5.

356 7 0
                                    

Amikor meghallottam az elhangzottakat köpni-nyelni nem tudtam.Ez az egész felfoghatatlannak tűnt, hiszen nekem barátom van ez senkinek nem jutott eszébe.Sőt Patrikkal évek óta nem is beszéltem.És ez az egész  egyáltalán honnan jutott eszükbe?

Oda mentem apámhoz.
-Apa ez mégis mi?Ezer éve nem beszéltem Patrikkal soha nem is volt közöttünk semmi és nekem barátom van 2 éve.
-Ugyan kicsim az semmit nem jelent hogy még semmi nem volt köztetek,majd lesz.És ami a barátodat illeti tudom hogy mostanában nem vagytok túl jóban és amúgy sem hozzád való.
-Te ezt nem tudhatod!
-De tudom.És most mondom is a részleteket az egyik ingatlanunkban fogtok lakni elküldöm emailben a címet.Azt ugye már tudod hogy ugye kettő napod van.
-De én ezt az egészet nem szeretném.
-Pedig muszály lesz , tudom hogy ez a cég az álmod.

Megfogtam magam és kifutottam az épületből.
El kell vonulni gondolkodni.El is mentem az egyik kedvenc helyemre le a tóparthoz.
Leültem és végig gondoltam ezt az egészet::
Martinnal nem jó a kapcsolatunk sőt a szakítás szélén áll, de Patrik sohasem nézett rám nő ként sőt semmi ként mert rám se nézett.
De csak ez az egyetlen lehetőségem arra hogy valóra váltsam az álmaimat.

Haza mentem és össze pakoltam a cuccaimat egy bőröndbe.És megvártam Martint, és amikor megjött nagyon meglepett fejet vágott .
-Mik ezek a bőröndök? Hova mész már napok óta nagyon fura vagy és nem is akarsz engem?
Neked van valakid?
-Látod ez itt baj az hogy nem akarlak és nem azért mert bármi bajom van veled hanem azért mert nem törődsz velem.Vége van Martin elköltözik hogy egy új helyen legyek és kiszelőztessem a fejem. Addig maradhatsz ameddig nem találsz lakást magadnak. A kulcsot dobd majd a postaládába.Szia.

Valamit még mondani akart , de nem hallgattam meg így is nagyon rosszúl éreztem magam nagyon remélem hogy megérte ez az egész és sikerűlni fog az álmom.



UI.Remélem tetszik!
Vélemények várom kommentben.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Az árnyékok mögött Donde viven las historias. Descúbrelo ahora