6.

334 7 0
                                    

Amikor oda értem nem hittem a szememnek.
Tudtam hogy van még egy két ingatlanunk
amit nem láttam, de ez volt szerintem a legszebb és leg nagyobb .

Amikor beléptem nagy meglepetésemre már be volt rendezve. És nagyon szép vólt de meglepett ugyanis azt hittem hogy legalább majd csinálhatom én ha már az életemről ők döntöttek.

Miután körbe jártam a házat kerestem egy szobát ami full üres ugyanis már volt olyan ami be volt rendezve és be voltak pakolva Patrik cuccai.Én egy elég tágas szürke színű szobát választottam amiben volt egy óriási nagy gardrób szekrény ahol elférnek a cuccaim, és volt egy gyönyörű fürdőszoba is.

Elkezdtem kipakolni a dolgaimat.De hallottam egy ajtó csapódást. Elindultam lefelé az emeletről gondoltam az én ősi barátom Patrik lesz az .És tényleg ő volt , de a legrosszabb állapotban.

-Szia Patrik.- köszöntem neki,de ő megse szólalt.
-Ez most így lesz hozzám se fogsz szólni ameddig itt leszek.-még mindig semmi.
-Évekig kerültél,legalább szólalj meg ha hozzád beszélek.
-Mit szeretnél?Mit mondjak?-kiabált rám
- Attól hogy a szüleink kitalálták ez az írtó nagy fasságot én még nem fogok veled össze jönni.Ezt jól vézsd az eszedbe.
-Akkor mért vagy itt.-kérdeztem -Ugyanis ez a fő feltétel együttélés,házasság,gyerek.-kiabáltam mostmár én is .
-Ne is álmodj ilyenekről.-mondta
-Hát egy ilyen emberrel nem is , de gondoltam közösen kitalálunk valamit.
-Én már kitaláltam-mondta kicsit nyugodtabban.

-Haljuk!
-Arra gondoltam hogy ide költözöl én meg néha meglátogatlak és ugyan összeházasodunk nem lesz köztünk semmi a házasságunk csak egy papír lesz semmi más . Ja és a gyerek témát meg majd elfelejtik addigra a cég már a miénk lesz.
-Hűha te aztán nagyon okos vagy.Gondolod ezekre ők nem gondoltak.-mondtam és éppen csengetett valaki. Elindultam kinyitni az ajtót.
-Üdv én Mariann vagyok az új házvezető nőjük.
-Üdvözlöm én Csenge vagyok ő meg ott Patrik.
Köszöntem neki és engedtem be és néztem rá Patrikra egy amolyan "nekem volt igazam"nézéssel. És ő ekkor kiviharzott az ajtón egy szó nélkül.Gondolom megviselte hogy nekem vólt igazam és hogy egyáltalán szóba kellet állnia velem.De majd hozzá szokik.Ugyanis minden még csak most kezdődik.

Ui. Remélem tetszik!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Az árnyékok mögött Onde histórias criam vida. Descubra agora