
- Okés , vigyázni fogok.

Utánna mindenki haza ment és mi is lefeküdtünk aludni , igaz egy ágyban , de egymástól távol az ágy két végén , szépen lassan haladunk. És amugyanis Patrik holnap reggel elutazik két napra üzleti útra pihennie kell.

Másnap reggel valahogy mégis Patrik karjában ébredtem.
- Jó reggelt kislány!- mondta majd egy puszit nyomott a homlokomra. Ami nagyon jól esett.
- Jó reggelt Patrik.Nem fogsz elkésni még semmid nincs összepakolva.
- Hát egyébként de , de nem tudtalak itg hagyni vagy felkelteni.
- Nagyon aranyos vagy , de akkor menjünk mert elfogsz késni , te menj készülődni, én pedig bepakolok neked.
- Okés

Azután bepakoltam ő elkészült és elindult , egyedül éreztem magam , de tudtam hogy csak két nap szóval elindultam én is dolgozni.





UI. Jó olvasást!!‼️❤️❤️❤️❤️

Az árnyékok mögött Onde histórias criam vida. Descubra agora