PatrikMost épp a repülőgépen ülök és megyek hazafele , egy üzleti úton voltam. De nem bánom jó volt egy kicsit távól lenni Csengétől.Múltkor majdnem bedöltem neki, de sajna így is megmutattam a gyengeségem.Mostantól figyelnem kell arra , hogy ne hibázzak mert annyira oda vagyok érte hogy ha nem figyelek bármikor megadom magam és látni fogja milyen gyenge vagyok ha ma haza érek jól megfogom leckéztetni. Az a tervem hogy lefekszem vele majd magára hagyom , és akkor oda lesz értem.Ezt ígyis úgyis meg kell sinálnom mert az apámék nem hagynak békén az unoka témával .
Csenge.
Pár napja már nem láttam Patrikot üzleti útra kellett mennie. Amikor elment nagyon pipa volt rám amiért játszadoztam vele , de ennek még nincs vége. Ma jön haza este kb. 7-8 óra körül most 6 óra van , szóval gyors csinálok valami kaját és ki csipem magam. Ugyanis én megfogadtam hogy magamba bolondítom.
Kész van minden és én egy nagyon dögös vörös ruhában vagyok remélem sikerül a tervem ami az hogy ma is szórakozóm egy kicsit Patrikkal .
Csengetnek és a házvezetőnő már megy is az ajtó felé, de megállítom.
-Hagyja csak majd én kinyitom.-mondam neki.
-Rendben van kisasszony!- mondta majd vissza ment a konyhába.
-Szia Szívem!- nyitok ajtót Patriknak , aki azt sem tudta mi van nagyon meglepődött a megszólításon és a ruhámon is .
-Szia Kislány ! Hogy vagy?- került ki majd be ment és kérdezte .
- Jól köszi, tudod jót tett az hogy egy kicsit egyedül voltam, sokat gondolkodtam.
-Nagyon örülök.-mondta unottan majd elindult felfelé.
-Várj egy kicsit én csináltam neked egy csodaszép vacsorát te meg felmész és itt hagysz.
-Csak átöltözök és jövök nyugivan Kislány.Eltelt félóra és csak egy köntösbe jött le, egy kis ideig bámultam majd elfordultam.
- Mond neked nincs ruhád , mért nem öktöztél fel?
-Tudod így kényelmes- mondta lazán.Elkezdünk enni majd egyszer csak arra lettem figyelmes , hogy hozzá ér a lábamhoz és rámarkol a combomra.
-Tudod kislány én arra gondoltam , hogy dolgozhatnánk a baba projekten.
-Tudod te segfej én nem dolgoznék együtt egy ilyen projekten veled ha nem baj.- mondtam majd elindultam befele , de egyszer csak vissza rántott és magához szorított.
- Azt hiszed nem látom hogy mit akarsz Kislány , ez a ruha és a vacsora , nagyon is látom.- és ekkor meg csókólt , próbáltam ellökni magamtól, de nagyon erősen tartott.
És kb öt percig a kert közepén falta a számat majd felkapott és elindult befelé.
- Tegyél le én nem akarok tőled semmit. - mondtam mérgesen , de nem tett le.
-Emlékszel én szóltam ,de te nem hagytad abba hát mostmár mindegy.Amikor felértünk a szobájába megállt az ágya elött és le tett ahogy végig néztem rajta nagyon jól nézett ki és a férfiassága is látható volt a törölközzőn keresztül.Vért egy percet végig nézett rajtam és meg csókolt nagyon jól csókólt majd ledöntött az ágyra és felém kerekedett.
-Patrik engedj el én ezt nem akarom.- mondtam a szám , de a testem akarta nagyon is vágyott rá.
- Na ne szórakozz kislány te is akarod , nyugi most nyengédebb leszek.- monda miközben végig csókólta az egész nyakam.
Miután ezeket kimondta már nagyon akartam ezért vissza csókóltam ,bele nevetett a csókunkba.Vadul csókólóztunk amikor le esett a törölködző és megláttam az erekcióját és ekkor megfordított és letépte a ruhámat.Csókólt majd a lábam közé mászott , a lábújamtól a belső combomig csókólt majd a szájával izgatott és végül elélveztem. Fel rántottam és megcsókoltam és ekkor belém hatolt gyengéd volt és érzéki. Nagyon óvatosan bánt velem majd a végén belém élvezett.......
UI:Jó olvasást!!!❤️❤️☺️☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az árnyékok mögött
RomantizmBad romance‼️ Csak saját felelősségel ajánlom olvasni.‼️ Csúnya szavak és 🔞🔞🔞🔞.‼️‼️ Sorry a helyesírási hibákért,‼️‼️