21.

195 4 0
                                    

Csenge

Nagyon meglepődtem ugyanis azt hittem hogy semmi nem történik majd abba a két napban , de szerencsére nem így volt . Ugyanis Patrik minden nap minden órában írt nekem valami aranyosat. Nagyon jól esett ,és amikor tudott fel is hívott és nagyon jókat beszélgettünk.

De ma már nem kell írogatni mert ma jön haza pontosabban most landol a gépe és én itt várom az érkezését a repülőtéren.Pár perc múlva megpillantom . Nagyon jól néz ki mint mindig. Épp felém sétál és gondoltam majd megölel , de nem ő megcsókolt . 

Nagyon váratlanul ért ,nem gondoltam volna hogy ő már itt jár ugyanis megbeszéltük hogy lassan. De nekem is tetszett ez a helyzet szóval nem szóltam sőt még megspékeltem a szitut egy cuki köszönéssel.
-Szia kicsim!- öleltem meg közben.
- Ohh Szia!! - szorított magához.

Ezután a köszönés után haza mentünk és eltöltöttünk együtt egy csodálatos napot. Filmezés ,beszélgetés és minden ami kell.
És este elmentünk vacsorázni, elhívtuk  magunkkal Zoét és Márkot is talán össze melegednek egy kicsit mid a kettőjükre ráférne egy kapcsolat .

Az este nagyon jól telt Zoé és Márk tényleg össze melegednek és mi is jól éreztük magunkat.

Ezek után este haza mentünk és én éppen száltam  be a kádba amikor be jött Patrik és én szóltam hogy menjen ki , kiment.

Miután végeztem kimentem hozzá a nappaliban és leültem mellé.
-Patrik most mi legyen? Mármint ez most tök nagy butaság , de én veled szeretnék aludni ma és mindig.
- Hát tudod kislány én sem szeretnék távol lenni tőled egy percig sem. Szóval akkor mától együtt alszunk.

Be mentünk az ő szobájába és lefeküdtünk, kis kifli nagy kifliben feküdtünk. És amikor már majdnem elaludtam megéreztem a férfiasságát  és épp beszélni akartam volna amikor ezt mondta.
- Tudod kislány én nagyon akarlak és vágyom rád és alig bírom ki hogy ne tegyelek a magamévá , de úri ember vagyok és még várok tudod szépen lassan. Szóval ne mozgolódj hanem aludj. Jó éjt.
- Jó éjszakát Kicsim!- mondtam majd megfordultam és megpusziltam majd behunytam a szemem és elaludtam .






UI.Szép napot! Sorry hogy megváratalak titeket. Jó olvasást!!❤️❤️❤️

Az árnyékok mögött Donde viven las historias. Descúbrelo ahora