Miután elkészülődtem elindultam a megnyitóra.Amikór oda értem a helyszínre és kiszálltam a kocsiból nagyon meglepődtem úgy tűnt mintha Patrikoz láttam volna, de lehet hogy nem is ő volt az hisz úgysem fog eljönni gondoltam.
Amikór bementem egyből kiszúrtam a családomat és Patrik családját is csak éppen Patrikot nem.Ekkor épp Zoé jött oda hozzám.
-Szia! Na mondtam én nagyon csini vagy.
-Köszi.-mondtam neki.
És amikor ezt kimondtam éppen akkor sétált fel apám és Patrik apja András a színpadra.-Jó napot köszöntünk mindenkit!- szólalt meg apám.
-Ez a mai nap nagyon fontos számunkra hisz egy új céget nyitunk és nem akármilyen céget ugyanis ez lesz a város motora.De a legfontosabb dolog a céggel kapcsolatba hogy ezt már nem én és kedves barátom Andris fogja vezetni hanem a gyermekeink Csenge és Patrik.Gyertek fel a színpadra kérlek titeket.Amikor mind ezt meghallottam azt sem tudtam hogy hol vagyok, nagyon meglepődtem és az hogy ezt a céget Patrikkal kell vezetnem nagyon megilyesztett.És amikor elindultam a színpad felé megláttam őt és alig ismertem meg.
Nagyon megváltozott a cuki kisfiúból egy nagyon helyes férfi lett.Amikor felléptem a színpadra és a mikrofon elé álltam nem tudtam megszólalni.De Patrik oda jött és elkezdett beszélni.
-Üdv.Szép napot mindenkinek.Nagyon szépen köszönjük ezt a meglepetést-és mondta volna tovább de Andris félbe szakította.
-Nem fia nem nevezném ajándéknak ez inkább egy ajánlat . Ugyanis vannak feltételeinek.
1.Kettő napotok van arra hogy össze költözzetek.
2.Egy hónapotok van arra hogy összeházasodjatok.
3.Egy évetek van arra hogy unokával áldjatok meg minket. Ennyi volna a megnyitó a cég holnaptó elkezd üzemelni ,ha a gyerekek elfogadják a feltételeket akkor ők fogják vezetni ha pedig nem akkor a feleségeink.
Köszönjük a részvételt mindenkinek szép napot .UI.Ma egy kicsit izgalmasabb és hosszabb részt hoztam remélem tetszik.Ha igen nyomj egy csillagot.A véleményeteket várom kommentben.❤️❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Az árnyékok mögött
RomanceBad romance‼️ Csak saját felelősségel ajánlom olvasni.‼️ Csúnya szavak és 🔞🔞🔞🔞.‼️‼️ Sorry a helyesírási hibákért,‼️‼️