Estefelé egyre jobban éreztem magam , ezért neki álltam saját magamnak csinálni valami vacsorát .Miután megvacsoráztam elindultam fürdeni.Nagyon jól esett a forró vízben feküdni.Már egy ideje a kádban feküdtem.Amikor Patrik be nyitott.
- Jesszusom!!Menj már ki , nem látod hogy bent vagyok!-mondtam neki , de ő tovább mosta az arcát.Még szerencse hogy habfürdőt csináltam magamnak.
-Nyugodj már meg kislány!Inkább szokj hozzá,tudod nemsokára a férjed leszek.-mondta majd kiment.
Nagyon bunkó volt szokás szerint , de mégis türhetőbb volt mint tegnap.Talán a végén még nem is lesz ez az egész annyira rossz.Miután végeztem a fürdéssel , be mentem a szobámba és lefeküdtem aludni.Amikor reggel felkeltem már nagyon jól éreztem magam,de ha már úgyis péntek van gondoltam ma sem megyek dolgozni hanem inkább találkozom Zoéal és tartunk egy csajos napot.
Feltöltöttem majd csináltam magamnak reggelit.Miután végeztem a reggelizéssel elpakoltam magam után majd felhívtam Zoét.
-Jó reggelt!-mondtam vidáman.
-Jó reggelt!!Úgy hallom jobban vagy.
-Igen,mostmár tök jól vagyok ,ezért arra gondoltam hogy csinálhatnánk ma egy csajos napot.
-Ez egy nagyon jó ötlet.Legalább meghallgathatóm a storyd részleteit.
-Okés, akkor felvesznek kb 20 perc múlva.
-Oksa,szia!
-Hello!!Miután felvettem Zoét elmentünk a plázába és egésznap vásárolgattunk.Majd még a körmösömhöz is elmentünk.Nagyon jó volt egy kicsit a három nappal ezelőtti énem ként eltölteni ezt a napot.Egy kicsit meg is feletkeztem a problémáimrom.De miután haza vittem Zoét és én is haza értem nagyon nagy meglepetés várt.
UI.Sziasztok!!Remélem tetszik ez a rész sorry hogy ilyen rövidre sikeredett!Várom a véleményeket.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
أنت تقرأ
Az árnyékok mögött
عاطفيةBad romance‼️ Csak saját felelősségel ajánlom olvasni.‼️ Csúnya szavak és 🔞🔞🔞🔞.‼️‼️ Sorry a helyesírási hibákért,‼️‼️